Ivermectine

Ook ik, of beter gezegd wij, mijn ouders en ik stoppen voorlopig een tijd met de Ivermectine.
We ervaren teveel negatieve bijwerkingen die belemmerend werken, blijkbaar lukt het ontgiften bij ons ook niet zo heel goed.
Vandaag aan de Norit en dan voorlopig even niks en het lichaam rust gunnen.
Over een tijdje ga ik wel eerst weer aan de Panacur, daar heb ik niet of nauwelijks bijwerkingen van.

Roli laat weten dat AliExpress steeds vaker zijn links verwijdert. Hij kan de term 'Ivermectine' niet meer gebruiken. De speciale links voor ons forum zijn verwijderd. Hier zijn nieuwe werkende links:

(gratis verzending voor meer dan 2 potjes)

(link voor 5/8/10 potjes)

(5 potjes)

(Avermectine 6 potjes)

Niet meer dan 150 euro per order.

Mike
Weer een mooie bestelling gedaan.

Ook ik, of beter gezegd wij, mijn ouders en ik stoppen voorlopig een tijd met de Ivermectine.
We ervaren teveel negatieve bijwerkingen die belemmerend werken, blijkbaar lukt het ontgiften bij ons ook niet zo heel goed.
Vandaag aan de Norit en dan voorlopig even niks en het lichaam rust gunnen.
Over een tijdje ga ik wel eerst weer aan de Panacur, daar heb ik niet of nauwelijks bijwerkingen van.
Panacur valt bij mij ook heel goed! Hier ga ik binnenkort ook nog wat van inslaan. Na panacur voelde ik mij echt ook energieker en sliep ook beter.

Nou ik stop voorlopig even, mijn nieren hebben het kennelijk zwaar, de sterke urine geur is herkenbaar voor mij. Ik ben blijkbaar niet zo een goede ontgifter.
helaas zijn de floaters echt niet minder geworden bij mij. Ik kreeg de laatste tijd ook flinke hoofddpijn en heb zelfs moeten braken. Ik ga even een lange pauze inlassen, de nieren ondersteunen met guldenroede en brandnetel.

Heb je wel positieve dingen gemerkt door Ivermectine?

Panacur valt bij mij ook heel goed! Hier ga ik binnenkort ook nog wat van inslaan. Na panacur voelde ik mij echt ook energieker en sliep ook beter.
Ja precies, dat is minder heftig qua bijwerkingen. Heb nog niet iets positiefs gemerkt helaas, maar blijkbaar zitten ik en mijn ouders redelijk vol met troep wat opgeruimd moet worden dus zal het wat langer duren. Bij zooplus hebben ze weer gratis extraatjes mocht je daar de panacur bestellen.

Mijn dochter heeft een "frozen shouder" al enige weken. fysio gehad, acupunctuur, 1 massage. Ik heb nu Ivermectine maar geen idee of dat iets kan betekenen. Ik lees hier steeds mee maar heb nog geen corresponderende efecten gelezen. Iemand enig idee?

Mijn dochter heeft een "frozen shouder" al enige weken. fysio gehad, acupunctuur, 1 massage. Ik heb nu Ivermectine maar geen idee of dat iets kan betekenen. Ik lees hier steeds mee maar heb nog geen corresponderende efecten gelezen. Iemand enig idee?
Wat ik meerdere malen in de literatuur ben tegengekomen is dat het op diverse plaatsen in het lichaam ontstekingsremmende effecten heeft. Verder zijn de (door Ivermectine) in gang gezette lichamelijke processen dermate complex dat er mogelijk een indirect positief effect optreedt aan haar schouder. Dat wil niet zeggen dat het gebruik per se prettig uitpakt, zie ook de minder positieve ervaringen van forumleden. Succes en beterschap voor haar.

Je kan een dispute openen na het verstrijken van de eind bezorg tijd. (Buyers protection service) Maar ze weten zelf heel duidelijk aan te geven of het ‘parcel still in transit’ is. En dan lukt het openen niet. Je krijgt 100% je geld terug als het pakketje kwijt is of het echt niet geleverd meer gaat worden, echt ik heb ervaring 😅
Je kunt via het linkje het parcel volgen, wellicht is t op een verkeerd adres geleverd. Screenshot maken en dispute openen.

Als je drie vier weken levertijd hebt is dat vrij normaal. Ik heb in t verleden wel eens (met iets anders dan iver) 8 weken na verstrijken eindtijd en al geld terug toch nog m’n bestelling ontvangen. Geduld is een schone zaak en hou je leverings tijd in de gaten.
Ik heb 1 levering waarbij alie zegt dat het afgeleverd is, maar ik heb niets binnen gekregen:-(

Je kan toch pas een dispuut starten als je bevestigd dat je het ontvangen hebt

Je kan een dispute openen na het verstrijken van de eind bezorg tijd. (Buyers protection service) Maar ze weten zelf heel duidelijk aan te geven of het ‘parcel still in transit’ is. En dan lukt het openen niet. Je krijgt 100% je geld terug als het pakketje kwijt is of het echt niet geleverd meer gaat worden, echt ik heb ervaring 😅
Je kunt via het linkje het parcel volgen, wellicht is t op een verkeerd adres geleverd. Screenshot maken en dispute openen.

Als je drie vier weken levertijd hebt is dat vrij normaal. Ik heb in t verleden wel eens (met iets anders dan iver) 8 weken na verstrijken eindtijd en al geld terug toch nog m’n bestelling ontvangen. Geduld is een schone zaak en hou je leverings tijd in de gaten.
we gaan het zien, ik heb overigens al heel veel positieve ervaringen met Alie. Komt heus goed :-)

Heb je wel positieve dingen gemerkt door Ivermectine?
Bij de Avermectine wel, namelijk betere slaap, alleen bij deze vorm had ik helaas last van het zien van donkere vlekken als ik sochtends wakker werd en dat irriteerde mij wel op een gegeven moment.
Ivermectine daarentegen geen vlekken te zien maar ook geen verbeteringen ofzo.

Mijn vrouw krijgt zware migraine van ivermectine, we zijn begonnen met hogere doseringen, maar zelfs 1 tabletje is fataal. Voor haar dus voorlopig geen optie.

Joost

Goedemorgen allen,

Ik ben nieuw op het forum.
Heb via AliExpress Ivermectine besteld en is aangekomen.

Jammer genoeg is de link verwijderd naar de verkoper..

Ik wil eerdaags beginnen.

Het zijn 5mg tabletten en ik weeg ongeveer 110kg

Moet ik nu eenmalig iets van 7 tabletten nemen als ik het goed begrijp?

En is het eenmalig de "kuur" of moet ik het een paar dagen innemen?

Ik zie hier en daar veel verschillende meningen van de dosering vandaar...

Hoor graag welke dosering jullie als prettigst ervaren hebben en om de hoeveel tijd je een kuur het beste kan herhalen.

Groetjes

Bijlagen

• IMG-20210807-WA0000.jpeg
    IMG-20210807-WA0000.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 9
Het zijn 5mg tabletten en ik weeg ongeveer 110kg

Moet ik nu eenmalig iets van 7 tabletten nemen als ik het goed begrijp?

110 : 5 = 22 mg. Tabletten zijn 5 mg per stuk. Jij mag kiezen: naar onderen afgerond wordt het 20 mg = 4 tabletten. Naar boven afgerond 25 mg = 5 tabletten. Dus niet 7.

En is het eenmalig de "kuur" of moet ik het een paar dagen innemen?

Wij zijn aan het pionieren. Sommigen doen het een aantal dagen en nemen dan pauze. Ikzelf slik het nu al bijna 2 maanden zo goed als dagelijks. Mijn logica is als volgt:

Ik wil in het najaar geen griep en verkoudheid meer hebben en ook niet in de komende jaren. Bovendien wil ik PREVENTIEF het medicijn ruimschoots in mijn bloed hebben mocht men ertoe besluiten om GEDWONGEN de 'vaccinaties' toe te dienen.

We zijn aan het pionieren, volg je eigen intuitie. Er is op dit moment geen 'protocol'.

Mike

Joost, vreselijk om te horen dat je ouders toch voor de bijl zijn gegaan. Je kunt nu alleen maar hopen dat de IVM in hun bloed erger voorkomt.

Mike

De dennennaalden thee is een hoax. Dr Judy Mikovits heeft suramin genoemd. En wel de synthesische vorm was het die ze bedoelde. Omdat ze wist dat de gemonitored werd zei ze dat. De DS heeft onmiddellijk het verhaal van de dennenaalden in de wereld geholpen en heeft zijn beloop gekregen. Het kan zijn dat mensen er baat bij hebben en dat is alleen maar fijn. Maar de naalden thee is Niet de oplossing.
Bron beschikbaar.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan