Ivermectine

Ik heb ook een aantal bestellingen gedaan. Als het goed is komt morgen mijn eerste binnen. Let the experimenting begin.

Ik heb 4 bestellingen uitstaan, de 1e al sinds 7 juni, nog geen enkele bezorgd. Eentje heeft ook de status 'cleared' door NL customs en onderweg met lokaal transportbedrijf maar daarna staat er weer vertrokken uit land van herkomst en levering vertraagd. Ik word er een beetje moedeloos van.

Heb ik allang gedaan uiteraard. En ook gedreigd net een dispuut. Be patient, zegt degene waar ik het langst op wacht. Heb wel eens eerder een dispuut gehad op Ali en dat komt uiteindelijk wel goed maar ik heb liever het spul :)

Tijd voor een dispuut. Be patient my ass, het is nu begin augustus!

Mike
Ik heb 1 levering waarbij alie zegt dat het afgeleverd is, maar ik heb niets binnen gekregen:-(

Je kan toch pas een dispuut starten als je bevestigd dat je het ontvangen hebt?

Ik heb 1 levering waarbij alie zegt dat het afgeleverd is, maar ik heb niets binnen gekregen:-(

Kan je niet via de chat met de winkel uitleg geven v d situatie?

1 van mijn zendingen die ik ergens eind mei geplaatst heb is nog steeds niet aangekomen. Toen hij volgens AE op completed werd gezet, kon ik wel een geschil indienen en aangeven dat ik het niet ontvangen had.

Kan de Volkveraderskrant wel beweren dat het niet werkt, andere studies wijzen het tegendeel uit

Zou dit ook te bestellen zijn via AliExpres?
Retina peptide Visoluten van het merk Garmonia.
normaliseert de functie van uw netvlies.
Extreem duur via Ergomax.
Ik denk dat Ergomax de enige is die dit verkoopt.

Net een bestelling gedaan bij Daisy, mijn voorraad loopt hard terug omdat ik uitdeel aan mijn gequackcineerde buurvrouwtje, type n**ken met Jansen met een giga kater positieve test en zoals wij zeggen giga koprot, na hulpvraag maar aan de ivermectine gezet.... Werkt wel goed 😇 haar eigen familie gevaxt en na quackcantie + getest wil haar niet meer zien zolang deze gevaarlijke zooi gebruikt, dis bepaalde parasieten kunnen zeker niet tegen ivermectine, zij is vrolijk fris en fruitig trouwens

Nou ik stop voorlopig even, mijn nieren hebben het kennelijk zwaar, de sterke urine geur is herkenbaar voor mij. Ik ben blijkbaar niet zo een goede ontgifter.
helaas zijn de floaters echt niet minder geworden bij mij. Ik kreeg de laatste tijd ook flinke hoofddpijn en heb zelfs moeten braken. Ik ga even een lange pauze inlassen, de nieren ondersteunen met guldenroede en brandnetel.

Roli laat weten dat AliExpress steeds vaker zijn links verwijdert. Hij kan de term 'Ivermectine' niet meer gebruiken. De speciale links voor ons forum zijn verwijderd. Hier zijn nieuwe werkende links:

(gratis verzending voor meer dan 2 potjes)

(link voor 5/8/10 potjes)

(5 potjes)

(Avermectine 6 potjes)

Niet meer dan 150 euro per order.

Mike

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid