Ivermectine

Waarschuwing belangrijk
Ivermectine is zeer slecht voor het klimaat, werkt de opwarming in de hand.
Co2 uitstoot per pakketje is 7 kg aan transport alleen.
Willen jullie veel bestellen het is namelijk nog veel te koud 🤣🤣🤣🤣

Zo, ik ben vandaag dan toch eindelijk begonnen met de IVM. Net 4 tabl. (ik weeg meer dan 75 kilo en heb het naar boven afgerond) genomen nadat ik wat vettigs gegeten had. Ik wil nu dadelijk ook nog 8 capsules levertraan/boterolie nemen en een tablet vitc/zink. Weet iemand of het tegenwerking heeft van IVM of dat ik moet wachten.

Dorothé

Zo, ik ben vandaag dan toch eindelijk begonnen met de IVM. Net 4 tabl. (ik weeg meer dan 75 kilo en heb het naar boven afgerond) genomen nadat ik wat vettigs gegeten had. Ik wil nu dadelijk ook nog 8 capsules levertraan/boterolie nemen en een tablet vitc/zink. Weet iemand of het tegenwerking heeft van IVM of dat ik moet wachten.

Dorothé
Ik slik inmiddels al 1,5 maand IVM, en ik heb onbewust ook altijd zink en levertraan ingenomen tijdens de lunch waarbij ik dus ook de IVM slik.

Ik weet eigenlijk niet of het wel samengaat, maar goed... ik leef nog steeds:giggle:

Hallo allemaal,

Ik ben door Melkmeisje erop gewezen dat mijn opmerken tijdens de lezing in beusichem afgelopen zaterdag nog wat vragen hebben opgewekt. Deze probeer ik bij deze in een volgende post even toe te lichten.

Martijn

Mike vermelde zaterdag dat het goed is om glutathion te nemen bij het gebruik van ivermectine. Hier ben ik het volledig mee eens.
Maar de meeste glutathion overleeft het maagzuur niet. En persoonlijk ben ik ook voorstander om voorlopers te nemen van stoffen om je lichaam zelf te stimuleren dit aan te maken.

Om glutathion aan te maken heb je 3 aminozuren nodig: Glutamine, glycine en n-acetyl-cysteine. Hieruit vormt het lichaam dan glutathion.

Omdat veel mensen in nederland te weinig van het mineraal selenium hebben, verloopt de omzetting in het lichaam niet optimaal. Daarom heb ik melkmeisje geadviseerd selenium toe te voegen. Ik raad iedereen dit aan te doen. Aangezien selenium met name in de lever en de longen werkt.

Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid geeft over wat ik zaterdag verteld heb.

Dorothé
Geen probleem om dit samen te nemen. Is zelfs juist goed voor opname van zink.

Voor de mensen die hier mee aan de slag willen.

Goede merken om deze producten van te kopen zijn:
NAC:
Vitals
Bonusan
NOW
Orthica

Selenium:
Orthica
Proviform
Solaray

Overigens raad ik aan als je selenium gaat nemen om 100mcg te kopen.

Voor de notenliefhebbers kan je ook volstaan met 3 biologische paranoten per dag.
Heel erg bedankt voor je uitleg!
Ik zie trouwens dat in het NAC supplement van NOW ook 25 mcg selenium erbij in zit. Dat is dus niet voldoende selenium?

En ik was ook aanwezig in Beusichem en ik herinnerde mij dat je vertelde dat de IVM en NAC niet tegelijk ingenomen mogen worden. Is het dan iets om bijv IVM tijdens de lunch in te nemen en de NAC tijdens avondeten?

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan