Ivermectine

Er is een onderzoek gaande naar de handel van Roli, dus hij blijft even onder de radar. Over 15 dagen verwacht hij weer terug te zijn op AE, ong. half november dus.

Mike
Is het goedje van roli veilig? Zijn er hier mensen die het overleefd hebben? Lol 😅
Ik durf het gewoon niet te nemen omdat het van internet komt en omdat ik er geen zicht op heb waar het vandaan komt en hoe het is geproduceerd.

Is het goedje van roli veilig? Zijn er hier mensen die het overleefd hebben? Lol 😅
Ik durf het gewoon niet te nemen omdat het van internet komt en omdat ik er geen zicht op heb waar het vandaan komt en hoe het is geproduceerd.
Het is in China geproduceerd, zoals 99% van onze medicijnen. Dus doodeng toch??

Ik had geen klachten maar toch een potje leeggegeten.
Niks gemerkt. Bovendien is het een goedkoop produkt dus voor China gemakkelijk te produceren.

Hoeveel nemen jullie dagelijks, per week of maand voor preventie? Of alleen wanneer jullie ziek zijn? Wij nemen sinds het begin van het avontuur hier "chez Mike et Roli" 2 maal per week onze dosis. 0.2mg per kilo. Dus iets meer dan een jaar, denk ik. Soms slagen we een weekje over, soms nemen we een beetje meer na demonstraties en veel gevaxxen te hebben ontmoet of heel zware dagen van chemtrails en veel buiten. Alles gaat goed. Schapen, kippen en hond krijgen het ook ;)

Ik zou nooit zomaar pilletjes slikken van internet laat staan AE en ik ben sowieso tegen China en zulke online winkelketens. Daar kleeft bloed aan. Ik snap niet dat je zomaar vage pilletjes slikt maar een vaccinatie niet vertrouwd. Begrijp me niet verkeerd ik ben ook niet gevaccineerd. Maar ik slik dan ook in principe helemaal geen medicijnen en zeker niet preventief als ik helemaal geen klachten heb. En dan al helemaal-helemaal niet van een vage site waarvan de inhoud totaal niet gecontroleerd is. Dan niet liever een prik van de ggd.

Ik zou nooit zomaar pilletjes slikken van internet laat staan AE en ik ben sowieso tegen China en zulke online winkelketens. Daar kleeft bloed aan. Ik snap niet dat je zomaar vage pilletjes slikt maar een vaccinatie niet vertrouwd. Begrijp me niet verkeerd ik ben ook niet gevaccineerd. Maar ik slik dan ook in principe helemaal geen medicijnen en zeker niet preventief als ik helemaal geen klachten heb. En dan al helemaal-helemaal niet van een vage site waarvan de inhoud totaal niet gecontroleerd is. Dan niet liever een prik van de ggd.
Zo, ben je klaar? Nog iets zinnigs te melden?

@aadpraat
Ik slik het 1,5 jaar nu, niet dagelijks maar om de dag of minder. Meerdere potten leeggegeten. 15 jaar aan slaapproblemen binnen 2 maanden opgelost en beter zicht. Een wondermiddel.
Hier en daar wat potjes uitgedeeld, heb nog steeds geen klachten ontvangen.

Aadpraat, dat beter zicht is interessant. Daar is al meerdere keren wat over gezegd. Mijn ogen zijn getest bij de brillenwinkel en zijn slechter dan voorheen. Dus eigenlijk zou je naar de winkel moeten om zogenaamd een nieuwe bril te kopen en je ogen laten testen.
.

Aadpraat, dat beter zicht is interessant. Daar is al meerdere keren wat over gezegd. Mijn ogen zijn getest bij de brillenwinkel en zijn slechter dan voorheen. Dus eigenlijk zou je naar de winkel moeten om zogenaamd een nieuwe bril te kopen en je ogen laten testen.
.
Je open laten testen is slechts een momentopname. De kwaliteit van je zicht wordt oa bepaald door hoe moe je bent en de mate v stress, die je op dat moment ervaart. Dit is dus green statisch gegeven. Ook 'meet' et niet of je kleuren helderder ziet of dat je blikveld breder is geworden. Of dat je ogen zich sneller aanpassen aan licht en donker enz .....
Het lijkt mij logisch dat als je door IVM minder belast bent met parasieten, spike eiwitten of whatever dat allerlei organen dan beter hun werk kunnen doen.
Romagi, als je je zorgen maakt over je zicht, dan kan ik de volzicht methode warm aanbevelen. Heb er zelf goede resultaten mee behaald. (Zie banner hier op et forum)

Inderdaad, het is niet zo dat je van bijvoorbeeld -4 naar -1 gaat qua sterkte. Het gaat om de iets intensere kleuren, en het aantal 'mouches volantes' of 'floaters' wat heel sterk afneemt, die drijvende vlekjes die meebewegen. Daardoor ervaar je een wat helderder en rustiger zicht.

Inderdaad, het is niet zo dat je van bijvoorbeeld -4 naar -1 gaat qua sterkte. Het gaat om de iets intensere kleuren, en het aantal 'mouches volantes' of 'floaters' wat heel sterk afneemt, die drijvende vlekjes die meebewegen. Daardoor ervaar je een wat helderder en rustiger zicht.
Heb je geen bijwerkingen?
Geen hartkloppingen, tinnitus, huid irritatie (roodheid) of hormoon gerelateerde bijwerkingen o.i.d.?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan