Nou Binc ik krijg van de belastingdienst meerder definitieve verrekeningen. Met een wat ingewikkelder bedrijf, weet je gewoon niet waar je aan toe bent als je bv kinderopvangtoeslag wil. Dan wordt je inkomen ineens weer wat hoger, zit je weer in een andere schaal. Zeiden de meiden van de opvang, ja maar je kunt toch op de site zien hoeveel je krijgt. Ik ja, maar ik weet mijn inkomen pas over 3 jaar. Daar snapt een loonslaaf niets van.
Herr Sens, ze maken niet alleen de belasting ingewikkeld. Moet je eens in nederland koeien houden. Ik ben de draad kwijt geraakt. Ik geloof dat we 4 verschillende referentie data hebben voor diverse dingen op ons bedrijf. Die zijn weer gekoppeld aan normen en bij de ene datum moet je die van dat jaar hebben, maar bij een andere van een jaar eerder, want ja, die normen veranderen ook elk jaar. Dus als je een paar koeien extra wilt houden, heb je een expert nodig om uit te rekenen wat dat betekend voor je vergunningen, excretienormen, grondgebondenheid, etc..
Bijna geen 1 boer snapt het nog allemaal.
Ik kan niet wachten op bevrijdingsdag
Herr Sens, ze maken niet alleen de belasting ingewikkeld. Moet je eens in nederland koeien houden. Ik ben de draad kwijt geraakt. Ik geloof dat we 4 verschillende referentie data hebben voor diverse dingen op ons bedrijf. Die zijn weer gekoppeld aan normen en bij de ene datum moet je die van dat jaar hebben, maar bij een andere van een jaar eerder, want ja, die normen veranderen ook elk jaar. Dus als je een paar koeien extra wilt houden, heb je een expert nodig om uit te rekenen wat dat betekend voor je vergunningen, excretienormen, grondgebondenheid, etc..
Bijna geen 1 boer snapt het nog allemaal.
Ik kan niet wachten op bevrijdingsdag