Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Even een update over de zwarte zalf.
Na het 3 dagen achtereen aangebracht te hebben (2 had achteraf ook gekund) vormde zich een hard korstje dat er vandaag na ongeveer 1 1/2 week afkwam.
De huid ziet er goed uit en op de plaats van het verdachte plekje zit nu een klein putje.
Dit moet tzt weer herstellen en uiteindelijk zal er een klein plekje zonder pigment overblijven.
Het voordeel van deze zalf is dat gezond weefsel er niet door wordt geraakt en je kunt uit de buurt van witte jassen met scalpels blijven.

Dat is mooi dat de zwarte zalf goed zijn werk heeft gedaan, Denk je dat je een kanker plekje had of zo maar een plekje dat er slecht uit zag?

Ik vermoed dat het een nodulair basaalcelcarcinoom was maar ik heb hier natuurlijk niet voor gestudeerd.
De zalf werkt niet in op gezond weefsel, om te proberen heb ik een overlapping rondom de plek meegesmeerd en daar gebeurde niets mee.
Het spul werkt echt selectief.
In het begin kan het wel prikkelen, er worden pijnstillers geadviseerd maar dat is misschien voor grotere plekken en lijkt mij overdreven maar ieder zijn ding.

Ik neem aan dat jullie het in het buitenland hebben gekocht?
Ik heb wel alle ingrediënten gevonden, was niet moeilijk. Ik heb het weer weggeklikt.

Wie het gaat bestellen mag het voor mij mee-bestellen.
Heb zelf al een tijdje plekje waar ik me zorgen over maak.

@100%leven, dat is degene die ik heb.
Ik ga het nu ook op een ander plekje proberen.
Op zich kan het geen kwaad, wanneer het een onschuldig vlekje is zal er niets gebeuren.
Het kan hooguit een beetje rood worden en that's it.
Er wordt geadviseerd om niet meerdere plekjes tegelijkertijd te doen maar een voor een.

Bedankt, ik was nog eens gedoken in die schandalige heksenjacht op Rineke van den Berg met Radar als grote aanjager. Dit citaat op de Radar website vat het goed samen:

Er hangt haar een celstraf van maar liefst 15 jaar boven het hoofd, een van de zwaarste straffen in het recht. De verdenking tegen de initiatiefnemer van zwarte zalf is het opzettelijk schade toebrengen aan de gezondheidszorg.

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/achtergrondartikelen/detail/zwarte-zalf/

Precies, mensen genezen met behulp van zwarte zalf, maar de gezondheidszorg (lees: farmaceutische industrie)! Ja, die gaat er aan onderdoor! ?

Mark

Wtf zeg je daar Mark...ze zijn toch helemaal van de pot gerukt.
15 jaar . Wat kreeg de moordenaar van Pim Fortuyn ook alweer? Een jaar of 5. Dit is echt een bananenmonarchie aan het worden.

Uiteindelijk is Rineke vrijuit gegaan. Ze heeft haar verhaal opgeschreven in een boekje, Inara. Ik ken haar persoonlijk en weet dat hoewel het een grote wissel heeft getrokken op Rineke en haar man Piet ze er uiteindelijk sterker uit zijn gekomen. Ze wordt echter wel in de gaten gehouden en kan zich ook niet al te expliciet uitlaten over de gezondheidsvoordelen van MMS.

Mike

Het zou interessant zijn als er iemand die kundig genoeg is dit serieus zou onderzoeken. Blijkaar is er niemand geweest die geklaagd heeft over deze zalf!!
Kan best zijn dat er ergens gunstige bewijzen liggen, bv in een ander land.

15 jaar was de eis geloof ik, maar dat was misschien meer bangmakerij, ook naar anderen toe. Goed om te lezen dat ze er sterker uit zijn gekomen. Blijkt maar weer dat iedereen die zelf nadenkt en buiten de gebaande paden treedt en een bedreiging vormt voor de gevestigde orde, hardhandig weer het keurslijf in wordt getrokken. Niet happen naar de baas!

@liesje
Onderzoeksresultaten doen niet ter zake als het niet de agenda dient van RIVM en Big Pharma. Radar heeft ook geen onderzoek gedaan naar de positieve effecten. In NRC stond een artikel over zwarte zalf, wat gebaseerd was op wetenschappelijk onderzoek. Dermatologen zijn fan van teerzalf, geven ze aan.

http://www.wanttoknow.nl/overige/rivm-de-weg-kwijt-gezond-verstand-kwakzalverij/

Mark

Uit het WantToKnow artikel.

