R
Ragnar Peterson
Guest
Nee drink al bijna 2 jaar niet meer denk..Niet minder ook zeker ...
D8 ik ook aan magnesiumtekort.
Ok magnesium tekort zal er eens een paar naar binnen gooien morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee drink al bijna 2 jaar niet meer denk..Niet minder ook zeker ...
D8 ik ook aan magnesiumtekort.
Kamerlid Pepijn van Houwelingen (FVD) vroeg dinsdag in de Tweede Kamer aandacht voor het feit dat de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) de afgelopen maanden 16 artsen een boete heeft gegeven wegens het voorschrijven van niet-geregistreerde medicijnen tegen corona. Het ging om ivermectine en hydroxychloroquine.
Geen verstand van IVMVraag:
Kennis hier uit de buurt (ongeprikt overigens) heeft een kwaadaardig tumor achter zijn oog. Op het www staat dit rapport uit 2018 ( https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30596403/ )
Wat denken jullie dat de dosering zou moeten zijn om effect te hebben?
nb: ik weet nog niet of ik dit aan ga dragen maar ze weten wel dat ik IVM in huis heb, dus lijkt me dat ze dit zelf ook wel vinden
Ik heb het ze vanmiddag verteld, ze gaan er mee aan de slag.Verdubbel de dosering, dus i.p.v. 2 mg per 10 kg lichaamsgewicht 4 mg. Geldt ook voor toevoeging van zink, vit. C, vit. D, NAC en EGCG.
Mike
Ze zijn erg strijdbaar in de zin dat ze geen operaties, chemo, bestraling of andere dingen willen. Erg overtuigd dat HdJ opgepakt zou moeten worden enzo.Ik heb het ze vanmiddag verteld, ze gaan er mee aan de slag.