Ivermectine

Er is ook sprake van chronisch paracetamolgebruik en helaas drank.

Ja ik heb een goed advies. Alle rommel laten staan.

Waarom zou je je vader dit middel willen geven?
Andere vraag: Is hij geprikt?

Je weet zelf vermoedelijk en hopelijk ook wel dat,gezien de feestelijke cocktail van chemische en alcoholische zooi die je vader elke dag naar binnen werkt, het niet verstandig is met welk middel dan ook te starten. Zijn lever is al overwerkt. Gezien de ervaringen hierboven moet iemand beschikken over een pittig goede ontgiftiging en het lijkt me niet dat jouw vader in die positie zit.
Wat heb je te verliezen d,oor het wel te doen? IVM wordt succesvol toegepast bij de behandeling van alcoholmisnruik. Let wel, ik ben geen arts, maar als ik in deze positie verkeerde...

Mike

Hij is bang dat hij corona heeft. Slijmhoest, dikke keel, moeilijk slikken, veel verslikken.
Hij nam de j&j prik midden juni omdat hij niet aan de beademing wil eindigen in een IC. (zag hij op tv)
Hij is erg koppig en wanneer je advies geeft doet hij net het omgekeerde.
Enkele maanden in pensioen en het is helemaal niet zoals hij verwacht had, vandaar het verhoogde drankgebruik. Paracetamol door kapotte rugwant andere pijnstiller kan niet door bloedverdunners. T'is een vicieuze cirkel. Mijn ma staat erbij kan niet veel doen...
Hij weet dat er iets niet klopt maar wil het nog niet beseffen... Hopeloos maar wel mijn papa...
Waarschijnlijk krijg ik hem zover voor de IVM mocht hij verergeren. Als er dan iets gebeurt is het wel ik die het aangeraden heeft...
Bedankt voor de antwoorden. Hopelijk komt het goed!

Riziko, dit had je meteen moeten vertellen.
Hij is ZELF verantwoordelijk voor de prik en de alcohol.

Wat heeft hij aan zijn rug?
Hij moet zijn RUG RECHT HOUDEN.
En jij bent niet verantwoordelijk voor de Iverm. als het niet goed gaat.
Lieve koekjes worden niet gebakken.

Hij is bang dat hij corona heeft. Slijmhoest, dikke keel, moeilijk slikken, veel verslikken.
Hij nam de j&j prik midden juni omdat hij niet aan de beademing wil eindigen in een IC. (zag hij op tv)
Hij is erg koppig en wanneer je advies geeft doet hij net het omgekeerde.
Enkele maanden in pensioen en het is helemaal niet zoals hij verwacht had, vandaar het verhoogde drankgebruik. Paracetamol door kapotte rugwant andere pijnstiller kan niet door bloedverdunners. T'is een vicieuze cirkel. Mijn ma staat erbij kan niet veel doen...
Hij weet dat er iets niet klopt maar wil het nog niet beseffen... Hopeloos maar wel mijn papa...
Waarschijnlijk krijg ik hem zover voor de IVM mocht hij verergeren. Als er dan iets gebeurt is het wel ik die het aangeraden heeft...
Bedankt voor de antwoorden. Hopelijk komt het goed!
Als ik het goed begrijp ben je vast aan het informeren voor het geval dat je vader dit middel zou willen. In dat geval valt er nog weinig te verliezen zoals Mike al hierboven aangeeft.

Ieder volgt zijn eigen pad en heeft recht daarop.
Helaas geeft dit ook veel verdriet en rouw. Deze tijd barst ervan.

Kon ik eindelijk in de shop van Roli bestellen (1x naar NL, 1x naar Hun). Met BTW, maar dat lijkt op dat hij/AliE meedoet met IOSS (zie link). Ingelogd in AliE account stond er wel een artikel 5mg IvDier etc. Helaas bij betalen blijkt er geen iDeal, alleen creditcard, paypal of G-pay. Eerdere orders op AliE (andere leveranciers) kon dat wel. Zal leverancierafhankelijk zijn wat ze instellen? Aangezien bestellen bij Roli meest voor de hand ligt (ervaringen op forum met leverancier en product van die leverancier) lijkt het voor mij op te houden. Kan Roli niet berichten (geen smartfeun met Whatupp). Heb chat-berichten geprobeerd (meestal 'bericht niet verzonden', lijkt er nu 1 minuut geleden wel 1 verstuurd). Tips? Ideas? Bij voorbaat dank.

Wat is de shop van Roli?

Riziko, de meeste mensen die met pensioen gaan zijn blij met hun vrijheid.
Kunnen ze eindelijk doen waar ze zin in hebben.
Had hij geen hobbies?

Wat betreft medicijnen, het is bekend dat als je eenmaal bv bloedverdunners slikt en/of maagtabletten enz dat "ze" je levenslang die pillen laten slikken. Kijk eens naar de bijwerkingen.
Orthomoleculaire artsen werken zonder medicijnen of bouwen het af.
Laat voeding je medicijn zijn.
Aspirine is synthetisch nagemaakt van wilgenbast. Kun je bij de drogist kopen.
Hij is opgevoed met het idee dat dokters alles weten en dan ook nog eens eigenwijs.
Laat hem zelf hier meelezen en zijn eigen conclusies trekken. Hoeft hij zich niet te vervelen.

Kan er iemand advies geven over het gebruik van ivermectine samen met warfarine?
Startdosis dag 1 van 5mg IV per 25kg lichaamsgewicht en dan nog 3 dagen 1 pil van 5mg.
Is voor mijn vader... Neemt bloedverdunners wegens (jaren geleden) beentrombose en longembolie.
Ik lees op internet dat IV de werking van warfarine kan versterken. Beide gemetaboliseerd door de lever. Da's ook een probleem. Er is ook sprake van chronisch paracetamolgebruik en helaas drank. ...
Alvast bedankt,
je zal de bloedwaarde regelmatig moeten laten meten en waarschijnlijk kunnen gaan afbouwen met warfarine. IVM lijkt vele onbalansen te kunnen balanceren, dus waarom geen "dik" bloed! Wel in samenspraak met arts, al zou ik niet zo gauw zeggen zelf dat ik IVM gebruik, ik zou het voorlopig even op gezonde voeding houden ;)

Een corrupte bende nazi-collaboratuers! Wie weet wie niet corrupt zijn?
De militaire rechters van aanstaande Neurenberg tribunaal!
Rechters Midden Nederland: u werkt als collaborateurs van de vijand mee aan genocide tegen de bevolking en zult aan een touwtje bungelen na uw veroordeling door militaire oorlogsrechters! In uw doodsstrijd van seconden staart de bevolking u in de ogen.
Enkeltje Meer van Vuur.

Ik vraag me af hoe up-to-date de berichtgeving van AE is rondom de bestellingen.
Een order Roli pas na 2 weken verstuurd. Prima te volgen totdat het 2x over de grens in EU/Nbserland leek te komen. In Europa/Nl 3 dagen spoorloos op de t&t en ineens 'ding dong' (traject +- 24 dagen; vrij snel denk ik).

Andere order (Roli naar Goulashland 1 augustus besteld) binnen dagen verstuurd en te volgen tot het in Sjina werd teruggestuurd naar de verkoper. Verkoper bericht via Ali-message (ik heb geen What's Up, Doc app). Verkoper wist het al dat het onderweg terug was, zal herzonden worden. Via t&t op Ali te volgen tot het weer terug was bij verkoper .. duurde dik een week voor terugontvangst (getekend voor ontvangst door verkoper) ... en nu al een week niets te zien. Traject: 2 weken en niet te zien of het weer is verzonden (verwacht staat 31-8 maar dat stond er op 1 aug geloof ik ook).

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan