Ivermectine

Laatst bewerkt:
Mij vandaag toegestuurd, doe hiermee wat je wil want de potjes van Ali zijn aanzienlijk goedkoper:

Wat wel interessant is, is hoeveel ziektebeelden worden genoend waar Ivermectine positief voor kan worden ingezet.

Mike

Goedbedoeld, dat geloof ik zeker. Maar:

Deze en diverse pagina's hebben slechts één doel: zorgen dat er via de zoekmachines zo veel mogelijk verkeer op de 'landing page' komt, om ze vervolgens via een 'call to action' naar de verkopende partij te leiden.

Dat zegt iets over de intentie van de schrijver en daarmee de betrouwbaarheid van de info.

Zo'n 'landing page' is gemakkelijk te herkennen. Het lijkt een sympathieke url, maar er is geen eens een menu of andersoortige site-structuur:

Screenshot_20210802-182838.jpg

Goedbedoeld, dat geloof ik zeker. Maar:

Deze en diverse pagina's hebben slechts één doel: zorgen dat er via de zoekmachines zo veel mogelijk verkeer op de 'landing page' komt, om ze vervolgens via een 'call to action' naar de verkopende partij te leiden.

Dat zegt iets over de intentie van de schrijver en daarmee de betrouwbaarheid van de info.

Zo'n 'landing page' is gemakkelijk te herkennen. Het lijkt een sympathieke url, maar er is geen eens een menu of andersoortige site-structuur:

Bekijk bijlage 1813
Klopt, je kan idd helemaal niks met deze website...

Pakketje (23/7) uit Sjina nu voorbij NL "Clearing Customs - Customs clearance successful". Spannend.
Bestelling zondag gedaan voor levering Goulashland > vandaag al verzonden.
Die teksten van jou altijd🤣 geweldig vermakelijk!

Die teksten van jou altijd🤣 geweldig vermakelijk!
We moeten de humor en positieve energie erin houden! Opladen voor wat ons te wachten staat en voor wat voor ons ieder apart de manier is om te vechten. Maar ook serieus ... van de week ga ik langs bij echtpaar met 3 jonge meiden tussen 6-10 (op vakantie hier in hun recent gekochte huisje) die interesse toonde in "alternatieve" informatie, onzeker over vaxxen. Even polsen en zorgen dat zij hun 3 meiden vreselijk goed gaan beschermen tegen de onderwijs-cult. Thuisonderwijs: houd die kinderen weg uit de communistische indoctrinatiekampen of instrueer ze om te mogen vluchten als er een vaxx-bus komt of PCR zuster.... of een gore pedo-trafo die gaat staan twirken voor jonge kinderen. Leer ze schieten met AK-... (oh wacht verkeerde leeftijsklasse en helaas hier geen 2nd amendement ... ).

Had op 8 juli 2 bestellingen gedaan, 1 was al snel teruggestuurd en wordt opnieuw verzonden. De andere kwam vandaag aan (via Schiedam). Echter niet 5 potjes, maar 1. De verkoper geeft aan dat de andere ook onderweg zijn. Op zich raar, want deze kon ik via track & trace volgen. Ben benieuwd.

Al zo vast geschreven voor dotcom.radio aanstaande zondag (als MIke een gaatje kan vinden en nog stem over heeft) (Geen stem is geen optie, dus dat zal wel goed komen)

Binnen 48 uur werkt Invermectine
als een gezondheid herstel machine
Beter als elke vaccine
zo’n experimentele gok machine

Ik heb 2 dagen geen ivermectine geslikt en vandaag ook nog niet, en nu heb ik jeuk aan m'n ogen... Hooikoorts komt weer terug denk ik. Hebben meer mensen dit zodra je ermee stopt?
Ik heb nooit hooikoorts gehad, maar na een kuur Panacur en direct Mansonil erachteraan zijn mijn ogen na een dag of vier gestopt te zijn behoorlijk gaan jeuken.
Hoe is het met jouw ogen nu?

Vanaf zondag weer langzaamaan gestart met de Ivermectine, eerst maar met 1tje gezien de vorige bijwerkingen. Tot mijn verbazing heb ik nu geen hoofdpijn en voel me verder prima :unsure:
Zondag heb ik hem tegen de avond ingenomen en gister tussen de middag. Wel 's avonds erg moe, tegen het draaierige aan zodat ik blij ben dat ik eindelijk kan slapen, verder geen merkbare veranderingen.
Misschien maakt dat toch veel uit wanneer ik hem inneem.
Even een paar dagen doorgaan met 1, en dan probeer ik er 2 per dag.

Pakketje (23/7) uit Sjina nu voorbij NL "Clearing Customs - Customs clearance successful". Spannend.
Bestelling zondag gedaan voor levering Goulashland > vandaag al verzonden.
Helaas ... haastige spoed zelden goed ... Sjinees magazijn terug naar afzender.
Moet ik R. nog informeren of stuurt die het uit zichzelf opnieuw.

Hooikoorts in afgelopen 8-10 jaar te lijf gegaan van Nov-Apr met toevoegen van Spaanse bijenpollen aan yoghurt (laag begonnen en opvoeren dosering). Verzonnen als soort hypersensibilisatie maar dan niet met BigPharma crap. Hooikoorts geleidelijk aan zo goed als verdwenen (maar ook andere gezondheid bevorderende dingen gedaan... relatie du smoeilijk aan te tonen). Afgelopen mid-mei/begin-Jun ineens full blown ouderwets last ... mid June over. Laatste dotcom of een fats-post kwam ook iets voorbij .. GMO planten/pollen. Er werd toen (NL) ook weer veel boter-kaas-eieren in de lucht gespeeld...

@kevirkef Wellicht weer jeukklachten door detox verschijnselen a.g.v. andere dingen (detox door parasietenkuurtjes, wie weet hebben I-pilletjes invloed op mastcellen).

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan