Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 1856Levensgevaarlijk spul dat Ivermectine.
Het is natuurlijk wel Amerika, stel ze verkopen iets voor een paard. Zo'n Muppet maakt een rekenfout neemt 20 gram ipv 20 mg en ze hebben gelijk een schadeclaim aan hun broek van ettelijke miljoenen.Bekijk bijlage 1856Levensgevaarlijk spul dat Ivermectine.
Wordt het niet na het betalen van de inklaringskosten alsnog naar je huisadres gestuurd? Dat had ik namelijk welJa eindelijk bericht dat pakket opgehaald kan worden! Ik moet nog inklaringskosten betalen. Ik ben blij .
Ik ookAfgelopen weekend Avermectine gekocht.
Ook apart: ik moest me laatst identificeren toen ik een pakketje met edelmetaal afhaalde bij een lokale Spar.Graag GEEN disputes starten met Roli of Daisy, zij doen hun uiterste best! Bedenk ook dat nu ALLE buitenlandse orders door de douane moeten wordem ingeklaard vanaf 1 juli na de wetswijziging (goh, waarom zouden ze toch zoveel controle over buitenlabdse pakketpost ineens willen uitoefenen?). Dit gebeurt IN VAKANTIETIJD met dezelfde of zelfs met minder mensen. Het zou wel eens in ons voordeel kunnen werken, omdat juist pakketjes van Ali nu sneller worden doorgelaten!
Mike
#meetooIk heb nog diverse bestellingen van zowel A als I lopen.
Mike
Kamama hoelang is jouw pakketje onderweg geweest?
Mijn pakket was ook meer dan 1 week in het land maar kreeg het wel bezorgd.Ik heb er 4 openstaan. 2x Roli, 1xDaisy en 1 andere. Wel link gebruikt van hier. Die eerste is nog steeds niet binnen en helaas weinig reactie. Volgens de tracking informatie is ie in Nederland en klaar om bezorgd te worden, maar dat is nu al meer dan een week zo. Eentje is al bij de lokale pakketdienst dus ben benieuwd of ik binnenkort wat ontvang! Mijn andere voorraad is bijna op dus hoop dat er snel wat komt .
Je hebt hem snel binnen. Mijne is nog onderwegZending met Avernectine vandaag bezorgd.
Mike