Jensen

Nou Binc ik krijg van de belastingdienst meerder definitieve verrekeningen. Met een wat ingewikkelder bedrijf, weet je gewoon niet waar je aan toe bent als je bv kinderopvangtoeslag wil. Dan wordt je inkomen ineens weer wat hoger, zit je weer in een andere schaal. Zeiden de meiden van de opvang, ja maar je kunt toch op de site zien hoeveel je krijgt. Ik ja, maar ik weet mijn inkomen pas over 3 jaar. Daar snapt een loonslaaf niets van.
Herr Sens, ze maken niet alleen de belasting ingewikkeld. Moet je eens in nederland koeien houden. Ik ben de draad kwijt geraakt. Ik geloof dat we 4 verschillende referentie data hebben voor diverse dingen op ons bedrijf. Die zijn weer gekoppeld aan normen en bij de ene datum moet je die van dat jaar hebben, maar bij een andere van een jaar eerder, want ja, die normen veranderen ook elk jaar. Dus als je een paar koeien extra wilt houden, heb je een expert nodig om uit te rekenen wat dat betekend voor je vergunningen, excretienormen, grondgebondenheid, etc..

Bijna geen 1 boer snapt het nog allemaal.
Ik kan niet wachten op bevrijdingsdag

Dat is een prive-mening. De white hats houden rekening met het vooruitzicht op 30% van de bevolking die dit psychologisch niet gaat trekken, waarvan een onbekend percentage de hand aan zichzelf gaat slaan. Aangezien dit een militaire operatie is, is dit ‘collateral damage’, het is niet anders.

nog net een emailwisseling met mijn moeder gehad (email is beter dan telefonisch). Ik dacht dat ik het zo normies mogelijk gehouden had. Maar Odrama is nog steeds een held (daar ben ik dus ook geeneens heen gegaan, dat gaat ze niet van mij horen) en Jan Peter B natuurlijk een goede christen en WA onze geliefde koning en Trump gemiddeld slecht met o.a. zijn pussy-opmerking.
Wel dan kan het nieuws dat hun kinderen op een gruwelijke wijze geofferd hebben, heel hard binnen komen. Alles wat je geloofde valt in duigen. Je hebt het al die jaren zo hard niet willen zien en dan wordt het als een franse gans door je strot geduwd.

Maar het moet. Steeds nieuw vlees vor de pedo-industrie is geen optie, de hungergames zijn geen optie.

Ik wou dat makkelijker kon maken voor mijn familie. Mijn zus is recentelijk wakker geworden en hoe! Ik had de val van de cabal met haar gedeeld en ze was er klaar voor.
Maar de shadows gaat te ver voor een vastzittende normie. Hmm Ik heb gedacht aan die video van de 2 dokters (in blauwe shorten).
Hoe krijgen we de normie zover dat ze ietsjes minder geschokt zullen zijn? Jensen moet je van houden en hij is inmiddels ook te ver om in te stappen. Ik ben bang dat we ze straks alleen bij kunnen staan.

Ik weet ook niet waarover SHAEF gaat.
Een reactie onder het youtube filmpje is
....wenn das wahr ist sollte es auch endlich mit öffentlichen verhaftungen dieser ganzen staatssimmulanten losgehen....
Nou dat gaat om arrestaties van de overheid.
Ik vermoed dat het te maken heeft met Q en wat wij ook allemaal weten.

Dorothé

Ik spreek alleen geen Duits ? Ik ben heel benieuwd waar het over gaat!

Zo vertaal je een YouTube video indien het ondertitel icoon aanwezig is en dat is bij deze video

Kun je hert dan nog niet volgen dan speel je de video langzamer af

https://gedachtenvoer.nl/2019/08/05/youtube-ondertittels-in-elke-taal-tutorial/

@mike? Wat heb je daar met ze gedaan in Nijmegen? Ik las dat Nijmegen stad helemaal los ging, geen 1,5meter en een drukte van jewelste in de stad??

Mike heeft verteld aan alle vrouwen daar dat het al stiekem solden zijn en dat Corona een dekmantel is om niet teveel volk ineens aan te trekken ..

Dorothe
SHAEF was defender 2020. Is omgedoopt. SHAEF was ook de naam van de bevrijders in 1945. De iconen of schilden, weet niet precies hoe je dat noemt, lijken ook erg veel op elkaar.
En de tekst van dat andere Duitse filmpje is me inmiddels duidelijk. Tekst vond ik later in Nederlands en heb ik er iets onder geplaatst.
Maar bedankt voor je aanbod!

Wat stom, nooit gezien ? het zit dan ook niet op de app. Bedankt voor de uitleg Henk!

Jensen wordt steeds beter! Dat voorbeeld van Joop den Uil is een goede vondst en geeft aan hoe we misleidt worden voor politiek gewin. Het kromme aan het systeem is dat wanneer we zuiniger doen met energie, dat er dan minder inkomsten zijn voor bedrijven. Ik herinner me in de jaren 90 nog de term “wees wijs met water”. We deden zuiniger aan en toen gingen de prijzen omhoog omdat er niet genoeg omzet was.

Dat voorbeeld van Jensen over 1 1/2 meter afstand houden als je gaat boarden op Schiphol is een mooi praktijkvoorbeeld. Het werkt gewoon niet en mensen willen het niet.

Ik weet niet waarom maar ik heb meer met Jensen dan met Micha Kat. Jensen kent de media goed, is daardoor betrouwbaar (Hij weet waar hij over praat) en weet het goed over te brengen. De reacties op de Tweets van Micha zijn veelal negatief.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=JC_gnNj_4fI&feature=emb_logo
Steeds beter. Nu ook over Lady Gaga en spirit Cooking, Beatrix...

Dorothé

Vandaag een rondje stad gemaakt. Als rechtgeaarde bierliefhebber bloedt mijn hart als ik op de ramen van kroegen lees:

Geen horeca in deze straat zonder hulp van de staat.

Ons glas is half vol.

Help! Horeca verzuipt!

Mike

Hier zijn sinds vorige week een paar horeca ondernemers die wel open waren. Heb er 2 gezien. 1 tent waar verschillende soorten koffie worden verkocht met taarten en andere zoetigheid. Zag er ook mensen binnen zitten. Dit is bij mij om de hoek. En even verderop zag ik gisteren een restaurant met de deuren open en muziek aan. Buiten stonden 2 tafeltjes en daar zaten mensen een biertje te drinken met bitterballen. Het is heel minimaal en volgens mij niet voldoende om gepakt of bekeurd te kunnen worden omdat het toch wel wat kleinschaliger was dan normaal.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan