Fries Foar Frijhiid
Well-known member
In tegenstelling tot de Ivermectine (7 juli besteld) is de Avermectine (1 augustus besteld) wel al in NL. Wel verschillende leveranciers overigens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is het eigenlijk legaal wat ons aangedaan wordt?Is het eigenlijk legaal om potjes ivermectine van AE in huis te hebben? Wat nou als dat de verkeerde mensen (mensen die een pik op je hebben of zo) er weet van krijgen, en de boel willen verklikken?
Dit valt onder de geneesmiddelen wet. Gebruikers hoeveelheden bezitten zijn wel toegestaan.Is het eigenlijk legaal om potjes ivermectine van AE in huis te hebben? Wat nou als dat de verkeerde mensen (mensen die een pik op je hebben of zo) er weet van krijgen, en de boel willen verklikken?
Het ging mij meer om de tweede vraag... Want er zijn helaas slangen in mijn omgeving.Is het eigenlijk legaal wat ons aangedaan wordt?
Leer pokeren. Oftwel, leer een pokerface te trekken en leer alles onder de pet en dus voor jezelf te houden.Het ging mij meer om de tweede vraag... Want er zijn helaas slangen in mijn omgeving.
Bij mij was op 12 augustus het geschil akkoord voor terugbetaling en vandaag zag ik het geld al staan op mijn rekening (Zweedse bank rekening gekoppeld aan Mastercard debit-kaart).Ik heb toch maar besloten om de refund vandaag te doen. Hij is toegekend. Nu maar wachten wanneer het geld terug is, AE geeft in een mail aan dat dat 3-20 dagen kan duren.
Ik ben blij met de adequate en snelle afhandeling en de toewijzing van de full refund.
Ja das helemaal waar! Maar ik probeer ook gewoon een beetje vooruit te kijken, en hardop vragen te stellen van hoe of wat... Want ja, je weet maar nooit waar je allemaal rekening mee kunt houdenLeer pokeren. Oftwel, leer een pokerface te trekken en leer alles onder de pet en dus voor jezelf te houden.
Uitgangspunt: ik verberg alles tot ik vind dat iemand iets mag weten.
Dit in tegenstelling tot de velen die roepen: ik heb niets te verbergen.
Hoe zou iemand moeten weten wat jij in huis hebt? Scherm dat af.
Ik heb altijd katten gehad en heb ze nooit laten inenten , ontwormen en gewoon lekker buiten vrij laten lopen. De laatste kat overleed door een bijtincident, ze was bijna 17 en geen dag ziek geweest . Al die " bezorgheid " over het welzijn van een huisdier is voornamelijk gebaseerd op foutieve info en onnatuurlijke voeding en druk vanuit de big pharma .......net als in onze mensenwereld !Waarom hebben dieren vaak ontwormingmiddelen nodig?
Is het niet zo dat als het eenmaal weg is het ook weg blijft?
Of krijgen ze het steeds terug omdat ze bv gras eten en vliegen om zich heen hebben zodat dat de oorzaak is.
Nee, terrorisme is illegaal, ook als het van de overheid komt.Is het eigenlijk legaal wat ons aangedaan wordt?
Ja belangrijk Zathras!!!
Wat is Roli? Ik wacht nog op een shipment van een order.Net weer 5 potjes in twee zendingen vis Roli ontvangen.
Vraagje,
Hoeveel voorraad houden jullie zou aan van die IVM?
Waarom zou je je vader dit middel willen geven?Kan er iemand advies geven over het gebruik van ivermectine samen met warfarine?
Startdosis dag 1 van 5mg IV per 25kg lichaamsgewicht en dan nog 3 dagen 1 pil van 5mg.
Is voor mijn vader... Neemt bloedverdunners wegens (jaren geleden) beentrombose en longembolie.
Ik lees op internet dat IV de werking van warfarine kan versterken. Beide gemetaboliseerd door de lever. Da's ook een probleem. Er is ook sprake van chronisch paracetamolgebruik en helaas drank. ...
Alvast bedankt,
Zoek even terug in dit topic, dan stuit je op Roli [of gebruik de zoekfunctie rechtsbovenin].Wat is Roli? Ik wacht nog op een shipment van een order.
Cor