kanker natuurlijk genezen

Ja dan moet de voedingsindustrie nogal veranderen als het aan de grote klok gehangen word. Ook de medicatie industrie lijdt groot verlies. De mens zal toch eens zichzelf kunnen gaan redden. Beter om ze onwetend te houden en vooral angstig. Dan lopen ze als makke schapen achter je aan.

Prachtig filmpje, bedankt voor het delen!

Even een beetje off topic maar vanavond is de docu "rauwer" op nl 2 om 22:55.

Over een jongen dat vanaf zijn 8e geloof ik alleen maar raw vegan eet.

Hier een trailer, let ook op de idiote uitspraken van David Wolfe, over druk zetten op een 14 jarig jongetje gesproken.... :evil:

Quote:
Ik vraag mij altijd af hoe ze zich daar dan onderuit praten ?

Iets van " ja dan heb je wel geen kanker meer maar al dat vet geeft je meteen een hartaanval" ?

Terwijl het precies andersom is: onderzoek naar margarineconsumptie leverde een aantoonbaar verlaagd cholesterol op, maar een verhoogd kankercijfer!

Mike

Ik ga in elk geval kijken. Ik hoop alleen niet dat de kijkers vervallen in zwart/wit denken. Ik heb medelijden met die jongen die wel verscheurd lijkt te worden hierdoor.

Ik ga ook kijken! Voor wie de voorloper uit 2008 wil zien, genaamd RAUW, hier is-ie:

http://rauwevoeding.blogspot.nl/2008/04/de-documentaire-rauw-door-anneloek.html

Mike

Ik ben vanavond jammer genoeg niet thuis. Heb net de docu van 2008 bekeken. Erg bijzonder allemaal. Gisteren zag ik op tv dat Tom naar school toe moet. Moeder verzet zich zo dat overwogen wordt Tom bij zijn vader in Engeland te laten wonen, omdat hij dan wel thuisonderwijs mag volgen. Ik hoop dat vader niet zo extreem rauw is.

@Alexandra, je kan het wel terugzien via uitzendinggemist.nl denk ik. Dat doe ik ook gezien ik geen tv signaal heb.

O, dat is een goeie ja Asaya, dat vergeet ik steeds... Ga ik morgen doen.

Misschien dan helemaal niet zo verkeerd als Tom bij zijn vader gaat wonen in Engeland. Letterlijk en figuurlijk aftand van moeder en onder haar vleugels vandaan.

Ik ga het zo kijken,ben benieuwd.Ik word nu al boos als ik er over nadenk dat ze dat jochie dat soort voedsel voorzet.Arm kind.Ze zal het vast niet met boze opzet doen,ze is onwetend.Iemand moet tot haar door gaan dringen..Maar eerst maar eens kijken,grr.

Hoi Danielle, dit gaat ook over: de staatsmacht die zich bemoeit met wat ouders aan hun kinderen te eten geven op een dusdanige wijze dat men zelfs meent het kind bij de ouder weg te kunnen nemen. Dit gaat erg ver. Straks gaat men ook jouw kinderen afnemen omdat jij je kinderen rauwe melkprodukten geeft. Dan vind je het neem ik aan ineens een hele andere zaak.

Ik merk het ja,ze gaan een beetje ver hè.Tom kan beter brood met margarine en vlokken gaan eten,en koek en snoep,en en yokidrink,en lightfrisdrank en chips,en vlees vol met antibiotica en groeihormonen,dan wordt ie misschien ook wat groter...en zal het AMK ook blij zijn.

Die ots gaat toch over dat ze hem van school weg houdt,dat is ook niet goed natuurlijk.

En dat puur rauwe eten is ook niet goed,dat weten we hier al.

liever gezond,ik weet wat het is hoor het amk,heb ooit eens een valse melding van een jaloerse ex buur gehad.we zijn toen helemaal doorgelicht,ook het consultatiebureau is ondervraagd,en toen kreeg ik weer van het amk te horen dat ze grote zorgen maakten omdat ik de kinderen niet liet inenten,en daar weinig verscheen.Het amk wilde daar wel werk van gaan maken schreven ze me.Toen heb ik ze een brief teruggestuurd met oa het recht op zelfbeschikking.Kreeg daarna een brief dat ze het dossier zouden sluiten.

Hoezo gaat dit ver?

Wat mij betreft is dit kindermishandeling, vooral door de combinatie van (niet mogen) eten en niet meer naar school.

Dat er (veel) andere gevallen van kindermishandeling zijn maakt daarbij niet uit, het gaat om dit geval.

Ik weet trouwens niet wie er ongezonder uitziet, die vrouwelijke arts in witte jas of zijn moeder.

Er zijn zoveel kinderen die nog veel slechter eten zie mijn post hierboven over light producten etc.Maar wel goed dat ze ermee bemoeien dat hij naar school moet gaan.Hij is wel vrij om te eten,maar hij is natuurlijk gehersenspoeld.Die moeder ziet er inderdaad slecht uit en ze heeft het ook koud volgens mij met die sjaaltjes om.

Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen. (voor Tom)

Tom mist een hersenontwikkeling die nauwelijks meer in te halen is, zowel op voeding als op sociaal gebied.

Voor deze case is het bijna jammer dat hij geen tweelingbroer heeft die bij zijn vader woont. (voor de zekerheid: ik ben niet voor tweeling experimenten)

Over een paar jaar kan je hem met zijn broer gaan vergelijken.

Ja,nu doet hij het er nog wel redelijk goed op,vind hem inderdaad klein,en erg kinderlijk tonen.mijn zoon van 10 ziet er ook zo uit.over een tijdje zal hij klachten gaan krijgen net als zijn moeder

Heb net zitten kijken (ben gisteravond in slaap gevallen...). Het is natuurlijk een vreselijk en veel te mager mens die Francis, maar als ik zie wat er morgenavond op het menu staat bij het schooldiner van mijn dochter: stokbrood met kruidenboter (ik vrees margarine)en pate (waarschijnlijk smeerworst van een bio-industrie varken met godweetwatvooreentoevoegingen) Kipnuggets (plofkipafval met smaakversterkers in transvet gebakken) tomaten en komkommer (naja, gelukkig lust ze geen tomaten) worteltjes en doperwten een aardappelgarnituur en appelmoes, dan nog een grand dessert (zucht)...

Stel de hele ouderraad van de school maar onder toezicht, ze zitten mijn kind te vergiftigen!

Dus ja het kleine ventje heeft duidelijk tekorten, maar praktisch alle Nederlandse kinderen hebben voedingstekorten en daar hoor je niemand over. Ik begrijp ook niet dat kinderartsen met nauwelijks kennis van voeding hierin de doorslag mogen geven.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan