Ivermectine

Al mijn bestellingen zijn aangekomen. Snelle levering.
Besteld via de links naar Aliexpress, die ik in dit draadje tegen ben gekomen.

Deze shops:

Shop910766003 Store
en
Adult Heaven Store

Als iemand hier een grote voorraad heeft, houd ik me aanbevolen om een potje over te nemen. Ik kan niet wachten om het uit te proberen.

Heb je van Adult Heaven Store een link?

Nee, maar het is vindbaar op de site van Aliexpress.

Tip: via een zoekmachine zoals Duckduckgo kan je iets makkelijk vinden. Deze store door de drie bovenstaande woorden binnen aanhalingstekens [dus: "Adult Heaven Store"] te plaatsen en daarachter site:aliexpress.com

Verder is de store hier in dit draadje al meerdere keren voorbij gekomen. Linkjes zat in de vorige pagina's.

Als iemand hier een grote voorraad heeft, houd ik me aanbevolen om een potje over te nemen. Ik kan niet wachten om het uit te proberen.
Ga je lekker Cor?
Zelfredzaamheid lijkt me toch wel belangrijk. Een dienblaadje komt niet meegeleverd bij het leven en zeker niet bij de onderwerpen waar we het hier over hebben.
Houd je eigen broek op, recht je rug. Er staat hier al meer dan voldoende informatie gratis en voor niets aangeleverd. Lees, lees, lees en investeer zo in je eigen gezondheid. Je bent al de hele dag naar de bekende weg aan het vragen.

Ik zou het zeker NIET over IVM hebben. W. Engel stuurde een bericht dat het in nederland te krijgen is MET recept stond erop.
Hij kan beter een orthomoleculaire arts zoeken. en eerst zelf eens zijn best gaan doen om gezond te worden.
Artsen moeten zich aan PROTOCOLLEN houden en mogen NIETS zelf beslissen. Of dat ook Orthomoleculair geldt weet ik niet. denk het niet want ze werken heel anders.
Ik was laatst voor een oogcontrole (een zeer goede brillenwinkel die net zo goed is als een oogarts) en ik wilde het onderzoek met speciale oogdruppels niet. Ik vroeg heb je geen andere druppels? NEE, MAG NIET. zo werkt het hier in witte jassenland. Ze krijgen een boete.

Ga je lekker Cor?
Zelfredzaamheid lijkt me toch wel belangrijk. Een dienblaadje komt niet meegeleverd bij het leven en zeker niet bij de onderwerpen waar we het hier over hebben.
Houd je eigen broek op, recht je rug. Er staat hier al meer dan voldoende informatie gratis en voor niets aangeleverd. Lees, lees, lees en investeer zo in je eigen gezondheid. Je bent al de hele dag naar de bekende weg aan het vragen.
Geen zorgen, ik lees al 15 jaar alles. Ik heb alleen haast bij de aanschaf van dit spul.

Geen zorgen, ik lees al 15 jaar alles. Ik heb alleen haast bij de aanschaf van dit spul.
Hieronder wat linkjes van Daisy. Mijn ervaring is inmiddels dat zij het snelste weet te leveren:

Fijn dat ik dankzij @Johnny nu weet dat Roli bij Upu peet Store hoort. Daar heb ik 2 potjes besteld en als de verkoper binnen 1 dag niets verstuurd krijg ik automatisch m’n geld terug. Maar ik denk dat het wel goed komt en anders probeer ik Daisy wel.

Fijn dat ik dankzij @Johnny nu weet dat Roli bij Upu peet Store hoort. Daar heb ik 2 potjes besteld en als de verkoper binnen 1 dag niets verstuurd krijg ik automatisch m’n geld terug. Maar ik denk dat het wel goed komt en anders probeer ik Daisy wel.
Daisy is echt snel, sneller dan ik zelf eerder zei, 5 Augustus besteld, is gisteren in Nederland aangekomen,,,, nu nog ff de NSB'ers afwachten, hopelijk sturen ze gewoon door.

Een flinke bestelling IVM bij Upu Peet Store gedaan. Ik ga tot ik mijn AVM en IVM binnen heb ga ik geen spul gebruiken. Vanaf dat moment ga ik elke maand 1 week lang elke dag 4 IVM, 2 AVM en 1 zink/biotinetabletten.

Ik wil hier even mijn 4e dag IVM weergeven. Normaal zou ik het niet weer neerzetten, als er niet iets heel specifieks te melden valt.
Ik ben vannacht om 03:00 uur opgestaan om wat melk te drinken en te plassen. Het was dus midden in de nacht en ik vond dat het buiten best licht was. Ik had een gevoel alsof het 6 uur 's morgens was. Misschien scheen de maan sterk, maar het is wel vreemd. Op de wc heb ik het licht uitgedaan om te kijken of ik weer dat licht rondom mijn ogen zag. Nee, Met heel veel inbeeldingsvermogen zou ik kunnen zeggen dat ik een waas zag alsof er rook rondom mijn ogen was, maar eigenlijk was er geen licht.
En nu komt hij.....
Ik kan al jaren niet meer zonder zonnebril als de zon schijnt, ook al is het maar een iel zonnetje. Waarom dit zo is, weet ik niet. En vandaag merkte ik dat ik de zonnebril NIET nodig had. Ik kon zelfs met wijd open ogen in de felle zon kijken, dus zonder te tranen en zonder de ogen dicht te knijpen. Dit vind ik zelf hoog bijzonder en een geweldig verschijnsel. Ik hoopt dat het blijft. Ongelooflijk.

Dorothé

Ik kan al jaren niet meer zonder zonnebril als de zon schijnt, ook al is het maar een iel zonnetje. Waarom dit zo is, weet ik niet. En vandaag merkte ik dat ik de zonnebril NIET nodig had. Ik kon zelfs met wijd open ogen in de felle zon kijken, dus zonder te tranen en zonder de ogen dicht te knijpen. Dit vind ik zelf hoog bijzonder en een geweldig verschijnsel. Ik hoopt dat het blijft. Ongelooflijk.

Dorothé
Mooie ervaring! Afbouwen die zonnebrillen (weer een aanvalsvector van BigCorp minder). Niet uit vreugde te lang direct in de zon staren. Dat is niet goed. Met ogen dicht (niet actief dichtknijpend) in de zon kijken en dan met beide handen en gespreide vingers voor je ogen heen-en-weer bewegen. Tip: werkt niet tijdens auto rijden...
Training / Massage van de ogenspieren. Mijn buren vinden toch al dat ik gek ben, dus doe ik het ook als zij in de tuin zitten... maar het ziet er van een afstand raar uit als je niet weet wat het is/doet (een van de oefeningen van Natuurlijk Zien).

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan