Ivermectine

Kangen Long store is toch ook van Daisy?
Alles wat ik hier heb besteld was razendsnel binnen. Deze winkel heeft ook een 100% positive feedback, dat is best bijzonder.
Heb je de rest van de paar producten in die shop wel eens bekeken. Ze heeft vast alleen dit product verkocht 😂

Die eerste link lijkt geen voorraad te hebben. Die andere wel dus daar 8 potjes in mijn mandje gegooid.

Zie veel andere aanbieders. Ik ben zo nieuw op AE. Geen idee of t uitmaakt welke aanbieder ik pak.

Sandra
Ik heb dit gemeld bij Roli. Hier een nieuwe link, die hij me zojuist stuurde:

Mike

Zou ik van iemand een link kunnen krijgen naar welke ivermectin ik t beste kan bestellen via AE? 🙏🏼
Ben aan t zoeken maar is eerste keer bestellen voor mij bij AE (boycot normaal dit soort bedrijven maar dit is uitzondering) Benieuwd of t hier in Portugal aan gaat komen?! Alvast grote dank voor de hulp!

sandra
Ik heb via Roli besteld en van de 3 bestellingen (1x 1 pot, en 2x 4potten) heb ik er 2 in mijn bezit. De laatste is blijkbaar ook in het land. (besteld dd 12/7) Die ontvang ik dan hopelijk deze week.

D heeft 8 winkels, ze was de eerste die met verkoop van ivermectine begon. Ze geeft aan dat ze daarom tegengewerkt wordt op het platform en niet de naam ivermectine kan hanteren. (schrijft ze) Gister na een wachttijd van 14 dagen opnieuw zonder problemen 40 potjes ontvangen verdeelt over 3 colli.
Via een andere webwinkel ook probleemloos drie potjes binnen. Valt me wel op dat de prijs schommelt. Het hangt er ook vast vanaf hoeveel je besteld.

Één verzending is misgegaan en die is opnieuw verstuurd en verwacht ik over niet al te lange tijd.

Ja, maar bedoelde eigenlijk dat ze op zoek gaan naar iver en ook uitkomen bij ome Ali
Sommige wel maar dan komen ze met schapen en koeien uit de hoek..... Nu past dat wel....
De schapen moeten aan de ivermectine om hun leven te redden en de rest zijn domme koeien....
Excuus aan de koeien

Ik heb groot nieuws voor jullie!

Roli is er inmiddels van overtuigd geraakt door app-conversaties met mij dat hij onderdeel uitmaakt van een revolutie. Ik heb hem verteld van dit forum, hij is gaan kijken en nu is hij trots dat hij hier onderdeel van uitmaakt! Om dit kracht bij te zetten wil hij ons speciaal zijn allerlaagste prijs geven, zie onderstaande 3 links voor zowel.Ivermectine als Avermectine. Let ook op de zeer creatieve omschrijvingen en afbeeldingen!

Voor wat betreft de eerste link geldt dat bij 2 potjes of meer de verzendkosten komen te vervallen. Er zijn geen leverproblemen, maar Roli adviseert wel de orders onder de 150 euro te houden. Pik in, het is zomer!

Mike

Roli is er inmiddels van overtuigd geraakt door app-conversaties met mij dat hij onderdeel uitmaakt van een revolutie. Ik heb hem verteld van dit forum, hij is gaan kijken en nu is hij trots dat hij hier onderdeel van uitmaakt! Om dit kracht bij te zetten wil hij ons speciaal zijn allerlaagste prijs geven, zie onderstaande 3 links voor zowel.Ivermectine als Avermectine. Let ook op de zeer creatieve omschrijvingen en afbeeldingen!

Voor wat betreft de eerste link geldt dat bij 2 potjes of meer de verzendkosten komen te vervallen. Er zijn geen leverproblemen, maar Roli adviseert wel de orders onder de 150 euro te houden. Pik in, het is zomer!

Mike
Geweldig! Deel van de revolutie staat erbij 😃
Goed geregeld Mike👍🏻

Mike
Goed geregeld, gelijk nog wat besteld :)

Kangen Long store is toch ook van Daisy?
Alles wat ik hier heb besteld was razendsnel binnen. Deze winkel heeft ook een 100% positive feedback, dat is best bijzonder.
Daisy van Mike is ook Kangen Long store???
Heb 3 weken geleden bij hen besteld en gisteren geleverd. Perfect. Netjes. Zeer betrouwbaar. Vandaag 10 potjes besteld. Hopelijk komt dit gauw hier in Frankrijk. Ik zie dat alle landen, Nederland, Frankrijk, Spanje en Portugal allemaal geleverd worden. Maar het moet sneller. Frankrijk gaat dicht. Ben vandaag geweigerd in een openlucht concert in een dorpje van 286 inwoners. En in ons dorpscafe hebben ze gezegd dat we niet meer welkom zijn vanaf 15 augustus zonder health pass. Post France zal volgen....

Laatst bewerkt:
Sorry guys. kunnen jullie me nog eens even uitleggen wat het verschil is tussen ivermec en avermec. ik ben hier een schatkist aan het vullen met ivermec maar misschien moet avermec er ook wel in. En misschien nog wat anders? iemand een suggestie?? Franse vrienden vertelden me dat ivermec moet samen genomen met antibiotica. Is dat juist???? dankjewel voor suggesties

Vanmorgen in de mail, Pakket af te halen op je locale postkantoor
Gisteren een WhatsApp een bericht van Roli het bericht dat de levering door de douane was in Frankrijk en ik het zo kon verwachten.

TOP service !!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan