Ivermectine

Je hebt een punt, maar ja, hoe weet je of de paracetamol erin zit. Die wordt, zeker de generieke, ook in China gemaakt.

Bulk spul pillen die je bij de lidl haalt komen ook uit Azië.

Ik denk, zeker omdat het zo goedkoop te maken is, de handelaar de slechte reviews duurder vindt dan de fraude met de ingrediënten.

Maar zeker weten die ik het ook niet natuurlijk een mijn chemische kennis is wel zo weggezakt dat ik niet even een ivermectine testje kan McGyveren :)
Hoezo niet... Een Zwitsers zakmes een rol ducttape elestiek en een touwtje what more do you need 🤣🤣🤣🤣

Nog niks binnen van Roli helaas. Is wel in Nederland vanaf 2 aug zag ik.. komt vast goed🙏🏻
Bij mij ook zoiets .. is inmiddels binnen een paar dagen geleden. Het is 2x de grens overgekomen, maar wellicht is dat omdat het eerst in ander EU land aankomt en dan op transport gaat naar nsberland, maar volgens tracking lijkt het alsof het dagen onderweg was binnen NL. Medio juli besteld, dus zo'n 3,5 weken onderweg geweest (zonder terugsturingen ergens in het traject). Eerste shipment goedgegaan dus.

Ik ben gestopt met de NAC toen ik begon met Ivermectine omdat ik niet wist of je het in combinatie goed kan gebruiken. Dat kan dus wel?

Ik weet dat je NAC niet bij je maaltijd in moet nemen. IVM juist wel.

Hieronder staat nog meer info over NAC. Het beschermt tegen de giftigheid van de zware metalen. Ik kan me voorstellen als de Ivermectine ervoor zorgt dat de rotzooi er uit wordt gewerkt en dit vrijkomt in je lichaam NAC juist bescherming biedt tegen de toxiciteit van zware metalen die vrijkomen en dus je organen en weefsel beschermt.

Ik denk dat NAC je helpt bij het verminderen van eventuele schadelijke effecten van Ivermectine. Heb er in het andere (meer technische) draadje net wat over geplaatst.

Denk dat je gelijk hebt en dat het ook beschermt bij eventuele toxische dingen/zware metalen die vrij komen bij het gebruik van Ivermectine.

Kun je dan ook de NAC laten checken? En de levertraan? En ik wil ook graag weten of mijn kefir wel echt kefir is en voedingswaarde heeft. Kunnen we ook direct kijken of er geen gif op mijn appel zit? En of mijn magnesium wel echt magnesium is? Ik weet het allemaal niet meer hoor, het lijkt wel Chinees...

Even serieus. Het artikel van Martin Vrijland zette me aan het denken.
Mensen en meningen en artikelen zijn helemaal niet meer te vertrouwen. Ik denk als ik iets lees dat dat de waarheid is en ben dus nog steeds naief. Zo ben ik gebakken zullen we maar zeggen. En tegelijkertijd weet ik dat er gelogen en gelogen wordt.

Met medicijnen waar veel aan wordt verdiend wordt er ook gesjoemeld, dat is zeker. daar hoeven we ook niet naief over te zijn.
Ik heb er voordien eigenlijk niet meer aan gedacht. Is slik al 12 jaar veel supplementen en ook dat is een behoorlijk verdienmodel. Hoewel de prijzen niet zo hoog zijn als van de reguliere fabrikanten.
Ik heb er ook aan gedacht ermee te stoppen maar durf het niet.
Nac/Glutathion complex heb ik pas weer gekocht van Bio-Vitaal.
Ook heb ik een systeem met kruisjes op ruitjespapier om bij te houden wat ik slik.

Mensen met diabetes die pillen slikken kunnen beter eerst naar de bijwerkingen kijken van die pillen.
Komen de klachten van Ivermectine overeen met de klachten van die diabetes pillen?
En hoelang heeft men diab en wat doet men daaraan
Niks doen en pillen slikken daar wordt je niet beter van.

Heb zojuist 3 potjes ivermectine opgehaald. Die zijn hier bezorgd precies 3 weken nadat ik het had besteld op AliExpress (Lngenious Toy Store).

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan