Jensen

Baba = vader in het Turks. Heb een paar Turkse vrienden die me altijd Simon Baba noemen, is meer een teken van genegenheid en respect. Ik zeg altijd, je mag mij best zo noemen als je maar niet gaat lopen zeuren om zakgeld.

Er zijn ook veel shoarma zaken waar de naam baba in voor komt.

Of je Sai Baba als mogelijke variant (volgens jou) dan als grapje moet gaan zien? Voorspellende gaven? Geintje moet kunnen?

Waar is je gevoel voor humor, Ben?

Mike

Dat lees ik overal, maar wat is het plan nu eigenlijk ?
Is iemand bekend met de inhoud en zo ja waar kan ik dat lezen.

Ja, dat is een goed idee. Je bent in een oorlog verwikkeld met een onzichtbare vijand en je besluit je strategie pontificaal op het internet te zetten zodat de vijand ook mee kan lezen. Niemand is bekend met de exacte inhoud, het komt dus neer op geduld, geloof en vertrouwen. Ik kom veel ongeduld en ongeloof tegen en ik kan je vertellen dat ik dit beschouw als twee van de meest foute energieen die er bestaan. Maar Henk zegt het beste: als jij met iets beters aankomt dan Trump en QAnon, dan hoor ik het graag!

Mike

Geloof, hoop en vertrouwen is precies hetgene wat de afgelopen tientallen jaren is afgebroken bij de meeste mensen... Als je het woordje "geloof" al in de mond neemt dan lijkt het net alsof sommige mensen spontaan een allergische reactie ervan krijgen... of ze worden cynisch en lacherig... ik vind dat dom.

Mensen willen gewoon altijd alles "weten", maar je kan niet altijd "alles" weten. Je hebt niet altijd kennis nodig om iets te willen weten, want dan kan je eindeloos doorgaan. Dat is precies wat angst met je doet. Angst zorgt ervoor dat je koppie alleen maar bezig blijft en blokkeert je gevoel en intuïtie. Een fulltime werkend koppie die steeds kennis wilt VRETEN zit al gauw genoeg vol en dat kan er ook voor zorgen dat je juist bepaalde essentiële kennis/gevoel mist. Zelfde geld voor eten... Je kan jezelf volvreten zonder dat je voldoende gevoed bent.

Qua kennis weet ik niet altijd alles, maar ik hoef ook niet alles perse te weten, meestal voel ik wel aan of ik in de goeie richting zit. Zelfde geldt voor Qanon. Heel veel tast mij nog in het duister, maar toch weet/voel ik voldoende om het plan te vertrouwen. En ja dat is soms lastig te verwoorden hoe ik dat precies denk en voel... Je hebt daarvoor denk ik ook wel een bepaalde mindset nodig die je niet zomaar van een op andere dag krijgt. Daar zijn jaren voor nodig en ook bepaalde ervaring in kennis opdoen, standpunt veranderen, je eigen ego uittesten, loslaten, opnieuw openstaan... etc... En geloven dat er meer is dan ons word voorgehouden, en precies dat is iets wat ik heel lang doe.

Toen ik in groep 5 zat was pokemon een hele rage! Ik zat in een klas van 32 kinderen die allemaal fan ervan waren en zich alleen maar bezig hielden met die pokemon kaarten... Ik moest er niks van hebben, ik vond het stom en ik hield mezelf er niet mee bezig en m'n beste vriend uit m'n klas destijds ook niet. Dus anders denken en doen zat al in mij toen ik kind was. Maar ms ben ik gewoon een eigenwijs kreng.

Kevin

Nee, je bent zelfdenkend en je behoort (helaas) tot hooguit 5% van de wereldbevolking die deze kwaliteit heeft. Ik heb nog nooit achter welke trend dan ook aan gelopen. Ik ben ook niet gevoelig voor reclames. En ook films en boeken kies ik m'n hele leven lang al zeer zorgvuldig uit.

Mike

Kevin,

De laatste alinea is een feest van herkenning.
Van jongs of aan mijn eigen pad gekozen.
Zal de drang naar vrijheid en vooral onafhankelijkheid zijn.

Erwin

Waar is je gevoel voor humor, Ben?

Mijn gevoel voor humor is er nog gewoon, Mike!

Vind je het niet leuk dan dat ik weer even actief ben op dit forum? Dat is op zich toch al humor?

Met Jensen heb ik persoonlijk niet veel. En misschien is het ook wel geen soldaat? Ik zit dan wel weer meer te denken aan:

Met trots presenteren wij u? Kip van Oranje! | Pluimveeweb.nl ...
https://www.pluimveeweb.nl/artikel/173948-met-trots-presenteren-w

'Kip van Oranje dendert voort' - Boerderij.nl
https://www.boerderij.nl/Pluimveehouderij/Blogs/2018/4/Kip-van-Oran

Voort denderen doet ie...

De zogenaamde humor van Jensen moet je dan volgens jou wel maar zien als een geintje. Moet Kunnen! Vooral er ook niet teveel achter zoeken, want het is natuurlijk allemaal maar grappig bedoeld a la Jensen.

Dat lees ik overal, maar wat is het plan nu eigenlijk ?
Is iemand bekend met de inhoud en zo ja waar kan ik dat lezen.

Wat "The Plan" in detail inhoudt is natuurlijk niet openbaar.
In grote lijnen is het een stappenplan om de Deep State uit te roeien.
De organisatie van een plan zoals dit is vaak opgebouwd in de vorm van een piramide. Degene aan de top heeft het complete overzicht. Iedereen daaronder weet alleen wat nodig is voor zijn aandeel in het plan. Velen die onderaan staan werken er onbewust aan mee en weten niet eens waar ze onderdeel van zijn.

Wie bovenaan staan is niet bekend. Het zou mij niet verbazen als dat Donald Trump, Generaal Mark Milley, Admiraal Michael Rogers en Generaal Michael Flynn zijn.

Michael Rogers is directeur van de NSA.
Mark Milley is de hoogte leider van het Amerikaanse leger.
Michael Flynn weet veel en kan daarom van grote waarde zijn.
Donald Trump heeft als president denk ik ook wel een compleet overzicht. Misschien is hij wel vanaf het begin betrokken bij "The Plan"?

Sommige mensen zijn het niet helemaal eens met Jensen ?
Ik denk niet dat Jensen hier wakker van gaat liggen.
https://theuntoldtruth5g.wordpress.com/2020/05/16/stop-jensen-shirt-vanaf-volgende-week-te-koop/

Wat laf zeg en niet echt creatief bedacht! Konden ze niet met wat originelers komen.

Zijn laatste video vond ik echt weer heel goed! Vooral vanaf minuut 31 ongeveer, over verdeel en heers en dat we samen 1 moeten zijn om de Elite klein te krijgen. Precies zoals hij het zei zo denk ik er ook over. Maar het probleem met NL is dat er hier teveel verdeeldheid is ten opzichte van andere Europese landen. Daarom zijn wij als land gewoon al verloren!
Wij moeten ons richten op de oorzaak en niet op de symptomen, alleen dan zullen wij overwinnen.

STOP Jensen T-shirt

Wat dom zeg, een T-shirt uitbrengen met deze tekst, er zit toch gewoon een -STOP- knop op elke video player, en mocht je hem per ongeluk gestart hebben dan nog steeds werkt de -STOP- knop.

Wat ik hier zo -OERDOM- van vind is dat -STOP- vergelijken met de #lockdown

Wellicht kunnen van de inkomsten van dat T shirt ze mijn #lockdown afkopen zodat ik nu bekeuring op bekeuring kan trotseren en de firma -OERDOM- betaald het allemaal voor mij?

Als je dan lef hebt zeg je gewoon dan breng je een T shirt uit met "Ik vind Jensen een LUL".

Daar zal hij hartelijk om kunnen lachen, want Robert houdt wel van wat lullige uitspraken.

Maar stel voor, het gaat niet gebeuren, maar stel dat er nog een tweede lockdown aankomt, stel voor ... ?

Dat zit je wel voor LUL net dat "STOP Jensen T-shirt.

Zijn laatste video vond ik echt weer heel goed! Vooral vanaf minuut 31 ongeveer, over verdeel en heers en dat we samen 1 moeten zijn om de Elite klein te krijgen. Precies zoals hij het zei zo denk ik er ook over.

En waar doet dit je heel erg aan denken? Where We Go One We Go All! Ik word alsmaar meer gesterkt in mijn vermoeden dat Jensen onderdeel uitmaakt van Nederlandse tak van de Q-operatie.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan