Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Ik ben ook niet op de oproep voor mammografie ingegaan. Ik vertrouw op mijn lijf.

Ik lees nu weer hele verhalen over de kanker-industrie op WanttoKnow. Ik geloof ze wel maar niet iedereen doet dat.
Nu vraag ik me af, als die verhalen die niets goeds melden NIET waar zijn dan zouden ze toch worden aangeklaagd door de industrie of wie dan ook.
Maar ze worden niet aangeklaagd. Ik trek daaruit de konklusie dat ze niet aangeklaagd kunnen worden omdat die negatieve verhalen waar zijn.
Ze kunnen aangeklaagd worden met valse rapporten, dat wel natuurlijk.
Hoe denken jullie daarover.

Waarheid is juist de grootste vijand van deze leugenaars en bedriegers. Als ze dit soort informatie de kop in konden drukken deden ze dat, maar sinds de komst van de alternatieve internetmedia is het een soort 'whack-a-mole' geworden. Ken je dat kermisspelletje waar je met een hamer moet slaan op mollen die omhoog komen uit gaten? Je hebt de een nog niet teruggeslagen of er schiet weer een ander omhoog. Daarom is plan B geworden de alternatieve berichten ofwel te negeren, ofwel belachelijk te maken als zijnde 'complottheorieen'. De 'complottheorieen' van vandaag zijn de waarheden van morgen, we hebben al menige van deze 'theorieen' waarheid zien worden.

0i8rj8I.jpg

Mike

Ik lees hier veel en heb inmiddels geen hoge dunk meer van "de wereld"
In dit geval heeft mijn dochter wat knobbeltjes in haar borst en laat zich nog indoctrineren door de media.
Chemo en bestralen weet ze inmiddels wel dat je dat niet moet doen maar "iets wegsnijden uit voorzorg " moet ik haar uit haar hoofd praten.
Ze is helemaal niet dom, integendeel, maar heeft niet de tijd zoals ik om zich overal in te verdiepen. Bovendien is mijn schoondochter 2 jaar geleden overleden aan borstkanker.
Ik loop dus te piekeren hoe ik haar gerust kan stellen, angst is natuurlijk de drijfveer en dat kan ik goed begrijpen, het is een oerdrift.
Dat ze het druk heeft kan ook een voordeel zijn, geen tijd om te piekeren, maar onderhuids woekert het door denk ik.
Glutathione heb ik voor mezelf ook aangeraden gekregen, dus kan zij ook nemen.
Misschien haar borst insmeren met hennepolie dacht ik.

En natuurlijk heeft het ziekenhuis hier haar al weer aangeraden om uit voorzorg te gaan handelen, terwijl ze niet helemaal zeker weten wat het is. Shit.
Het ziekenhuis dat mij ook nooit heeft voorgesteld om het even aan te kijken of een 2nd opinion te doen. Nee hoor, meteen afspreken om het weg te halen.

Ze is helemaal niet dom, integendeel, maar heeft niet de tijd zoals ik om zich overal in te verdiepen.

Tijd = prioriteit.

Mike

mijn schoonvader heeft 4 jaar geleden beroerte gehad en daarna, catheterslang, maagsonde, zou nooit meer zelf kunnen eten en drinken, maar hij doet dat dus wel en gaat prima, alleen dunne dranken worden iets verdikt anders verslikt hij zich.
De PSA waarde van de prostaat werd vorig jaar gemeten en bleek 9 te zijn en de arts in het ziekenhuis wilde vanalles gaan doen, zoals hormoonspuiten of nog erger verder onderzoek of er uitzaaiingen waren en dan konden ze gaan behandelen. We hebben de behandelingen geweigerd en besloten niets te doen, ook geen spuiten, daar zitten vrouwenhormonen in zodat ie in het minste geval opvliegers krijgt en een hoog stemmetje :>) (en wie weet wat nog meer). Hij is 80 jaar.
Hij krijgt dagelijks 2 capsules met THC en CBD in ochtend en avond, 6 capsules geelwortel met 10% peper en regulier een bloedverdunner, 1 kleintje citalopram (AD).
Elke 6 weken moet de catheterslang vervangen worden en nu bleek daar gisteren opeens weer een gesprek bij te moeten met de uroloog.
Die adviseerde toch om te spuiten, meneer is toch redelijk gezond en heeft geen uitzaaiingen - vorig jaar dacht die arts nog van wel - - natte vingerwerk lijkt mij-.
Nu komen mijn schoonouders dus weer in twijfel, mijn goedgelovige Thomas - zwager- was erbij en die vond toch ook dat dat beter zou zijn.
Hij heeft nooit pijn en eigenlijk gaat het heel goed met hem op wat boze buitjes na. Lijkt me geen reden om te gaan spuiten.

Volgens de arts, als hij uitzaaiingen krijgt, gaat dat in de botten en veroorzaakt dat veel pijn, dus wat is wijsheid?
Heeft iemand daar iets zinnigs over te zeggen?

Ik zeg: niet doen, het gaat goed al 7 maanden na de diagnose

Marijan, de enige tip die ik heb is dat borium (bijv. in Borax) mannen helpt om hun PSA waarde naar beneden te halen. Staat onder andere in het artikel wat hier al vaker gepost is:

Contrary to the medical preference of chemically castrating men with prostate cancer, research with boron has shown that elevated testosterone levels are beneficial by shrinking prostate tumours and PSA levels, PSA being a marker for tumours and inflammation in the prostate.

http://www.health-science-spirit.com/borax.htm

Dus dat is wel het proberen waard.

Hier nog een artikel over prostaatkanker en dat een hoge PSA waarde niet altijd betekent dat je kanker hebt:
https://thetruthaboutcancer.com/warning-signs-of-prostate-cancer/

Mark

dank je wel Mark, ik had dat artikel over borax gelezen, dan zie je toch dat niet alles in brein opgeslagen wordt als je zo'n artikel leest.
Borax is in huis dus kan mee aan de slag lijkt me, nog even schoonma mee zien te krijgen maar zal wel lukken denk ik, andere artikel lees ik vanavond even.

Mooi artikel Mark van Ty Bollinger, ik heb het nog aan diverse personen doorgestuurd. Deze link gaat meer over het voorkómen dan behandelen als je het eenmaal hebt. (psa van 9 bij schoonpa)
Dank voor de link.

Marijan, lastig voor je schoonvader. Hoe staat hij er zelf tegenover als er toch kwaadaardige cellen blijken te zijn. Het risico is 50/50 en hij weet wel wat hij heeft maar niet wat hij krijgt.

Mag ik vragen welke capsules THC en CBD je hebt?

mike nu je weet dat frankincense kankercellen dood, ben je misschien ook niet meer zo sceptisch over frankincensce kauwgom :)

ik gebruik het nu een maand, en ik vind het een uitstekend produkt.
je kan het kopen op de zwarte markt in beverwijk.

Ik heb het even teruggelezen, maar dat ging over slechte adem die je wilde verhullen met kauwgom. Ik was niet skeptisch over de kauwgom.

Mike

Marijan, lastig voor je schoonvader. Hoe staat hij er zelf tegenover als er toch kwaadaardige cellen blijken te zijn. Het risico is 50/50 en hij weet wel wat hij heeft maar niet wat hij krijgt.

Mag ik vragen welke capsules THC en CBD je hebt?

sorry Liesje, had jouw reactie niet gezien,
schoonvader weet wat hij heeft, hij vind eigenlijk alles best als hij maar geen pijn heeft. Elke dag krijgt hij 2 capsules met thc/cbd.
CBD is gekochte (Zamnesia) en THC zelfgemaakte en die doe ik samen in een capsule.

over etherische oliën, ik ontdekte als ik de verdamper aanzet, dan komt er slijm los en laat zich dan super makkelijk weg hoesten, wat eerder niet was, ik gebruik allerlei olie ook Frankincense (wierook)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan