ingrid/converted2
Well-known member
Wie? Wat? Waar? Hoeveel?Guess what, potjes Ivermectine zojuist ontvangen. Best nog wel snel nadat de verkoper het verscheept had 4 of 5 dagen.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wie? Wat? Waar? Hoeveel?Guess what, potjes Ivermectine zojuist ontvangen. Best nog wel snel nadat de verkoper het verscheept had 4 of 5 dagen.
Maarten, gefeliciteerd! En zo snel binnen, wow. Mag ik vragen bij welke verkoper van Ali?Besteld op 29-05-2021: 4 potten ivermectine
Zojuist, 10-05-2021, binnen: 4 potjes Ivermectine van Alie express.
Endogard en Panacur heb ik al geprobeerd: merkte, vrijwel, niets.
Over een tijdje de iver proberen.
Foryourpage Store, als dit het/de juiste is Medusa |
Even je zoekgeschiedenis wissen dan.En dan de Anthelmintische pil 5 mg???
Wel vreemd dat het tussen allerlei erotische producten staat
Ja de prijzen schieten omhoog. Voor mijn eerste potje van 100 tabletten betaalde ik €1,49.
Kom er op terug, ben nu niet in staat dit uit te zoeken. EN dat heeft er niet mee te maken dat ik ze ingenomen heb.Beste Johnny , ik hoor dit ook graag de informatie waar je het bestelt hebt met evt de link , gr Assie .
7.12US $ 20% OFF|Ivermectin Tabletten Orale Anthelmintische Mijten Parasieten Mijt Nematoden Endoparasites X100|Repellents| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Avermectine had ik besteld maar is teruggestuurd naar verkoper. Waarschijnlijk al bij de Chinese douane onderschept. Verkoper gaat dit uitzoeken, ben benieuwd maar reken nergens meer op.:
alie verkoopt ook avermectine, vlgs het woordenboek hetzelfde als ivermectine.
staat direct onder het plaatje van de link van ingrid. Even verder scrollen.
Vlgs het woordenboek is ook abamectine hetzelfde produkt.
Als dat inderdaad klopt, zijn er misschien meer zoek- vindmogelijkheden.
Thanks Medusa. Heb gauw 5 potjes besteld voor het te laat is. We zullen zien of het komt. Laat het jullie weten. DankjewelHier had ik besteld:
3.57US $ 35% OFF|Avermectin Tabletten Orale Anthelmintische Mijten Parasieten Mijt Nematoden Endoparasites|Dog Stain & Odor Removers| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
En ik bedoelde dit nog wel vanwege de stijgende prijs. Nu ik het nogmaals lees snap ik jouw reactie JohnnyEven je zoekgeschiedenis wissen dan.
Oei dat is minder. Gebruik je met zink?Ik heb die van Medusa afgelopen dinsdag ook ontvangen. Heb er gisterochtend 3 ingenomen en gistermiddag weer 3. Helaas had ik de hele dag vlekken voor de ogen en licht duizelig. Vandaag niet genomen en geen klachten. Misschien iets minder doseren morgen.