Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Sterkte Joost, ik hoop dat je je schoonvader door middel van informatie over de reguliere aanpak (chemo, bestraling, transplantatie) toch kunt overtuigen om een andere route te nemen.

https://thetruthaboutcancer.com/chris-wark-no-chemo-video/

Mark

Dat nocebo-effect is nu al zichtbaar. Hij lijkt 5 jaar ouder sinds het nieuws. De stress die het teweegbrengt in de familie. Niet bevoorderlijk.

Ik kan hem helaas niet overtuigen van iets alternatiefs. Sterker nog; mijn band met hem is erg moeilijk omdat hij niet kan accepteren dat wij (mn vrouw, dochter en ik) niet 'gewoon' eten. Daar is een aantal 'ruzies' uit ontstaan. Maar dat daargelaten.

is beenmergkanker hetzelfde als ziekte van Kahler?
ik hoor net van een vriendin, dat haar vriendin d'r man ziekte van Kahler heeft.
Hij is net half jaar met pensioen, ook bah!

@JM
Hoe naar en vervelend (keurige woorden voor een veel grotere emotie dan zij kunnen uitdrukken) dit alles ook is, lijkt het me toch het beste dat je je (mentaal) omdraait en wegloopt hiervan. Je schoonvader heeft zijn pad, zijn keuzes en hij laat jou hierin niet toe. Het loopt zoals het moet lopen. Je kan iemand niet overtuigen, dat moeten ze bij zichzelf doen. Je kan hoogstens een goed voorbeeld stellen en als diegene zelf interesse heeft dan kan je iemand informeren.

Heel veel sterkte met je machteloze gevoel en alle verdriet die dit geeft!!

Wat betreft kanker ben ik redelijk tot erg overtuigd van de biologische wetten van Dr Hamer.
Rauwe melk schijnt volgens hem ook iets te bezitten van goed is voor de genezingsfase.

JM, Eniko Pap heeft een hele mooie website in elkaar gezet. Je vader zou de videos kunnen bekijken.
Wat oncologen doen is een regelrechte doodvonnis met : U heeft nog 5 jaar te leven. Als jij dit aanneemt gaan de hersenen zich daarop programnmeren. Je vader heeft de macht, niet de oncoloog. Kanker heeft een biologisch nut en hoe gek het ook kinkt het is een genezingsfase van een psychiscshe inslag volgens de ijzeren wetten. (daarom manifesteert deze ziekte zich ook vaak in rust, zoals idd pensioen). Om te genezen is het zaak dat hij uit zijn angst komt.

http://www.biologikanederland.nl

Dank jullie voor de reacties. Ik zal mijn schoonvader via mijn vrouw informeren, meer doe ik niet. Wel ga ik alle informatie doorlezen omdat ik zelf ook alles wil weten :).

Joost

Ik zat even te zoeken op natriumbicarbonaat in klysma,s. Dan kom je gelijk terecht op de website van www.kankerhoeverder.nl.
Hij zegt o.a. dat je lichaam niet te zuur moet zijn. Mijn teststrips geven aan 4,5 - dat is dus niet goed. Ideaal zou zijn 7.
Ik zal af en toe eens meten en het in de gaten houden.
In klysma,s kan natr.bic. worden opgelost. Ik ben steeds voorzichtig hiermee, doe een half theelepetje poeder in 1,5 liter water.
Ik denk dat ik het maar eens moet gaan ophogen. Wat me tegenhoudt is het feit dat het (een beetje) diaree veroorzaakt. Het klysma-water gaat via de poortader rechtstreeks naar de lever en die reageert echt. Naar mijn idee gaat de lever dan extra gal aanmaken en die komt in de dunne darm en daarvandaan rechtstreeks naar mijn WC. Ik voel de lever nl werken.
Ik vroeg me opeens af of ik de poliep had kunnen doen verdwijnen met zo,n klysma. Als ik het had geweten zou ik het hebben geprobeerd.
Hoe zit het met verklevingen na een operatie vraag ik me af. Het is dan wel geen kanker maar toch groeit er weefsel dat er niet hoort te zitten.
JM. Ik ben deze topic begonnen omdat mijn schoondochter borstkanker had. Inmiddels is ze overleden, allemaal uitzaaiingen gekregen na 5 jaar. Dus heb ik sindsdien ook veel gelezen over dit onderwerp. En van het een komt het ander.
Misschien kun je voor je schoonvader eens iets uitprinten. Niks zeggen en gewoon neerleggen.
Liesje.

Mijn teststrips geven aan 4,5 – dat is dus niet goed. Ideaal zou zijn 7.

Urinestrips, neem ik aan? Je urine hoort licht zurig te zijn, 7 is neutraal. Ik zou me er niet zoveel mee bezig houden want die hele zuur-basentheorie is onzin. Ook zet ik zeer grote vraagtekens bij die theorie over 'verklevingen'.

