Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De link waar ik de ivermectine had besteld, Life Musthaves Store loopt dood .Beste Johnny , ik hoor dit ook graag de informatie waar je het bestelt hebt met evt de link , gr Assie .
Deze heb ik dus besteld( avermectine) en die was heel snel binnen! Ik had denk ik ongeveer 2 dagen na Mike besteld?Hier had ik besteld:
3.57US $ 35% OFF|Avermectin Tabletten Orale Anthelmintische Mijten Parasieten Mijt Nematoden Endoparasites|Dog Stain & Odor Removers| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Toen ik mijn eerste potje kocht stond er op de website van Ali nog een duidelijke beschrijving. 1 tablet = 5mg. Aanbevolen dosering is 1 tablet per 16,5 kg.Deze heb ik dus besteld( avermectine) en die was heel snel binnen! Ik had denk ik ongeveer 2 dagen na Mike besteld?
wel is alles in het chinees dus ik heb geen idee hoeveel gram dit is. Ik moet op zoek naar een chinees die dit voor me kan vertalen
p.s Deze is nu uitverkocht zie ik.
Deze printscreen had ik gemaakt toen ik besteld had op 26-5-2021:Toen ik mijn eerste potje kocht stond er op de website van Ali nog een duidelijke beschrijving. 1 tablet = 5mg. Aanbevolen dosering is 1 tablet per 16,5 kg.
Tip: Met google translate kun je ook chinees vertalen. Ik heb het wel eens gebruikt om een website te lezen Om te weten op welke knop ik moest drukken. Werkt ook vanaf een foto of screenshot, in elk geval op de ipad.Deze heb ik dus besteld( avermectine) en die was heel snel binnen! Ik had denk ik ongeveer 2 dagen na Mike besteld?
wel is alles in het chinees dus ik heb geen idee hoeveel gram dit is. Ik moet op zoek naar een chinees die dit voor me kan vertalen
p.s Deze is nu uitverkocht zie ik.
Klopt helemaal, heb het net even vertaald. Tabletten zijn 5mg.Toen ik mijn eerste potje kocht stond er op de website van Ali nog een duidelijke beschrijving. 1 tablet = 5mg. Aanbevolen dosering is 1 tablet per 16,5 kg.
Ik hoor Willem zeggen dat er een protocol op zelfzorgcovid19.nl staat over het gebruik van Ivermectine. Ik ben me aan het voorbereiden op de demo vandaag in Apeldoorn en kan dit nergens vinden op de site. Kan iemand die wat meer tijd heeft dit voor mij opduiken? Dat zou ik zeer waarderen, ik krijg teveel tegenstrijdige doseringen en ik vertrouw Rob Elens en VW hierin.
Die van mij nog niet terwijl ik iets eerder was met bestellen.(?)Mijn potjes Ivermec van Ali zijn ook binnen!
Mike
Ik heb hier ook een potje van besteld, hoop dat ze ook snel binnenkomen.Mijn potjes Ivermec van Ali zijn ook binnen!
Mike
Goed gevonden/gecorrigeerd! Ze maken het dus door die Streptomyces te fermenteren. Als iemand zin heeft dit zelf te doen, hier kan je een stam bestellen: https://www.dsmz.de/collection/catalogue/details/culture/DSM-46492Semi-synthetisch derivaat van avermectine, dat geïsoleerd wordt uit fermentatieproducten van Streptomyces avermitilis. Ivermectine bindt zich bij invertebraten selectief aan de door glutamaat
Staat lekker te fermenteren naast de kimchiGoed gevonden/gecorrigeerd! Ze maken het dus door die Streptomyces te fermenteren. Als iemand zin heeft dit zelf te doen, hier kan je een stam bestellen: https://www.dsmz.de/collection/catalogue/details/culture/DSM-46492