Johnny
Well-known member
In mijn dorp is de wormkuur uitverkocht en niet leverbaar.Online is er niet meer aan te komen maar Godsgeschenk kon bij het Kruidvat nog flink scoren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In mijn dorp is de wormkuur uitverkocht en niet leverbaar.Online is er niet meer aan te komen maar Godsgeschenk kon bij het Kruidvat nog flink scoren!
En een dorp verderop?In mijn dorp is de wormkuur uitverkocht en niet leverbaar.
Kochten jullie dit bij AliExpress? Ziet het er niet een beetje raar uit? Er staat geen normale afbeelding en tekst bij...r7.12US $ 20% OFF|Ivermectin Tablets Oral Anthelmintic Mites Parasites Mite Nematode Endoparasites x100|Repellents| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Als ik Ivermectine ingeef in de zoekfunctie wordt dit niet herkend, noch stromectolLife Musthaves Store had ik mijn bestelling geplaatst. Via de chat binnen de webwinkel van Alie werd ik door hen geattendeerd dat je er ook rechtstreeks kan winkelen.
Dat heb ik hier gelezen:Ik las ergens dat iemand recept van hier over de grens aanboodt aan een apotheek en werd gehoor aan gegeven. Of is dit een kwestie van klok en klepel..
ja die! Ik plaats hier even tekst en foto mocht de link verdwijnen of dergelijkeDat heb ik hier gelezen:
Testimonial offlabel gebruik Ivermectine "zwaar ziek maar binnen 5 dagen weer 95% hersteld" - Zelfzorg Covid19
Aanvulling van de echtgenoot: “Op ons verzoek aan jullie heeft een arts contact met ons opgenomen. Deze arts heeft overleg gevoerd met onze apotheek en ons werd medegedeeld en bevestigd door de apotheek dat er Ivermectine bij ons in de medicijn automaat bezorgd zou worden. Na enkele dagen kwamen...zelfzorgcovid19.nl