kanker natuurlijk genezen

Dat zijn grote broer rookt is dan niet erg.

Wat ik erger vind is dat ze hun niet met rust laten.

Deze heksenjacht doet meer schade aan hun dan het voedsel alleen.

En ze moeten dan ook met goede bewijzen komen, dat het alleen aan het voedsel ligt.

Ik zag dat ze vetrijke avocado's aten, wel geen dierlijk vet.

Ik vond de moeder te mager, 45 kilo is echt ongezond.

Zelf ben ik ook maar 1.51 groot of klein.

En ik heb de gewone kost gehad, net als de rest van de familie, die wel groter is.

Dus het hoeft niet aleen aan het rauwe voedsel te liggen.

Dierlijk vet door rauwe roomboter werd aangeraden. Ik heb niet terug kunnen zien dat ze dat zijn gaan gebruiken.

Wat ik wel bijzonder vindt is dat Tom neergezet wordt als enigste kind dat compleet rauw eet en zo wordt opgevoed. Hoe doen andere ouders die rauw zijn dat dan?

Als ik hier kijk op t forum, dan zie ik dat ouders hun kinderen ook zo wapf mogelijk opvoeden of bezig zijn met deze verandering. En daarmee sta je dan dus ook niet alleen. Hoe komt het dat de moeder van Tom wel alleen staat?

Misschien omdat ze Tom thuis houdt van school?

En inderdaad zijn er veel meer kinderen die rauw eten.

Die zien er en hun ouders er wat beter uit?

Ja dat viel mij ook op, de boter werd nog wel aangeraden door David Wolfe.

Het tenenkrommend verhaal daarvoor over dat Tom heel Nederland kan gaan veranderen, en later zelfs de hele wereld, om ook rauw te gaan eten vond ik wel erg.

De moeder stond wel te glunderen. Jammer dat ze de boter tip dan niet overneemt.

(en hij zou "hertengewei" moeten gaan eten 8O volgens Wolfe)

Misschien zijn er niet meer kinderen die 100 % raw vegan eten?

Het leek er inderdaad op dat Francis 'de grote David' zijn advies in de wind heeft geslagen. En waar zou dat gemalen gewei goed voor zijn?

Raw is inderdaad niet het probleem. Raw vegan is het probleem, daardoor ontstaan tekorten, vooral in de ontwikkeling van kinder hersenen. Dat compenseer je niet met avocado's.

@Tanja: Ik schrik ook wel eens als ik schoolmenu's zie en dat heb ik nog geeneens kinderen. Veel van het ongezonde is thuis te compenseren, maar belangrijker is dat door "normaal" eten de problemen meestal pas later ontstaan, tegen die tijd kunnen de kinderen zelf nadenken.

Quote:
Ik vond de moeder te mager, 45 kilo is echt ongezond.

Zelf ben ik ook maar 1.51 groot of klein.

En ik heb de gewone kost gehad, net als de rest van de familie, die wel groter is.

Dus het hoeft niet aleen aan het rauwe voedsel te liggen.

Ik woog uiteindelijk ook nog maar 50 kg (1,73mtr lang) toen wij een half jaar op rawfood hebben geleefd.

En ik had het die winter alleen maar heel erg koud.

Rawfood mergelt gewoon uit, je rooft van je eigen lichaam.

Lia

Moeder heeft ook gevast he, ter voorbereiding op de eerste rechtszaak. Als je al geen reserve hebt en dan gaat vasten, dan mergel je helemaal uit denk ik.

Ook de hond moest vasten ivm een oorontsteking. Jammer dat niet getoond werd of het ook geholpen heeft. De indruk wordt bij bij gewekt dat de hond ook rauw eet.

Ja volgens mij geeft ze die hond ook alleen rauwe groente en fruit.

Ik kan mij niet voorstellen dat ze rauw vlees voor hem koopt.

Dierenmishandeling.

En dan ook nog voor dat dier gaan bepalen dat hij maar eens even moet gaan vasten.

pike

Quote:
Ik denk dat ik het zelf ook maar ga gebruiken

dan wel met before & after foto graag :-)

Nou het verschil zal niet zo heel spectaculair zijn hoor. Ik zit nu ook al een heel eind in de richting zelfs zonder gemalen hertegewei :mrgreen:

Quote:
Ik woog uiteindelijk ook nog maar 50 kg (1,73mtr lang) toen wij een half jaar op rawfood hebben geleefd.

En ik had het die winter alleen maar heel erg koud.

Rawfood mergelt gewoon uit, je rooft van je eigen lichaam.

Kijken of me dit ook lukt om antwoord te geven op een bericht?

Ja Lia, maar jij zag wel op tijd in dat dit niet helemaal goed was, wel voor een tijd, maar niet voor altijd. Helaas wil deze moeder van geen wijken weten.

Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het bij mij wel alleen van het rauwe voedsel kwam.

Je mist dan nl. teveel bouwstoffen en bent aan het roven van je eigen lichaam/skeletstructuur.

Ze heeft het zelf over zich afgeroepen deze hele heisa.

Als zij haar kind gewoon naar school had laten gaan had ze vast niet de hele wereld over haar heen gekregen.

Nu is het misschien juist voor Tom wel goed dat het naar buiten komt.

Het is niet 'saved by de bell' maar 'saved by the media'. Ik vraag me af wat beter is.

Lia

bij ons in de omgeving is er een meisje overleden 2 weken geleden aan kanker van 6 jaar. Kanker aan de hersenstam.

Iedereen van slag.

Ik durf niets te zeggen over het gif wat kinderen op dit moment binnen krijgen, mensen geloven dit gewoon niet..

Heel triest allemaal, de moeder staat nu echt op instorten en er wordt een opname overwogen als het al niet zover is. Drama :cry:

Die moeder wordt dus haar rouw niet gegund. Stop maar vol met pillen om het zwarte gat te overbruggen.

Laat haar toch verdriet hebben om haar kind dat is het meest natuurlijke.

Lia

Quote:
Ook de hond moest vasten ivm een oorontsteking. Jammer dat niet getoond werd of het ook geholpen heeft. De indruk wordt bij bij gewekt dat de hond ook rauw eet.

Francis lijdt aan een eetstoornis. Heb je het verschil gezien tussen het uiterlijk van Francis ten tijde van de eerste docu (RAUW, 2008) en nu? Zo oud als ze er in de tussentijd is gaan uitzien, wordt ze nooit! Ze is al uitgemergeld door dit voedingspatroon en dan die obsessie met vasten/reinigen/zuiveren. Een obsessie die vervolgens geprojecteerd wordt op de hond, een carnivoor. Die hond krijgt natuurlijk die ontsteking van het gebrek aan vlees!

Mike

Wel een interessant dilemma.

Aan de ene kant brengt Francis haar kind onbewust grote schade toe d.m.v. haar voedingspatroon, waarbij ze zich baseert op pseudo-wetenschap als de zuur-base-theorie, de China Study van Colin Campbell en disinfo over zuivel en vlees (negatief) en chia-zaadjes (positief). Ongelooflijk ook dat ze Frits van de Blom voor haar karretje heeft weten te spannen, die eveneens de onzinnige zuur-base-theorie verkondigt! Kijk uit waar je je mee inlaat, Frits, dit is een groepje extreme voedselfetisjisten, geleid door David Wolfe, die briljante inzichten vermengt met totale nonsens.

Aan de andere kant zijn er hordes ouders die kun kinderen onbewust grote schade toebrengen d.m.v. een regulier voedingspatroon volgens de schijf van 5. Wat deze ouders gemeen hebben met Francis is onwetendheid. Het verschil is dat Francis denkt heel veel te weten, waardoor ze zichzelf alsmaar dieper ingraaft in haar zelfgekozen loopgraaf. Het voedingspatroon bevordert ook geen humor, want Francis zie je geen enkele keer lachen en Tom maar zelden. Ook maken zowel moeder als kind een zeer slappe, energieloze indruk.

Een ander argument dat tegen ingrijpen van de overheid is in te brengen, is dat de overheid m.i. niet mag ingrijpen in het voedingsbeleid van ouders en ouders evenmin mag dwingen hun kind naar school te laten gaan. Het huidige onderwijsstelsel komt neer op regelrechte staatsindoctrinatie en de voedingsrichtlijnen van de overheid bevorderen evengoed schade en mishandeling. Waar ligt de grens als we toestaan dat een kind uit huis kan worden gezet op basis van afwijkende keuzes van ouders? Kijk naar dit recente voorbeeld uit Engeland - 3 pleegkinderen uit huis gezet, omdat de pleegouders op de 'verkeerde partij' stemmen:

http://www.bbc.co.uk/news/uk-20474120

Als ik een en ander afweeg, weegt bij mij het recht op zelfbeschikking van Francis en Tom zwaarder. Werkelijke vrijheid is ook vechten voor keuzes waar je het falikant mee oneens bent, zoals raw veganism. Anders krijg je een variant op het gedicht van pastoor Niemoller: Eerst kwamen ze voor de rauwe veganisten en ik zei niets, want ik was geen rauwe veganist. Toen kwamen ze voor de rauwe melkdrinkers en ik zei niets, want ik dronk geen rauwe melk. Etc...

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan