Godsgeschenk
Well-known member
Mike, hoe groot is jouw apotheek nu en hoe veel wil je uiteindelijk beschikbaar hebben?
Avectermine, Ivectermine, Mebendazol, etc....
Dorothé
Avectermine, Ivectermine, Mebendazol, etc....
Dorothé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Exact zoveel dat je nooit tekort komt, dus 2 keer de helftO, das net zoveel als dat ik er heb
Maar ik bedoelde een beetje of er mensen gerekend hadden aan verbruik icm houdbaarheid en wat dan een handige werkbare voorraad zou zijn.
Ik ook niet van dezelfde verkoperNa anderhalve maand heb ik mijn IVM nog niet ontvangen. Leverancier: Lngenious toy Store
Na anderhalve maand heb ik mijn IVM nog niet ontvangen. Leverancier: Lngenious toy Store
Ik kijk het nog een week aan en dan ga ik voor de refund.Ik ook niet van dezelfde verkoper
Ja ik ook, heb nu lang genoeg gewacht na drie keer te hebben gevraagd hoe het precies zitIk kijk het nog een week aan en dan ga ik voor de refund.
Waarschijnlijk heb jij hun hele voorraad leeg gekocht en moeten wij nu wachten tot het aangevuld isRaar. Daar heb ik vier bestellingen van die binnen 10 tot 14 dagen zijn geleverd.
O, das net zoveel als dat ik er heb
Maar ik bedoelde een beetje of er mensen gerekend hadden aan verbruik icm houdbaarheid en wat dan een handige werkbare voorraad zou zijn.
Precies!Houdbaarheid? Dit doodt ALLE schadelijke micro-organismes, dus houdbaarheid EEUWIG!
Mike
Je kippen gingen er ook goed op he...Onze hond heeft een rugbeschadiging, verlamming opgelopen vorig jaar, als gevolg van ws een trap. Ze loopt wel weer, half jaar bij therapeut gelopen, maar vroeg me af of zij ook baat zou kunnen hebben bij ivm. Ik ga haar 1 tablet per dag geven. Op de fenbendazol hadden beide honden betere ontlasting na 1 dag zelfs.
Hier precies zo, geen slappe happies meerOp de fenbendazol hadden beide honden betere ontlasting na 1 dag zelfs.
ja, niks nadeligs, ze zijn zelfs erg brutaal momenteel (een aantal). Ze komen met 3 vrouw sterk steeds uit de ren, vliegen over het hek en dan zo mijn moestuin in, grrr!Je kippen gingen er ook goed op he...
Daar is een prima oplossing voor.... Barbecueja, niks nadeligs, ze zijn zelfs erg brutaal momenteel (een aantal). Ze komen met 3 vrouw sterk steeds uit de ren, vliegen over het hek en dan zo mijn moestuin in, grrr!
hahaha, dat wordt kortwieken, voor de BBQ te oud, wel voor bouillon geschikt.Daar is een prima oplossing voor.... Barbecue
Of even kort wieken