Ik ben er zeker van dat Robert Jensen een insider is binnen de Q operatie.
Hij heeft gedurende zijn korte runtime op RTL 5 en zijn volledige onafhankelijke tijd in zowel de pure audio podcasts als zijn huidige Jensen show keer op keer hints en code laten vallen die voor insiders overduidelijk zijn!
Als we een gemiddelde Q drop pakken, dan komt op een zeker moment Jensen met bijna dezelfde vraagstelling of punt naar voren.
Ook heeft hij tot nu toe met met grote accuraatheid zo'n beetje elke geopolitieke situatie kunnen voorspellen. Uiteraard doet hij dit vanuit zijn grappige "Jensbaba" hoedanigheid, maar daar zit natuurlijk veel meer achter. Het feit dat zowel Jensen als Baudet goed optrekken met Piet Hoekstra van de Amerikaanse ambassade, zegt mij dat er veel meer aan de hand is!
Ook wijst Jensen keer op keer mensen in de juiste richting, en zet hij zijn kijkers aan het denken. Vaak heeft dit tot gevolg dat mensen inderdaad zaken
zelf gaan uitpluizen.
Zaken die dan uiteindelijk mooie e-mails opleveren waarin kijkers de diverse leugens en statistieken waarmee de MSM komt, compleet en overtuigend ontkrachten! De kracht van het volk!
Op 21 mei schreef Mike hier al dat hij denkt dat Thierry Baudet en Jensen wellicht een 1-2'tje spelen achter de schermen. Voor de schermen lijkt dit natuurlijk wel heel wat anders, en lijken ze wellicht zelfs polair tegengesteld.
Ik kan mij wel vinden hierin, en het lijkt nu we verder zijn in dit informatie schimmenspel ook steeds meer concreet te worden allemaal.
Sinds de plandemie eind maart lijkt namelijk de FvD compleet de weg kwijt! Waar men het vorige jaar zo enorm doortastend was en zo'n beetje alles juist deed m.b.t de boeren protesten, zo slecht heeft men gehandeld in deze Corona plandemie.
FvD was essentieel in het blootleggen van de corruptie en nonsense rond het hele "stikstof crisis" verhaal. Het RIVM maar ook Johan Remkes lagen onder een enorm vergrootglas. Toen de plandemie werd doorgezet in maart, ging het FvD ineens een heel ander geluid laten horen. Thierry pleitte voor een keiharde lockdown, waarin mensen niet eens meer naar buiten toe mochten in Nederland.
ALLES OP SLOT, dat was het credo.
VOLG DE RICHTLIJNEN VAN HET RIVM. Huh.. Was het niet zo dat het RIVM juist leugenachtig en incompetent was? Vervolgens wordt op 28 april 2020 met goedkeuren van FvD en de motie Jetten aangenomen die zorgt dat men "Apps" in mag gaan zetten om mensen te monitoren en volgen mbt "Corona". Opmerkelijk is dat een van de mede indieners van deze motie, Geert Wilders van de PVV is. Klik
hier maar om de motie na te kijken.
Toch roept Baudet voor de bühne tegen dit soort apps te zijn, maar de enige die daadwerkelijk tegen stemt is mevrouw van Kooten Arissen... Hoe zit dit nou precies? Nou ja, veel mensen op Twitter begonnen zich dit ook af te vragen, en de teleurstelling rond de FvD standpunten nam toe.
Even later begint Thierry weer kritische geluiden te laten horen die we van hem gewend zijn. Geluiden die haaks staan op zijn politieke uitingen van slechts enkele weken geleden! Iets waar Jensen zonder al te veel woorden mensen toch wel vaak genoeg op wijst.
Intussen zie je op Youtube en overige kanalen diverse mensen eigen waarheidsvinding doen in toenemende mate!
Hoe zit dit dan? Wat is hier aan de hand?
We moeten in deze inderdaad tussen de regels doorlezen, en luisteren naar wat Jensen zegt. Hij zegt namelijk regelmatig "Tijdens deze Corona crisis is er
geen enkele politicus voor u geweest". Iets anders dat vaak herhaalt wordt is "
Wij moeten onszelf uit deze Lockdown halen, onze politici doen het niet!".
Wat als Baudet opzettelijk heeft gehandeld en dus ook zichzelf met opzet incapabel heeft getoond in deze tijd? Wat is zijn belang hierbij?
Simpel... Voor Baudet is er geen belang.
Het toont alleen wel heel sterk iets aan.
Het laat zien, dat als wij als mensen onze macht uit handen geven, iedere Jan Joker daarmee aan de haal kan gaan. Denk maar eens terug. Baudet heeft in diverse oudere interviews altijd aangegeven
geen carrière politicus te willen zijn. Zijn doel was altijd het opzetten van een "beweging" en vervolgens als dat gedaan was zichzelf terug te trekken.
Na vorige jaar heeft FvD best wel een behoorlijk aantal leden weten te scoren ondanks alle tumult met Henk Otten en demonisering van MSM. Thierry Baudet kwam een beetje vanuit een underdog positie, en veel mensen begonnen hem als een sympathieke persoon te zien [The Sympathy vote]. Op zich lijkt dit natuurlijk mooi, maar het is een wassen neus, en niet het doel van de "maatschappelijke verandering" die daadwerkelijk moet gebeuren. Sinds de dood van Fortuyn zie je dat in Nederland helaas een zeer zorgwekkende democratische trend is ontstaan, en dat is dat mensen stemmen op een persoon die ze sympathiek vinden. Bij de politieke inhoud van de diverse politici wordt zelden of nooit echt stilgestaan. Dit MOET dus veranderen! Mensen moeten weer zelfbeschikking terugpakken!
We moeten stoppen met onze zaken uit handen geven! We moeten stoppen met denken dat een ander het wel oplost voor ons allemaal.
Dit lijkt het spel te zijn dat nu gespeeld wordt. Thierry blundert opzettelijk, en legt daarbij ook de tirannie van de andere politici bloot. Aanvankelijk leek Rutte het mindere kwaad. "Hij sluit ons ten minste niet volledig op in ons huis" is een veel gehoord argument geweest.... Maar waarom laat hij nu het land niet op volle toeren weer open gaan. Waarom heeft men het over een "Nieuw Normaal" en een "Anderhalve meter maatschappij"? En waarom wil men het land volledig veranderen om iets dat uiteindelijk totaal niet blijkt te zijn wat het was. Waarom gebeuren er ineens dingen die niemand eigenlijk echt wil?
En Jensen, die legt het allemaal bloot, en krijgt steeds meer volgers! Mensen worden wakker en beginnen in te zien dat het systeem niet klopt. Politiek links of rechts gaat niet het antwoord zijn op de problemen die momenteel spelen. Mensen moeten weer zelf dingen gaan doen. Stop met klagen en kom uit die luie stoel! Ga je verdiepen in je directe omgeving. Sluit je aan bij een wijkberaad of commissie of bond. Ga netwerken vanuit die positie en leer mensen kennen. Laat uw letterlijke STEM horen. Leer uw rechten kennen en maak er gebruik van! Alleen op die manier worden zaken in een goede baan geleid.
In mijn voorstel topic heb ik al een en ander geschreven over mijn persoonlijke ervaringen, en ik weet dat het werkt. Ja het kost tijd en moeite, maar ik persoonlijk zou nooit meer anders willen!