De zwarte zalf of ‘teerzalf’, zoals ie in vakkringen heet

Dit is niet hetzelfde ding.
Teerzalf ken ik van vroeger.
Toen was het ineens carcinogeen on nu gebruiken dermatologen het zelf.

Alles wat alternatief en/of holistisch is, wordt tegengewerkt. Niet omdat het schadelijk is maar juist omdat het meestal zonder bijwerkingen werkt. Daar dreigt dus verlies van geld en mindcontrol.
Een gezondheidsclaim op een alternatief middel maken is een doodzonde.
Alle alternatieve praktijken moeten voldoen aan de wkkgz zogenaamd om de patiënten te beschermen.
Veel opleidingen zijn niet meer erkend waardoor velen er mee zijn gestopt.
Vergoed wordt het al nauwelijks meer. Alleen nog onder bepaalde voorwaarden en tot een paar tientjes per consult terwijl de eisen steeds strenger worden.
En dat met een minister die politcologie heeft gestudeerd. En dus weinig van gezondheidszorg weet. Met een man die zijn zakken in dezelfde branche loopt te vullen door ziekenhuizen te adviseren hoe ze zoveel mogelijk kunnen declareren bij de door ons betaalde verziekeraars. Het systeem is verrot tot op het bot.
Maar de politiek is niet vies van belangen verstrengeling. Het gevolg van baantjes carrousels...

Uiteindelijk is Rineke vrijuit gegaan.

Goddank en mooi dat ze er sterker uit zijn gekomen maar dat maakt deze heksenjacht niet goed.

Overigens vanmorgen mijn vriendin weer gesproken die vanaf november in de kankerbehandeling zit. Nog 3 kuren te gaan... ze voelt zich doodmoe vanaf het begin van de chemo en zegt nu: ik denk nog vaak aan wat jij erover zegt en als ik dit allemaal van te voren had geweten had ik het denk ik niet gedaan. Maar ik was toen zo overdonderd en angstig...
Daar wordt in de reguliere 'geneeskunde' gebruik van gemaakt om de zwaar giftige behandelingen er door te jassen..
Toen ik in ee lezing zei dat cholesterolverhaal een grote leugen is en nog meer van die dingen zei een aanwezige arts: u zaait verwarring. Nou ik dacht en zei het netjes dat is beter dan angst zaaien wat ze zelf doen.

Een vriend van mij is met een groot project bezig dat hij wil koppelen aan KWF. Dit komt vooral omdat hij een jaar of 25 geleden er bijna niet meer was geweest door een tumor op 1 van z'n bijnieren. Omdat de tumor netjes ingekapseld zat, hebben ze het samen met de bijnier kunnen verwijderen en heeft er geen uitzaaiing plaatsgevonden. Helaas hebben ze hem daarna voor de zekerheid nog een chemokuur gegeven. Desondanks is hij nu al lange tijd 'schoon' gelukkig.

Dus vandaar dat hij logischerwijs de reguliere zorg dankbaar is en zo iets terug wil doen.

Ik heb hem uiteraard gebombardeerd met informatie over de gevaren van snijden, chemo en bestraling en welke andere, natuurlijke methodes er zijn. Hij staat hier zeker voor open en we hebben woensdag een gesprek hierover, omdat er nog niets officieel naar buiten is gebracht wat betreft KWF.

Nu zat ik al te bedenken welke organisatie een goed alternatief zou kunnen zijn voor KWF. Je hebt stichting Mediwiet uiteraard, maar het mooiste zou zijn als er een bedrijf/organisatie zou zijn die je de verschillende opties laat zien en je wegwijs maakt in het doolhof van alternatieve behandelingen. Maar is er wel zoiets in Nederland?

In het buitenland heb je complete klinieken waar alternatieve behandelingen worden gegeven, maar dat heb je hier volgens mij niet. Of een holistisch kankerbehandelingscentrum waarbij alle stress- en gifbronnen in je leven en lichaam in kaart worden gebracht en behandeld en waarbij de kanker aantoonbaar genezen kan worden.

Hier moet je het toch vooral op eigen houtje doen, met het internet als grote informatiebron.

Mochten jullie tips hebben op dit gebied die ik aan hem kan doorgeven, dan hoor ik het graag. Er moet toch wel wat beters te vinden zijn dan KWF in ieder geval. Een manier om alternatieven voor het voetlicht te brengen.

Mark

Bedankt, de eerste teksten die ik lees op z'n website zijn hoopgevend! Dit komt behoorlijk overeen met wat ik omschreef.

Ik ga verder lezen.

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan