Ivermectine

Tussen 3 en 5 augustus? Misschien heeft de verzender het direct opnieuw verstuurd.
De melding over de overstroming in Limburg heb ik ook een paar keer gezien, maar het was er altijd eerder dan gemeld. Eerder 3 dagen dan 7 tot 9 dagen later.
Dat juich ik alleen maar toe.
Hoe kom jij ineens op augustus?

Vandaag de 100ste pil geslikt, eerste potje is leeg... 😅
Ik denk dat ik na een weekje eens ff ga stoppen. Ik gok erop dat dan alle boeffies in mijn lijf wel pleitte zijn en dan kijk ik over een maandje of zo wel weer.

Voorlopig conclusie:
Voor mijn gevoel heb ik een helderder zicht (ook minder eiwitten in mijn ogen, dat is goed te merken) en qua energie voel ik me prima.

Zoals ik de werking van Ivermectine snap (kan beperkt zijn) doet het voorlopig niet meer as dat.

Maar ik volg natuurlijk alle verhalen op de voet:-)

Ik denk dat ik na een weekje eens ff ga stoppen. Ik gok erop dat dan alle boeffies in mijn lijf wel pleitte zijn en dan kijk ik over een maandje of zo wel weer.

Voorlopig conclusie:
Voor mijn gevoel heb ik een helderder zicht (ook minder eiwitten in mijn ogen, dat is goed te merken) en qua energie voel ik me prima.

Zoals ik de werking van Ivermectine snap (kan beperkt zijn) doet het voorlopig niet meer as dat.

Maar ik volg natuurlijk alle verhalen op de voet:)
Qua ogen wil ik wel toelichten: Ik heb harde lenzen en met name in het hooikoorts seizoen heb ik vaak witte troep ronddrijven. Daar heb ik nu weinig last van. Erg prettig :-)

• Leuk
Waarderingen: muis
Zou ik van iemand een link kunnen krijgen naar welke ivermectin ik t beste kan bestellen via AE? 🙏🏼
Ben aan t zoeken maar is eerste keer bestellen voor mij bij AE (boycot normaal dit soort bedrijven maar dit is uitzondering) Benieuwd of t hier in Portugal aan gaat komen?! Alvast grote dank voor de hulp!

sandra

Ik.zou bij beide bestellen, als ik jou was.

Mike
Die eerste link lijkt geen voorraad te hebben. Die andere wel dus daar 8 potjes in mijn mandje gegooid.

Zie veel andere aanbieders. Ik ben zo nieuw op AE. Geen idee of t uitmaakt welke aanbieder ik pak.

Sandra

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan