Jensen

een kleine samenvatting die kan gebruikt worden ter info aan menigeen in deze corona-tijd:

'Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is het beiden niet waard' - Benjamin Franklin

De vrijheid in onze westerse samenleving staat opnieuw onder grote druk. Als reactie op het coronavirus worden er wereldwijd vrijheidsbeperkende maatregelen genomen. Alle overheden stellen dat ze dit doen om hun burgers te "beschermen". Is dat wel zo ?
De geschiedenis leert ons dat er voldoende redenen zijn om overheden en hun motivatie te wantrouwen. Een overheid die eerst de zorg afbreekt en kapot bezuinigt net zoals onze veiligheidsdiensten, sectoren van vitaal belang, en zich in het verleden vooral als loopjongen van het grote geld heeft opgesteld, heeft wat mij betreft een geloofwaardigheidsprobleem.
Net zomin ze al die jaren bekommerd is geweest om de zorgsector, de veiligheidsdiensten en om al de mensen die dag in dag uit het beste van zichzelf geven, zou de overheid u nu dus willen "beschermen" met draconische veiligheidsmaatregelen die in strijd zijn met de grondwet. En onze beleidsmakers een blanco-cheque geeft om al onze burgerrechten overboord te gooien ?
Je in overweging neemt, dat de maatregelen duidelijk in geen verhouding staan tot deze crisis, een crisis waarvan geweten is dat deze op voorhand gepland werd, en waarvan duidelijk is dat met de cijfers wordt geknoeid.
Waarvan vaststaat dat de maatregelen een verwoestend effect hebben op ons sociaal weefsel, en onze zullen economie vernietigen met castrofale gevolgen en waarvan vaststaat dat ze veel meer slachtoffers zal maken dan "corona" zelf (depressie, zelfmoorden, faillisementen) ..
Je in overweging neemt dat de staat u en ons al decennia belazert, ons financieel pluimt, en niet het minste respect betoont voor de cruciale sectoren in ons land doordat ze zwaar onderbetaald worden en aan hun lot overgelaten, waaronder de zorg en openbare veiligheid.
Och, dit is maar voor even, hoor ik u zeggen .. Wees daar maar niet zo zeker van. Werden de verregaande veiligheidsmaatregelen en intrekking van bepaalde burgerrechten na 9/11, waardoor uw privacy praktisch gereduceerd is tot nul, teruggedraaid ? Nee.
De nieuwe aankomende maatregelen zijn al even gezellig; mandatoire geneeskunde (verplichte vaccinaties in combinatie met een digitaal "immuniteits" ID zonder dewelke u niet meer kan deelnemen aan de samenleveing, als je dat nog een samenleving kan noemen, politie die te allen tijde uw woning kan binnenvallen zonder huiszoekingsbevel en u kan arresteren, ontheffing van uw ouderrecht ..
Een orwelliaanse samenleving is nu dichterbij dan ooit als we geen actie ondernemen.

Schitterende aflevering!

Yep want eindelijk,.....eindelijk komt hij een klein beetje, een heel klein beetje in de buurt van waar we hier op het forum al 11 jaar mee bezig zijn. Begonnen met de voeding die mensewn ziek maakt daarna 9/11 en noem maar op>

Jensen heeft nu -- dankzij het nep corona virus -- een klein krasje aangebracht bij de tere zieltjes.

Ja je moet ergens beginnen, maar wel veel te laat voor min of meer een zachte landing.

Inderdaad veel te laat, want als ik die Peter DG mag geloven op Facebook bestaan binnenkort de staten Duitsland, Nederland etc. in hun huidige (corporatie)vorm niet meer en beginnen we opnieuw als soevereine naties met een grondwet geschreven vanuit het perspectief van We The People. Dit betekent dat naast de heersende politieke macht ook de volledig corrupte rechterlijke macht niet meer rechtsgeldig is en dus kan worden opgepakt en vervolgd! Ik moet denken aan de Q-countdown die bij 60 dagen uitkomt op... mijn verjaardag, 10 mei. Dit wordt de beste verjaardag ooit en ik word 53 = 8 = eeuwigheid = God!

Mike

Ja je moet ergens beginnen, maar wel veel te laat voor min of meer een zachte landing.

Lekker belangrijk, zachte landing, harde landing. Who cares.
Mensen worden echt niet gek of zo hoor. Blijven gewoon desnoods in totale ontkenning. Nou en. Big deal.

Nou nu valt martin vrijland echt door de mand!
Hij heeft geprobeerd om Jensen af te branden met een artikel! Ik heb een comment geplaatst en al die kritische punten ontkracht en hem ermee geconfronteerd! Wat denken jullie?! Hij heeft mijn comment niet doorgelaten! I knew it! Alle andere comments na mij tijdstip van verzenden zijn er wel doorheen omdat die allemaal pro Martin zijn en hij heeft er ook op gereageerd! Censuur ten top, maakt ie zich zelf ook schuldig aan!!

Hij ziet jensen gewoon als concurrent. Hij wil zijn boek verkopen duuh.

Ook iets wat ik al opgemerkt had Sampjes. In zijn artikelen suggereerde hij iets in de brand van dat Jensen ook maar de helft van de waarheid vertelt. Ik zag dit ook als concurrentie voor Martin Vrijland zoals hij het presenteerde. Hij maakt zichzelf uiteindelijk net zo schuldig aan wat de linkse media doet.

Ik denk dat we het beste af zijn met “dorpsgemeenschappen” waar ieder individu zich ten volle kan ontplooien en dat die “dorpsgemeenschappen” onderling weer handel drijven.

Dat lijkt me geweldig om zoiets op te zetten zijn er liefhebbers die dit ook zien zitten ?

Lekker belangrijk, zachte landing, harde landing. Who cares.
Mensen worden echt niet gek of zo hoor. Blijven gewoon desnoods in totale ontkenning. Nou en. Big deal.

Dat is een prive-mening. De white hats houden rekening met het vooruitzicht op 30% van de bevolking die dit psychologisch niet gaat trekken, waarvan een onbekend percentage de hand aan zichzelf gaat slaan. Aangezien dit een militaire operatie is, is dit 'collateral damage', het is niet anders.

Voor deze mensen stort hun complete wereld- en mensbeeld in elkaar en zij zullen de confronterende en pijnlijke waarheid niet aan kunnen. Het klinkt misschien hard, want onder hen bevinden zich ook vrienden, kennissen en familieleden, maar dit is ook een vorm van zuivering. Zwakke broeders en zusters zullen afvallen en wat overblijft is een sterke populatie die fysiek en mentaal geschikt voor de wederopbouw van soevereine naties die nu eindelijk echt vrij zullen zijn van de Corporatie die hen zo lang gevangen heeft gehouden.

Voor de white hats is het een afweging. Het alternatief was nl. vele malen erger geweest: een allesvernietigende derde wereldoorlog onder heerschappij van de satanische heks Hillary Clinton. De white hats proberen met zo weinig mogelijk verlies van mensenlevens hun missie uit te voeren, maar het is helaas niet mogelijk om iedereen te sparen.

Ik denk dus dat je de psychologische gevolgen die deze nieuwe realiteit voor sommige mensen meebrengt onderschat, Pike. Men zal het wel onder de ogen moeten zien, of men dat nu leuk vindt of niet. Ontkennen is geen optie meer.

Mike

Dat lijkt me geweldig om zoiets op te zetten zijn er liefhebbers die dit ook zien zitten ?

Naief en onrealistisch. Al eerder uiteengezet in een andere topic, waar ik het op dit onderwerp ook al oneens met je was. Toen ging het over lokaal geld en digitale cryptomunten.

Mike

@Jokejoke
Dat lijkt mij ook de meest werkzame samenlevingsvorm. Evolutionair gezien leunt deze vorm het dichtste aan bij onze aard. Onze hersenen zijn er ook meest ook toegespitst.
Meer connectie en verbindingen overbelasten onze hersenen.
Ook dit is weer subsidiariteit. Overheveling van bevoegdheden naar de kleinst werkbare vorm met de grootste vorm van vrijheid mogelijk voor het individu en dus compleet het tegenovergestelde van globalisme met de grootst mogelijke vorm van controle en slavernij.

Kan je je voorstellen wat een gemoedsrust en ontspanning dit zal teweegbrengen wanneer mensen terug écht in verbinding zullen komen met hun lokale gemeenschap en leefmilieu ?
De overlevingsstress op een minimum wordt teruggebracht ?

Of je nu in een stad woont of in een dorp, straks heeft niemand meer overlevingsstress want je schulden worden kwijtgescholden en door een stabiele gouddekking bestaat er geen inflatie meer, waardoor ieders koopkracht toeneemt. Ook zal er geen belastingdienst meer zijn, waardoor je veel makkelijker bezit/kapitaal kan opbouwen.

Mike

Vroeger kon je aan het einde van de maand aan de hand van je salaris exact weten wat je uit kon geven. Toen je ging ondernemen was dat na ongeveer twee jaar en was het al vrijwel onmogelijk geworden om inzicht te krijgen wat je nu ongeveer per uur verdient had. Tegenwoordig met voorlopige toelagen weet je ook niet meer waar je aan toe bent als burger. Daar moeten we snel van af van die geld spelletjes

Heer Sens, je zegt dat we zo zijn geevolutioneerd. Ons lichaam is misschien nog wel in staat om tot op een bepaalde hoogte te resetten naar hoe we geevolutioneerd zijn, maar of de wereld dit ook is betwijfel ik. Ik schreef in het Corona topic dat ik vandaag 2 mensen had ontmoet die dus een zelfde soort systeem op willen zetten. Zij zien het zelf helemaal zitten omdat ze er nieuw mee beginnen. Voor hun is het nieuw. Ook was er nog iemand bij de sprak over bepaalde investeringen in windmolens. Via woningcoöperaties zou men daar iets mee kunnen. Eerlijk gezegd denk ik dat dit financieel aantrekkelijke investeringen zijn. Maar het is dan wel weer het steunen van een globalistische agenda.

Henk, die voorlopige toeslagen is ook niet helemaal waar. Men hoeft niet perse gebruik hiervan te maken. Dit kan ook aan het eind van het jaar wanneer je belastingaangifte moet doen. dan krijg je die toeslag alsnog ineens over dat jaar omdat men er dan recht op had. Echter, de meeste mensen kiezen ervoor om dit per maand te ontvangen. Desondanks denk ik dat dit systeem met toeslagen niet goed is geregeld. tegenwoordig moet men wel die toeslag vooraf ontvangen om te zorgen dat ze niet in financiele problemen komen.

Alles wat geld aangaat is ingewikkeld gemaakt. En al zeker belastingen.
Hier in belgië heeft iedereen een boekhouder nodig en een master in de economie en de rechten voor die aanslagbrief te snappen, laat staan correct in te vullen ..
Geldzaken mogen niet simpel zijn, je zou er mss is over beginnen na te denken, stel je voor ..
Dat doet de bank en de fiscus wel voor jou ..

Leuk filmpje Debsy Ann ? Zoiets moet vaker gebeuren!
Op dezelfde site een filmpje over SHAEF. Ik spreek alleen geen Duits ? Ik ben heel benieuwd waar het over gaat!

&feature=youtu.be

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan