Femke heeft eigenlijk door haar linkse dwarsliggerij willen laten zien hoe belangrijk weer zo een linkse georkestreerde protestactie was. Misschien wilde ze zelfs wel de anti-lockdown demonstraties de loef af steken, zo van... lekker puh!
Niet wetende dat ze juist in een domme val gestapt is. Door deze demonstratie toe te laten, vergat ze helemaal dat ze daarmee tegen de linkse coronamaatregelen inging. Dus ik denk dat dit per ongeluk gegaan is.
Naderhand is ze flink over de tong gegaan en heeft ze haar verhaal gemaakt. Dat verhaal vind ik overigens wel goed. Afgezien van het thema van de demonstratie, heeft ze wel gelijk dat demonstreren een recht is en dat er anders een politiestaat komt. Ze zegt dat puur uit verweer wat ze vooraf ingestudeerd heeft. Jensen is zeer slim en ziet wat er gebeurd is. Door deze domme actie van Femke, wordt wel het hele coronaverhaal ongeloofwaardig.
Ik ben echter bang dat de overheid dit gebeuren wel gaat gebruiken voor eigen voordeel. Ze zullen wel een verhaal gaan samenstellen dat er na dit gebeuren veel coronazieken zijn ontstaan en dat dit nooit meer mag gebeuren. Of er wordt gezegd dat het geheel in de buitenlucht was en dat dat van voordeel was op het niet besmetten. Alles natuurlijk pure onzin, hoe je het ook draait of keert. Als er een coronavirus is, dan kan dat wel weer de kop opsteken maar uitgaand van de zwakke ziektekracht, is dit geen probleem. Is het gehele corona fake, dan is het sowieso lood om oud ijzer.
Dorothé