Mike

Mike ik weet dat je er zo overdenkt, die zuur-bas. theorie. Verklevingen geloof ik wel in. Bij het verwijderen van de zg. "matjes" is alles met elkaar vergroeid en ze zeggen als we dat weghalen groeit he weer net zo hard aan. Ik heb er tot nu toe niet echt naar gezocht, interessant onderwerp wel.

De Truth about Cancer documentaire serie wordt vanaf 12 april weer gratis uitgezonden. Zeer de moeite waard als je hem nog niet gezien heb, vooral ook voor mensen die nog vastzitten in het chemo, bestraling, snijden verhaal.
Je ziet verschillende andere behandelmethodes voorbij komen die wel succesvol zijn plus manieren om kanker natuurlijk te voorkomen.

Hier (referral) kun je je gratis aanmelden.

Mark

ik ben geabonneerd op de nieuwsbrief van Ty Bollinger, de maker van Truth about cancer en las vandaag dit:

https://thetruthaboutcancer.com/cancer-research-true-cause/
lees ook de commentaren eronder, ze hebben het over glutathion pads, lijkt heel bijzonder

Herinner je je nog mijn aloude definitie van ziekte? Een vergiftigingscrisis veroorzaakt door voedingstekorten. Het gaat idd om gluthation als meesterontgifter, ik plaatste hierover laatst nog het volgende:

http://www.mindbodygreen.com/0-1824...ters-for-your-immunity-inflammation-more.html

Methylation and glutathione. Improving methylation is important for everyone, but it's especially important if you have an autoimmune condition. One of the reasons is the role of methylation in the production and recycling of glutathione, the body's master antioxidant and master "splinter" remover. Glutathione directly neutralizes free radicals, reduces inflammation and assists in the role of other antioxidants like vitamin C, E and lipoic acid.

Glutathione contains sulfur groups, which are sticky compounds that adhere to toxins and heavy metals and carry them out of the body. This is a good thing and you want lots of it! I haven't met anyone (including me) with any type of autoimmune condition that has adequate methylation and levels of glutathione.

In a perfect world, your body makes its own glutathione from the amino acids cysteine, glycine and glutamine, then recycles it via methylation using methyl donors like vitamin B12, folate, betaine and other nutrients. Under normal conditions, your body makes and recycles enough glutathione to handle all the toxins that you're exposed to. However, if you have a high toxic body burden, or a part of the methylation cycle is disrupted, you can get very sick.

Mike

ja inderdaad, voedingstekorten, neemt niet weg dat we leven in zeer vergiftigde maatschappij en de persoon die dus eet en drinkt uit de gangbare supermarkt, krijgt dus veel gifstoffen binnen en weinig tot geen echte voeding.
Het is het dus allebei. De ernstige mate van vergiftiging waar we in deze tijd mee moeten handelen, in en om ons heen in alles waar we mee te maken hebben, lijkt me lastig om alleen met echte voeding eruit te werken. Dus vandaar o.a. die glutathion pads en nog veel meer waar we het hier over hebben. Cannabisolie en curcuma zie ik als goede toevoegingen.

In het stuk hierboven van Ty Bollinger, in de commentaren schrijft iemand dat hij vergeet te praten over stress als grote factor. Ik zie dat niet als de primaire factor, wanneer je het juiste voedsel kiest kan je anders met stress omgaan en ook bewust zijn van je te ontspannen.

Mijn dochter heeft een knobbeltje in haar borst en gaat maandag voor onderzoek naar het ziekenhuis.
Waaarschijnlijk krijgt ze een mammagrafie en meteen nog meer onderzoeken.
allemaal in 1 dag gepland.
Mammagrafie (ik heb zelf ook via bevolkingsonderzoek mammagrafie gehad) daar is heel wat over te lezen. en zeker geen prettig onderzoek, al helemaal niet met kleine borsten. Blijkbaar ook een achterhaald onderzoek. maar wordt nog wel steeds gedaan.
Ook bestaan er heel veel soorten knobbeltjes die onschuldig zijn plus dat ze alsnog foute diagnoses kunnen stellen. Maar een gewaaschuwd mens telt voor 2.
Jammer dat het artikel over gluthation pads in het engels is. Zelf heb ik volgens een ES Teck onderzoek een stofwisselingsprobleem (ontstekingen) en redenen om me zorgen te maken.
Mij wordt aangeraden Glutathione 500 mg en ook Salvesterolen plus nog een hele lijst middelen. Nu is het de kunst het belangrijkste eruit te halen, want anders ben ik bijna 700,-- per maand kwijt.

Liesje, mammografie veroorzaakt juist kanker en spoort ook lang niet altijd kanker op.

Ik zou je dochter dit laten lezen:
https://thetruthaboutcancer.com/video-mammograms-cause-breast-cancer/

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.568
Leden
8.672
Nieuwste lid
Jurgman
Word vaste donateur van dit forum
Terug