Godsgeschenk
Well-known member
Mijn vader was steeds bij de arts bezoeken erbij. Ik ben slechts bij het familiebezoek van de oncoloog geweest waar dus duidelijk werd dat ze uitbehandeld was. Ik heb de man direct aangesproken over de reguliere geneeskunde en dat men ondertussen weet dat kanker een gebrek aan zuurstof is en dat de reguliere geneeskunde tot nu toe geen enkel effect heeft geboekt sinds ze alleen maar de oude methoden hebben. Ik heb hem gevraag waarom er geen mogelijkheden geboden worden voor hyperthermie, vit. C, THC, ozon therapie etc. Hij wilde een heel verhaal gaan ophangen en toen heb ik gezegd dat ik daar niet in geïnteresseerd was dat hij toch alleen maar dat verkondigt wat hij kan verkondigen. Ik heb me toen verder maar stil gehouden omdat ik begreep dat mijn ouders niet zo eens waren met de discussie. Ik denk echter wel dat de man mijn punt begrepen heeft maar geen verandering in zijn zienswijze kan/wil ondernemen voor andere patiënten.
Ik denk dat de mensen die wel genezen na chemo nog een goed immuunsysteem hebben en dat men dus kan zeggen dat ze niet door de chemo, maar ondanks de chemo overleven.
De chemo maakt in eerst instantie de kankercellen wel kapot. Omdat echter ook de gezonde cellen kapot gaan, daalt hiermee het immuunsysteem drastisch en dan kan daardoor de kanker dus sterker de kop opsteken.
Nogmaals, het immuunsysteem is denk ik doorslaggevend. Ook een sterke wil, dat zag ik wel aan mijn moeder. Pas toen de oncoloog aangaf dat hij niets meer deed, heeft ze mentaal opgegeven en was het binnen 2 weken afgelopen. Dus ik denk dat de geest misschien nog wel het de sterkste factor is.
Succes met je moeder en steun haar mentaal en geef haar hoop. Veel sterkte Binc!
Dorothé
Ik denk dat de mensen die wel genezen na chemo nog een goed immuunsysteem hebben en dat men dus kan zeggen dat ze niet door de chemo, maar ondanks de chemo overleven.
De chemo maakt in eerst instantie de kankercellen wel kapot. Omdat echter ook de gezonde cellen kapot gaan, daalt hiermee het immuunsysteem drastisch en dan kan daardoor de kanker dus sterker de kop opsteken.
Nogmaals, het immuunsysteem is denk ik doorslaggevend. Ook een sterke wil, dat zag ik wel aan mijn moeder. Pas toen de oncoloog aangaf dat hij niets meer deed, heeft ze mentaal opgegeven en was het binnen 2 weken afgelopen. Dus ik denk dat de geest misschien nog wel het de sterkste factor is.
Succes met je moeder en steun haar mentaal en geef haar hoop. Veel sterkte Binc!
Dorothé