Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie nu staan:Ik verwacht vandaag 6 potjes Ivermectine te ontvangen.
Op 7-7 betaald, met 21 dagen levertijd.
Laatste melding in de order:
2021.07.17 11:30 (GMT-7): Parcel returned to sender and signed successfully.
Ik zie nu staan:
Door de overstroming in Limburg, moeten wij helaas melden dat uw pakket 7 -9 dagen later wordt geleverd
Dat ik tussen 3 en 5 september de Ivermectine kan verwachten.
Dat juich ik alleen maar toe.Tussen 3 en 5 augustus? Misschien heeft de verzender het direct opnieuw verstuurd.
De melding over de overstroming in Limburg heb ik ook een paar keer gezien, maar het was er altijd eerder dan gemeld. Eerder 3 dagen dan 7 tot 9 dagen later.
Dat juich ik alleen maar toe.
Hoe kom jij ineens op augustus?
Excuus, ik heb nu pas door dat ik verkeerd zit.3 september duurt nog meer dan een maand. Zo lang is het niet onderweg.
Bij mij het zelfde, afw8en weerIk zie nu staan:
Door de overstroming in Limburg, moeten wij helaas melden dat uw pakket 7 -9 dagen later wordt geleverd
idd, ook bij mij is het augustus ipv sept.Bij mij het zelfde, afw8en weer
Ik denk dat ik na een weekje eens ff ga stoppen. Ik gok erop dat dan alle boeffies in mijn lijf wel pleitte zijn en dan kijk ik over een maandje of zo wel weer.Vandaag de 100ste pil geslikt, eerste potje is leeg...
Qua ogen wil ik wel toelichten: Ik heb harde lenzen en met name in het hooikoorts seizoen heb ik vaak witte troep ronddrijven. Daar heb ik nu weinig last van. Erg prettigIk denk dat ik na een weekje eens ff ga stoppen. Ik gok erop dat dan alle boeffies in mijn lijf wel pleitte zijn en dan kijk ik over een maandje of zo wel weer.
Voorlopig conclusie:
Voor mijn gevoel heb ik een helderder zicht (ook minder eiwitten in mijn ogen, dat is goed te merken) en qua energie voel ik me prima.
Zoals ik de werking van Ivermectine snap (kan beperkt zijn) doet het voorlopig niet meer as dat.
Maar ik volg natuurlijk alle verhalen op de voet
Ja dat staat er bij mij ook al een tijdje..Blijkbaar verzuipt Limburg nog steeds en is Limburg ook de enige poort naar de rest van Nederland...We hebben geduld..Ik zie nu staan:
Dankjewel!!!
Die eerste link lijkt geen voorraad te hebben. Die andere wel dus daar 8 potjes in mijn mandje gegooid.Ik.zou bij beide bestellen, als ik jou was.
Mike
KloptKangen Long store is toch ook van Daisy?
Alles wat ik hier heb besteld was razendsnel binnen. Deze winkel heeft ook een 100% positive feedback, dat is best bijzonder.
7.64US $ 30% OFF|5Mg Dier Bacteriedodende Tabletten Voor Orale Ontworming Mijten, Nematoden En Parasieten X100 Tabletten|Slimming Product| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com