Hier doet-ie het ook nog gewoon.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Uiteindelijk bijna 3mnd bezig geweest met de schouders.Inmiddels 14 dagen verder en de frozen shoulder is voor 90% genezen!
Ik kan hem ook weer alle kanten op bewegen.
Een fronzen shoulder ontstaat meestal door verklevingen in het gewricht en na de ontsteking kunnen er nog oude resten verklevingen (litteken weefsel) zitten.
Ik ga nu dus nog 4weken Serrapeptase slikken. Dit breekt litteken weefsel in het lichaam af en dode cellen etc….
Serrapeptase was voor de afbraak van het littekenweefsel in de schouders.Boots, Serrapeptase heb ik ook wel eens geslikt. Voor darmklachten en klachten na een operatie.
Heb er niet echt iets van gemerkt maar dat merk ik van andere supplementen ook niet direkt.
Maar mijn dochter had een frozen shoulder en ze heeft restklachten. Waarom deed je ivermectine erbij? meerdere tablets per dag? was dat geadviseerd?
En mineralen? welke? Ik heb momenteel mineralen in voorraad maar slik ze nog niet.
Ik heb vorig jaar 4 maanden achtereen min of meer dagelijks AVM preventief geslikt. Ik werd in december zo ziek als een hond en heb door schade en schande geleerd dat als je lang een immuunondersteunend middel slikt zonder concrete klachten het immuunsysteem hierop gaat leunen en niet zelf aan het werk gaat. Ter contrast, vorige week werd ik wat snotterig en slikte voor het eerst dit jaar 3 dagen achtereen AVM en weg verkoudheid. Moraal van het verhaal: alleen kortstondig gebruiken bij klachten.Mike, ik hoorde je in de podcast van vorige week zeggen dat veel ivm je immuunsysteem(?) onderdrukt. Wat is veel .. of kan je daar misschien iets over uitweiden?
Of kan ik dit beter bij cojona vaccinatiebijwerkingen zetten?
Grote uitbraak schurft vanwege door de overheid veroorzaakt tekort aan Ivermectine
Doe Zelf Normaal
doezelfnormaal.nl
Er zijn grote zorgen over schurft, meldt de NOS vandaag. De GGD ziet al sinds 2013 een toename in het aantal gevallen. Maar deze explosieve stijging is vooralsnog niet helemaal te verklaren. “Sinds twee jaar neemt het ineens nog meer toe”, aldus GGD-arts Fanoy.
Ik werd in december zo ziek als een hond en heb door schade en schande geleerd dat als je lang een immuunondersteunend middel slikt zonder concrete klachten het immuunsysteem hierop gaat leunen en niet zelf aan het werk gaat
Ik denk dat dat niet alleen voor ivm geldt maar voor elk supplement. Niet elke dag nemen anders gaat je lichaam er teveel aan wennen en je bouwt geen weerstand op als je teveel bijslikt.
Ik heb vorig jaar 4 maanden achtereen min of meer dagelijks AVM preventief geslikt. Ik werd in december zo ziek als een hond en heb door schade en schande geleerd dat als je lang een immuunondersteunend middel slikt zonder concrete klachten het immuunsysteem hierop gaat leunen en niet zelf aan het werk gaat. Ter contrast, vorige week werd ik wat snotterig en slikte voor het eerst dit jaar 3 dagen achtereen AVM en weg verkoudheid. Moraal van het verhaal: alleen kortstondig gebruiken bij klachten.
Mike