Kaart met WAP'ers en WAPF-locaties

Ja, wannabe WAP'er is wel een beetje silly he? ;-)

heb je trouwens zowel de melklijst als de vleeslijst van Poekie gedaan?

 
@ Moondust:

't Was ook maar een voorbeeld ;-]

Waar ik mee wilde zeggen dat ik het vertrouwen heb in de forumleden hier dat ze dat prima zelf kunnen inschatten.

 
Ach, what the heck, beginnend versus ervaren slaat ook nergens op. Zo, iedereen is WAP'er. En nu ben ik er klaar mee vandaag. ;-)

Ik hoop dat veel forumleden zich zullen aanmelden op de site en hun locatie (woonplaats) zullen delen. Ik zal in ieder geval de ambassadeursrol op me nemen zolang ik daar plezier aan beleef.

 
Wat is de goede link? Ga ik me morgen aanmelden :D Misschien kan iemand (Mike of Poekie dus....) de linken die niet meer werken uit het topic halen? Dan kan daar in ieder geval niets meer mee misgaan.

En moet je lid zijn van het forum? Want anders gooi ik m ook in de facebookgroep. Niet iedereen daar is lid van het forum volgens mij. En niet alle wappers in NLD zijn hier aangemeld. Ik heb ook eerst heel veel ingelezen voordat ik me aan heb gemeldt. Of niet iedereen heeft er behoefte aan, maar wil misschien wel op de map.

 
@Tanja

Zozo, dat is een stuk zuidelijker dan ik had verwacht. Is toch wel apart wat voor idiote dingen je in je hoofd kan halen over medeforummers.

@Alexandra

De juiste link is: http://www.communitywalk.com/wap_in_nederland/map/1628413. Nee je hoeft niet lid te zijn van het forum, iedereen kan de kaart zien en zich aanmelden op de site, maar de kaart is wel bedoeld als uitbreiding op het WAP-forum. Ik wil mensen ook zoveel mogelijk stimuleren zichzelf op de kaart te zetten met hun forumnaam, zodat we weten welke WAP'ers bij ons in de buurt wonen. Ik denk dat deze kaart buiten het WAP-forum een eigen leven gaat leiden omdat mensen niet betrokken zijn bij het WAP-forum, de achtergrond niet precies kennen en er dus hun eigen draai aan gaan geven. Kortom, wat mij betreft liever niet delen buiten het forum om. Het is echt bedoeld voor hier.

 
@Alexandra

Ik zie geen witte in Breda. Heb je de activatielink in de email wel geklikt? Nou, kijk maar of het morgen wel lukt. Komt wel goed.

[edit]Ik zie net dat er een marker Breda is bijgekomen. Ik heb hem Alexandra genoemd. ;-)[/edit]

 
Moondust en Pinklady, goed werk hoor, het smoelt wel goed.

Quote:
Ik hoop dat veel forumleden zich zullen aanmelden op de site en hun locatie (woonplaats) zullen delen. Ik zal in ieder geval de ambassadeursrol op me nemen zolang ik daar plezier aan beleef.



@Moondust,

Is het misschien verstandig als er nog een 2e persoon dezelfde inlogmogelijkheden als beheerder heeft als jij?

Lia

 
Quote:
Wat is de goede link? Ga ik me morgen aanmelden Misschien kan iemand (Mike of Poekie dus....) de linken die niet meer werken uit het topic halen? Dan kan daar in ieder geval niets meer mee misgaan.



Ik heb de oude link aangepast naar de nieuwe link.

Lia

 
Moondust, kan je misschien even een routebeschrijving maken hoe je je aanmeld en hoe je dan je huisje neerplaats, ik kom er echt niet uit.

 
Ik heb mij ook aangemeld! Gewoon als lampje. Weet niet of ik nog veel kan toevoegen, want mijn adresjes voor nu staan er inmiddels al op.

 
Ik heb ecoshop Helder in Lemmer nog toegevoegd. Voor mij mooi in de buurt voor Keltisch zeezout en AmanPrada de echte kokosolie.

Hoe kun je de beschrijving wijzigen. Ik heb het nog niet helemaal compleet gemaakt.

 
Poekie wrote:
Is het misschien verstandig als er nog een 2e persoon dezelfde inlogmogelijkheden als beheerder heeft als jij?



Daar heb ik al naar gezocht, maar ik heb geen mogelijkheden gevonden. Ik kan nergens modereren. Iedereen kan bij de kaart komen en er markers opzetten. Wat dat betreft was mapme.com beter, daar kon dat wel. Maar ja, die werkte niet en heb ik inmiddels opgeheven.

Korte instructie om je eigen locatie op de kaart te zetten

1. Ga naar de kaart

2. In de donkerblauwe balk bovenin zie je een link Signup. Klik die aan.

3. Vul de gevraagde gegevens in en klik op de knop Signup.

4. Je ontvangt een verificatiemail waarin een link staat die je moet aanklikken.

5. Ga wederom naar de kaart en log in via de link rechtsbovenin.

6. Boven de kaart zijn tabbladen zichtbaar. Ga naar het tabblad Build This Map en klik daaronder op de link Add Marker.

7. Vul bij "by address" je adres in, b.v. "Hoofdstraat 5 Amsterdam" en klik op de link Add rechts ernaast.

8. Jouw adres wordt nu weergegeven in hetzelfde blok. Controleer het adres en als het goed is klik erop.

9. De marker wordt op de kaart gezet en er wordt een ballon geopend waar je gegevens kan invullen.

10. Vul bij Title je forumnaam in en selecteer de Category WAP'ers.

11. Klik op de knop Save. Klaar.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan