Ivermectine

Artsen die het geneesmiddel ivermectine ‘off-label’ voorschrijven aan coronapatiënten worden daarvoor bestraft en zullen steeds hogere boetes krijgen, oordeelde de rechter onlangs. Nu boetes kunnen oplopen tot wel 150.000 euro staat de geneeskundige voor een keuze tussen financiële rampspoed enerzijds en de gezondheid van zijn patiënten anderzijds.

Bedrijfsarts Alex van Walraven en apotheker Arjen Ypma, respectievelijk vice voorzitter en penningmeester van het Nederlands Teleartsen Genootschap (NTG) gaan met Shohreh Feshtali in gesprek over de zaak en de consequenties ervan.
 
ik kocht heel vroeger ook Solgar, tot ik ontdekte dat in de Multi die wij gebruikten aspartaam zat.
dat is niet echt best. Is dat de multiv 2000? Ik slik als multi als ik die neem Multi pro gluco van Bonusan. Nu hoor ik tevens van iemand dat solgar Unilever is. Helemaal geen solgar meer dan maar?
Wilde net 't kopersupplement kopen van Solgar :(
 
Ik had Solgar als merk hoog zitten. Ik gebruik in het voorjaar graag Scutellarrea van Solgar tegen hooikoorts en dat werkt goed. Hier op het forum hoorde ik ook over aspartaam in hun producten. Ik weet niet wat ervan waar is. Wie heeft er belang om zoiets te zeggen? De concurrentie misschien!
 
Ik had Solgar als merk hoog zitten. Ik gebruik in het voorjaar graag Scutellarrea van Solgar tegen hooikoorts en dat werkt goed. Hier op het forum hoorde ik ook over aspartaam in hun producten. Ik weet niet wat ervan waar is. Wie heeft er belang om zoiets te zeggen? De concurrentie misschien!
gewoon op de verpakking kijken met een vergrootglas of via internet op ingredienten
 
Huisarts Rob Elens is blij dat hij is vrijgesproken en alleen een berisping heeft gekregen voor het feit dat hij op social media kritiek op het coronabeleid had, iets dat onder vrijheid van meningsuiting zou moeten vallen.

Marga Bult feliciteert hem daarmee op Twitter en dan komt krielkip Attje Kuiken, fractievoorzitter van de PvdA, met een hatelijke tweet. Zij was degene die artsen hun licentie wilde afpakken als ze niet 100% achter het vaccinbeleid van de regering stonden!

Maar lees de reacties onder haar haattweet, die zijn fantastisch en hartverwarmend.


 
Not only was FTX funding anti-HCQ and anti-ivermectin studies, but they were also funding pro-vaccine and pro-biotech research, PLUS all of their political action B.S.. Looks like FTX was far more than just a scammy crypto exchange ran by a 30-year-old greedy vegan jackass!



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.094
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan