ANDERE WEGEN NAAR BEHANDELEN EN GENEZING KANKER!
Vanavond, woensdag 22 mei 2013 (19.30 - 21.30 uur) is er een lezing handelend over bovenstaand onderwerp.
Plaats : Koninginnesingel 72, 5911 KE Venlo
Toegang: € 5,00 per persoon (inclusief koffie/thee).
Sprekers zijn ondermeer Dr. Wim Huppes en Andre Lamberts (beiden genezen van hun dodelijke kanker). Er zijn al meer dan 100 aanmeldingen. Verspreid deze informatie zoveel als mogelijk is.
André Lamberts (had longkanker), in januari 2010 volgens medici terminaal met een levensverwachting van 2 maanden. Nu in 2013 kankervrij.
Wim Huppes (had prostaatkanker), vergelijkbaar relaas: eveneens opgegeven …..
Hij genas zichzelf met een experimenteel middel. Was werkzaam als internist en onderzoeker. Schreef politieke thriller 'Het Instituut', het fascinerende verhaal over de verbijsterende waarheid achter het zorgstelsel: www.huppeskemp.nl Preventie, gezonde levenstijl en een nieuw veelbelovend startsein voor opties voor onbehandelbare partiënten met kanker.
Dr. Wim Huppes zegt; Er staat iets moois te gebeuren. Iets verschrikkelijk moois. Jammer genoeg mag ik er nog niet mee naar buiten. Maar ik mag wel een tipje oplichten. Er zijn geweldige resultaten geboekt met een bepaalde stof tegen kanker.
Er wordt nu vreselijk hard gewerkt achter de schermen om opgegeven kankerpatienten hiermee te gaan behandelen. De eerste tests zijn meer dan hoopvol.
Tijdens de lezingen kunnen we hier meer over zeggen. De behandelingen zullen naar alle waarschijnlijkheid in de zomer van start gaan. Meer nieuws zeer binnenkort.
Ton Claessen (67), lid/mede-initiatiefnemer landelijke Werkgroep Welzijn Kankerpatienten (WWK).
PS
Voor dit moment heb ik niet meer tijd voor nadere uitleg, maar op mijn weblog staat meer informatie (ook aanmelden): http://wapensindestrijdtegenkanker.blogspot.nl/