Ivermectine

Ik heb dus 1 pakket mooi binnen gekregen, maar op het andere pakket wacht ik nog. Heb al contact opgenomen, maar krijg niet veel antwoord. Ze zeggen dat het opnieuw verzonden is. Ik vraag of de trackinginfo weer zichtbaar kan worden. Ja, dat gaan ze doen. Niets gebeurt. Ik vraag nogmaals en ook of het al op het vliegtuig is en krijg als antwoord; OK.
Ik denk dat ik hiernaar kan fluiten.
Ik wacht nog even af, en anders bestel ik nog 10 doosjes via roli. Als ik er 20 heb in totaal, vind ik het wel goed. Dan ga ik zelf kuurtjes doen en heb genoeg om eventueel mensen te hulp te staan.

Dorothé

Ik heb dus 1 pakket mooi binnen gekregen, maar op het andere pakket wacht ik nog. Heb al contact opgenomen, maar krijg niet veel antwoord. Ze zeggen dat het opnieuw verzonden is. Ik vraag of de trackinginfo weer zichtbaar kan worden. Ja, dat gaan ze doen. Niets gebeurt. Ik vraag nogmaals en ook of het al op het vliegtuig is en krijg als antwoord; OK.
Ik denk dat ik hiernaar kan fluiten.
Ik wacht nog even af, en anders bestel ik nog 10 doosjes via roli. Als ik er 20 heb in totaal, vind ik het wel goed. Dan ga ik zelf kuurtjes doen en heb genoeg om eventueel mensen te hulp te staan.

Dorothé
Ja, dat heb ik ook met één verkoper (niet Roli of Daisey, dat gaat allemaal perfect). krijg ook steeds te horen dat het opnieuw wordt verstuurd, geduld moet hebben enz. Vroeg ook om een trackingcode, kreeg als antwoord wacht 1 minuut...Weet niet hoelang die minuten in China duren maar inmiddels weer een paar dagen verder :ROFLMAO:

Ja, dat heb ik ook met één verkoper (niet Roli of Daisey, dat gaat allemaal perfect). krijg ook steeds te horen dat het opnieuw wordt verstuurd, geduld moet hebben enz. Vroeg ook om een trackingcode, kreeg als antwoord wacht 1 minuut...Weet niet hoelang die minuten in China duren maar inmiddels weer een paar dagen verder :ROFLMAO:
Ja, ik weet niet hoe dat zit met geld terug krijgen en hoelang men daarmee moet wachten om dat aan te vragen en of dat ook kan als ze de bestelling opgesplitst hebben.

Dorothé

Ik heb er 4 openstaan. 2x Roli, 1xDaisy en 1 andere. Wel link gebruikt van hier. Die eerste is nog steeds niet binnen en helaas weinig reactie. Volgens de tracking informatie is ie in Nederland en klaar om bezorgd te worden, maar dat is nu al meer dan een week zo. Eentje is al bij de lokale pakketdienst dus ben benieuwd of ik binnenkort wat ontvang! Mijn andere voorraad is bijna op dus hoop dat er snel wat komt 😀.

Ja, ik weet niet hoe dat zit met geld terug krijgen en hoelang men daarmee moet wachten om dat aan te vragen en of dat ook kan als ze de bestelling opgesplitst hebben.

Dorothé
Staat in overzicht van bestellingen ergens. Knop 'dispute' en de datum vanaf dat kan. Je dispute gewoon dan de hele order. Mag verzender zeggen dat het is opgesplitst en aantonen ....

Dank je. Ik krijg nu als reactie;
I'll deal with it right away

我马上处理

Nou, dan ben ik benieuwd.

Dorothé

Graag GEEN disputes starten met Roli of Daisy, zij doen hun uiterste best! Bedenk ook dat nu ALLE buitenlandse orders door de douane moeten wordem ingeklaard vanaf 1 juli na de wetswijziging (goh, waarom zouden ze toch zoveel controle over buitenlabdse pakketpost ineens willen uitoefenen?). Dit gebeurt IN VAKANTIETIJD met dezelfde of zelfs met minder mensen. Het zou wel eens in ons voordeel kunnen werken, omdat juist pakketjes van Ali nu sneller worden doorgelaten!

Mike

Graag GEEN disputes starten met Roli of Daisy, zij doen hun uiterste best! Bedenk ook dat nu ALLE buitenlandse orders door de douane moeten wordem ingeklaard vanaf 1 juli na de wetswijziging (goh, waarom zouden ze toch zoveel controle over buitenlabdse pakketpost ineens willen uitoefenen?). Dit gebeurt IN VAKANTIETIJD met dezelfde of zelfs met minder mensen. Het zou wel eens in ons voordeel kunnen werken, omdat juist pakketjes van Ali nu sneller worden doorgelaten!

Mike
Was niet bij Roli of Daisy. Maar daar ga ik wel binnenkort bestellen.

Dorothé

If your order does not arrive on 2021-10-16, you can apply for a refund by opening a dispute.
Voor die tijd idd gewoon de seller benaderen. R.&D. had ik door in dit forumdraadje .. die doen veel moeite, dat geeft goodwill. Die andere was (geen van beide) en meer in de trend van 'vaag, zoek het uit'. Bij 'derden' dan evt. diplomatiek dreigen met dispute (=slechte aantekening).

Laatst bewerkt:
Ik heb nooit hooikoorts gehad, maar na een kuur Panacur en direct Mansonil erachteraan zijn mijn ogen na een dag of vier gestopt te zijn behoorlijk gaan jeuken.
Hoe is het met jouw ogen nu?
Heb nu nergens meer last van sinds ik gister en vandaag weer ivermectine ingenomen heb.

Oproep , wie kan een erg ziek iemand helpen aan wat ivermectine tabletjes , in de omgeving , Utrecht , Zeist , Driebergen , Maarn , Doorn , de tabletjes worden opgehaald en keurig betaalt ( 10/20 stuks ) hoop op een spoedige redactie , gr Assie

Ik heb 1 dag 1x5 en 2 dagen 3x5 genomen, laatste was 2 dagen geleden en de hoofdpijn is nog niet weg. Best wel een dingetje die hoofdpijn. Begon midden tussen mijn wenkbrauwen op dag 2, dag erna ook naar de slapen en nu ook sinussen. Ik heb al gestoomd en dat geeft wel wat verlichting, veel snot kwijt. Ik las even een pauze in, volgende week nieuwe poging.

Positieve bijwerkingen: veel meer energie. Dat vond ik al bij de hondesnoepjes, maar deze schapenknabbels zijn echte boosters wat dat betreft.
Net als die batterijen reclame met dat konijn kan ik veel langer doorgaan op de dag.

Verder geen bijwerkingen gemerkt, geen flitsen of verandering in floaters en gelukkig geen baardgroei 😉
Update:

Na 3 dagen stomen, veel snotteren, niezen en waterige ogen heb ik toch maar weer 3x5mg na het eten genomen. En ja hoor de volgende dag was alles weer normaal, geen hoofdpijn, niet snotteren en geen tranende ogen. Voor de zekerheid 48 uur later weer 3x5mg genomen naar alle tevredenheid.

Mijn vermoeden is dat het idd op de ogen en bij mij op de sinussen werkt. Ik heb ook een verleden met veel hooikoorts klachten. Heb vaak last gehad van mijn sinussen en vroeger veel gestoomd. Dus ook bij mij een zwakke plek die opspeelt.

Of misschien heb ik de wel de delta variant opgelopen en ben nu genezen door ivermectine. 😬😬😬😬

Super bedankt vast beide ik wacht even Kevin( Edwin ) af en anders contact ik je melkmeisje fijn dat jullie willen helpen ..

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan