V
Vuurvogel
Guest
Niets, en de anderen die het gebruiken ook niet.Heb je geen bijwerkingen?
Geen hartkloppingen, tinnitus, huid irritatie (roodheid) of hormoon gerelateerde bijwerkingen o.i.d.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niets, en de anderen die het gebruiken ook niet.Heb je geen bijwerkingen?
Geen hartkloppingen, tinnitus, huid irritatie (roodheid) of hormoon gerelateerde bijwerkingen o.i.d.?
Ook al geplaatst in het ON topic, maar plaats hem hier ook maar even
dat is niet echt best. Is dat de multiv 2000? Ik slik als multi als ik die neem Multi pro gluco van Bonusan. Nu hoor ik tevens van iemand dat solgar Unilever is. Helemaal geen solgar meer dan maar?ik kocht heel vroeger ook Solgar, tot ik ontdekte dat in de Multi die wij gebruikten aspartaam zat.
gewoon op de verpakking kijken met een vergrootglas of via internet op ingredientenIk had Solgar als merk hoog zitten. Ik gebruik in het voorjaar graag Scutellarrea van Solgar tegen hooikoorts en dat werkt goed. Hier op het forum hoorde ik ook over aspartaam in hun producten. Ik weet niet wat ervan waar is. Wie heeft er belang om zoiets te zeggen? De concurrentie misschien!
fout geschreven ? niks te vinden bij solgargewoon op de verpakking kijken met een vergrootglas of via internet op ingredienten
“Nooit is gevraagd hoe het met de patiënten is afgelopen,” zei de huisarts. “Wij hebben 4000 hulpvragen afgehandeld en bijna iedereen is genezen. Er is nooit naar gevraagd door de inspectie.”
Link doet het helaas niet meer...Nieuwe ronde nieuwe kansen!
En een nieuwe prijs! Geen inflatie in China!
Roli nieuwe link
€ 9,14 | Vip Link
Jammer voor je, bij mij wel. Tja ik ben natuurlijk een vipLink doet het helaas niet meer...