Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Quote:
Smaakt het dan bitter ofzoiets?

bitter? tis gewoon smerig weet niet precies met welke smaak te vergelijken.

Quote:
De hond vind het lekker hoor !

Gewoon een mespuntje door zijn vlees gedaan.

@mijnlijf

je hond?

is je hond ziek en heb je daarom een aantal vragen gesteld of gebruik je je hond als proefkonijn?

als dat zo is dan moet je er wel rekening mee houden dat je je hond ook niet teveel geeft, teveel kunnen heftige reacties geven.

houd ook rekening met 't feit dat een hond kleiner en lichter is dan een mens dus in plaatst van 1 gr. pd zou ik 'm een halve (0.5) gr. pd geven en ook met een halve gr. pd verhogen (evt)

gr,

dick

Dick Ik gebruik het zelf ook hoor want ik heb een paar vreemde zaken op mijn huid .

De hond is idd ziek en heeft ook wat nare wratachtige zaken waar ik zo mijn twijfels over heb .

Nee ik houd zeker rekening met het gewicht .

@mijnlijf

ik hoop dat 't voor jou en je hond net zo goed uitpakt als dat voor mij gedaan heeft.

laat aub je ervaringen weten, feedback is altijd heel prettig cq belangrijk om te krijgen.

dick

Quote:
A study in Sweden of 60,000 women reveals 70% of tumors detected by radiation weren't tumors at all. "False positives" often lead to many unnecessary, invasive and injurious treatments. A breast cancer "survivor" is only tracked for 5 years. If they happen to succumb to the cancer later, they remain in the record books as a "survivor." Rotate the pink ribbon and it's a noose around a woman's neck.

"..the 1 in 9 figure applies to women who are 80 and over..." - Dr. Karen Gelmon, BC Cancer Agency

&feature=player_embedded

eigenlijk heel nieuwsgierig hoe 't @San en @mijnlijf is vergaan sinds 2 wkn. geleden ze zeiden graviola poeder te gaan gebruiken.

gr,

dick

Hoi dick,

Ik ben op dit moment de moedervlekken van mijn vriend aan het behandelen met h2o2. Binnenkort bestel ik het poeder. Zijn jouw vlekken nog steeds helemaal weg?

@San
Quote:
Zijn jouw vlekken nog steeds helemaal weg?

ja San, mijn vlekken zijn nog steeds weg.

@mijnlijf
Quote:
Brrrr ik krijg het niet meer naar binnen !

ja tis idd erg vies, daarom ergens mee combineren en dan gaat 't wel.

gr,

dick

Ja toen ik begon met een klein beetje ging het nog wel .

Maar 5 gram is en hele zooi om in een glaasje kefir op te lossen .

Ik ben even gestopt en ben met H2o2 begonnen (ook inname) zit nu op 4 druppels :D

@mijnlijf
Quote:
Maar 5 gram is en hele zooi om in een glaasje kefir op te lossen

ja idd 5gr. Graviola is heel moeilijk tot een acceptabele smaak te brengen, maar als het nodig is, is alles toegestaan ('t doel heiligt de middelen)

ik ben wel nieuwsgierig of 't gebruik nog iets teweeg gebracht heeft bij jou en/of de hond?

gr,

dick

Wel ik denk wel dat er iets aan het gebeuren is want ik ben al 2 weken snotverkouden .

Wist niet dat een mens zoveel snot kon hebben .

De hond is een ander verhaal .

Ik was van plan om hem vorige week uit zijn lijden te verlossen .

Maar toen ik thuiskwam kwam hij dol en gek naar mij toe net als vroeger , waarop ik heb besloten om toch nog maar even door te gaan en het inslapen uit te stellen .

Dus ja ook daar gebeurd iets maar ik denk dat het nog te vroeg is om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen .

Zodra er duidelijke aanwijzingen zijn meld ik het .

Wat fijn om hier wat over Graviola te lezen. Zoals ik net in mijn voorstel-topic schreef heeft mijn vader slokdarmkanker met uitzaaiingen in de lever. Hij krijgt ozontherapie, en een hele serie supplementen, en we willen ook Graviola gaan proberen. Alleen twijfelt de ozontherapeut of het wel in combinatie met ozontherapie kan. Ik zie zo eigenlijk geen reden waarom het niet zou kunnen, maar misschien heeft iemand van jullie een idee?

Of zijn er verder nadelen aan Graviola (behalve dat het zo vies is), of dingen waarmee je het niet in combinatie kan nemen?

@mugs
Quote:
Alleen twijfelt de ozontherapeut of het wel in combinatie met ozontherapie kan. Ik zie zo eigenlijk geen reden waarom het niet zou kunnen, maar misschien heeft iemand van jullie een idee?

Of zijn er verder nadelen aan Graviola (behalve dat het zo vies is), of dingen waarmee je het niet in combinatie kan nemen?

Quote:
Graviola kan de werking van antidepressiva en medicijnen voor hart en bloeddruk verstoren, alsook medicijnen die MAO remmen.

Co-enzymQ10 kan het effect van graviola tegenwerken. Co-enzym Q10 is nodig voor oxidatieve fosforylatie, terwijl graviola deze tegenwerkt.

http://www.bliss-magazine.be/nl/pag...de-kracht-van-het-braziliaanse-regenwoud.html

ik weet niet wat ozontherapie precies is en doet maar 't schijnt dat je Graviola niet met het co-enzym Q10 mag gebruiken.

gr,

dick

@mugs: welkom hier. Wie weet kan je vader iets met de graviola (naast gezonde voeding en de therapie). Misschien kun je Mike rechtstreeks mailen om je vraag te stellen, dan heb je sneller antwoord denk ik. Hoop echt dat de therapie zal aanslaan, alvast heel veel sterkte voor je vader, voor jou en je familie!

@mijnlijf: bijzonder dat de hond al lijkt op te knappen... Hoop dat je er binnenkort echt iets van kunt merken!

Bedankt voor jullie reactie, Dick en San!

Bedankt voor de tip, Dick! Ik heb zitten zoeken, en blijkbaar blokkeren de acetogeninen in Graviola de energietoevoer naar de kankercel, en zorgt coenzym Q10 er inderdaad juist voor dat die energietoevoer in stand blijft of vergroot wordt. Als je dan coenzym Q10 neemt, dan kan dat de werking van Graviola verminderen.

Lastig, want aan de andere kant heeft coenzym Q10 blijkbaar ook weer een anti-kanker werking, omdat het het immuunsysteem beter maakt, het lichaam helpt zuurstof meer efficient te gebruiken en anti-kanker cellen stimuleert. En in het lichaam wordt co-enzym Q10 in de lever aangemaakt. Of dat er iets mee te maken heeft weet ik (nog) niet, maar bij mijn vader zitten de uitzaaiingen in de lever.

Mijn vader neemt voor zover ik weet geen Q10 supplement (maar ik ga hem vragen alle etiketten na te zoeken), maar co-enzym Q10 zit blijkbaar ook in een hele reeks voedingsmiddelen, o.a. vlees (lever, hart, spier), vis (zalm, makreel, sardientjes), broccoli en olijfolie. Heb jij die ook gemeden tijdens je Graviola-kuur, Dick? Of gewoon genomen?

Verder werkt het o.a. samen met vitamine C, en die mag je niet tegelijkertijd met ozontherapie gebruiken. Misschien dat daar ergens een link zit waarom de ozontherapeut daarom niet zo happig is? Ik ga het bij hem navragen.

Quote:
Heb jij die ook gemeden tijdens je Graviola-kuur, Dick? Of gewoon genomen?

nee hoor Mugs, ik mijd helemaal niks, gebruik geen medicijnen dus daar hoef ik sowieso geen rekening mee te houden.

ik probeer dingen gewoon uit na eerst uitgebreid op internet erover gelezen te hebben, en dat gaat heel goed.

gr,

dick

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan