Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Ja inderdaad, echt middeleeuws. In mijn Twitterlijst reageerde er iemand op die zei dat ze graag haar eierstokken wilde laten verwijderen. Maar ze wist niet of ze "gevaarlijke" cellen bij zich droeg. Ging binnenkort informeren of het werd vergoed.... En ze zei echt letterlijk "graag".

ANDERE WEGEN NAAR BEHANDELEN EN GENEZING KANKER!

Vanavond, woensdag 22 mei 2013 (19.30 - 21.30 uur) is er een lezing handelend over bovenstaand onderwerp.

Plaats : Koninginnesingel 72, 5911 KE Venlo

Toegang: € 5,00 per persoon (inclusief koffie/thee).

Sprekers zijn ondermeer Dr. Wim Huppes en Andre Lamberts (beiden genezen van hun dodelijke kanker). Er zijn al meer dan 100 aanmeldingen. Verspreid deze informatie zoveel als mogelijk is.

André Lamberts (had longkanker), in januari 2010 volgens medici terminaal met een levensverwachting van 2 maanden. Nu in 2013 kankervrij.

Wim Huppes (had prostaatkanker), vergelijkbaar relaas: eveneens opgegeven …..

Hij genas zichzelf met een experimenteel middel. Was werkzaam als internist en onderzoeker. Schreef politieke thriller 'Het Instituut', het fascinerende verhaal over de verbijsterende waarheid achter het zorgstelsel: www.huppeskemp.nl Preventie, gezonde levenstijl en een nieuw veelbelovend startsein voor opties voor onbehandelbare partiënten met kanker.

Dr. Wim Huppes zegt; Er staat iets moois te gebeuren. Iets verschrikkelijk moois. Jammer genoeg mag ik er nog niet mee naar buiten. Maar ik mag wel een tipje oplichten. Er zijn geweldige resultaten geboekt met een bepaalde stof tegen kanker.

Er wordt nu vreselijk hard gewerkt achter de schermen om opgegeven kankerpatienten hiermee te gaan behandelen. De eerste tests zijn meer dan hoopvol.

Tijdens de lezingen kunnen we hier meer over zeggen. De behandelingen zullen naar alle waarschijnlijkheid in de zomer van start gaan. Meer nieuws zeer binnenkort.

Ton Claessen (67), lid/mede-initiatiefnemer landelijke Werkgroep Welzijn Kankerpatienten (WWK).

PS

Voor dit moment heb ik niet meer tijd voor nadere uitleg, maar op mijn weblog staat meer informatie (ook aanmelden): http://wapensindestrijdtegenkanker.blogspot.nl/

THC olie, wat al eerder genoemd is, is de beste medicijn tegen vele ziekten!

Rick Simpson hielp met THC olie mensen met kanker en andere ziekten.

Zelf zie ik steeds meer mensen die dit nemen en die met stap voor stap vooruitgaan en die ook geheel genezen.

Ook zie ik mensen met andere kwalen en ziekten (die door de medici waar nauwelijks medicijnen voor zijn) zijn door THC olie genezen, o.a. ADHD, Autistisch, Diabetici, Hart en vaatziekten, Chronische ziekten, Alzheimer, o.a. dementie, enz... enz...

film laat zien hoe Rick simpson mensen hielp en hoe dit gemaakt werd en aantal getuigen aan het woord.

Op facebook zie je ook dat in Nederland steeds meer interesse is en mensen ook dit meer gaan gebruiken.

[URL]https://www.facebook.com/groups/DM2012/[/URL]

Alle info kan je hier krijgen over THC olie, en hoe het verkrijgen hiervan en andere info...

Quote:
Dr. Wim Huppes zegt; Er staat iets moois te gebeuren. Iets verschrikkelijk moois. Jammer genoeg mag ik er nog niet mee naar buiten. Maar ik mag wel een tipje oplichten. Er zijn geweldige resultaten geboekt met een bepaalde stof tegen kanker.

Quote:
THC olie, wat al eerder genoemd is, is de beste medicijn tegen vele ziekten!

http://www.nujij.nl/gezondheid/marihuana-thc-olie-het-wonder-medicijn.11103835.lynkx

www.phoenixtearsmovie.com <<< bestaat niet meer

site over THC olie en dat 't tegen kanker werkt (met bewijs) bestaat niet meer, is alles zeggend...

@T.Claessen

de bijeenkomst komt erg Amerikaans over, een soort tupperware party, je betaalt 5.00€ en je wordt reseller van iets waarvan de bewijzen dat 't werkt zeer vaag zijn.

gr,

dick

METRO - vrijdag 31 mei 2013. FIKSE STIJGING AANTAL GEVALLEN DARMKANKER.

Het aantal mensen dat darmkanker krijgt is in 10 jaar met 43 procent gestegen. Jaarlijks krijgen 13.000 mensen te horen dat ze darmkanker hebben, 5 jaar na de diagnose leeft 60% nog. Het Wereld Kanker onderzoek wil meer te weten komen over de rol van voeding en leefstijl bij TERUGKERING van de ziekte. Voor zowel mannen als vrouwen staat darmkanker op de 3e plaats in de lijst van meest voorkomende kankersoorten. Het is inmiddels bekend dat een voedingspatroon met veel rood en BEWERKT vlees het risico verhoogt. Voldoende beweging en voedingsvezels verlagen de kans op darmkanker juist. Voedingsvezels zitten in volkorenproducten, maar ook in groente en fruit.

Dit is een gedeelte van de tekst uit het het artikel.

Quote:
Voldoende beweging en voedingsvezels verlagen de kans op darmkanker juist. Voedingsvezels zitten in volkorenproducten, maar ook in groente en fruit.

Kortom, uitputting en uithongering, de bekende boodschap. Vegetarische voeding voedt niet en dus krijg je te weinig energie binnen, die je vervolgens ook nog verbruikt door 'gezonde' lichaamsbegweging. Daarnaast laad je jezelf vol met onverteerbare vezels die de darmen volproppen en de darmwand irriteren. En dit moet darmkanker tegengaan? I don't think so!

Mike

Daarom zette ik dit hier neer. Het WKOF gaat pas onderzoeken bij terugkeer van de kanker. Hoe dom kun je zijn. Waarom niet juist van te voren? En de mensen worden nog steeds op het verkeerde been gezet. Vraag me af wanneer het WKOF tot andere conclusies komt.

Bovendien was er zojuist een radio-programma Argus over vlees. Hoe daar nog mee gesjoemeld wordt o.a. met hormonen, wordt nu in kleine hoeveelheden toegepast zodat het niet ontdekt kan worden.

Meteen een vraag/opmerking. Als mensen geen biologisch vlees kunnen betalen zou je dan wel vlees eten? of misschien hoogstens 1x in de week of zo. Heb laatst toch maar biol. kip gekocht voor een lekker soepje. kilo-prijs 25,--.

Er is hier een boerderij waar ik vlees kan kopen. Zal nog eens navraag doen over de voeding, grasgevoerd zou dus wel kunnen. Ik heb daar wel botten gekocht. Vlees at ik eigenlijk niet, dus toen was het geen probleem. Mijn kinderen eten het wel maar niet biologisch. Gewoon AH. Die darmkanker verontrust me wel. (plus de rest natuurlijk)

Volgens mij is biologisch vlees van een slager of een supermarkt van beesten die niet alleen gras gevoerd zijn, maar ook bijgevoerd worden met brokken/veevoeder.

Puurnatuur, bij de Albethein zetten ze dan wel leuk een foto op het etiket van Biologisch vlees met grassprietjes er op maar sommigen koeien komen maar 3 maanden per jaar buiten en daarnaast zijn de soja brokken en het graan dan niet genetisch gemanipuleerd maar biologisch maar dan nog krijgen ze dus soja en graan te eten wat ze niet horen te eten.

je kan beter de boer op gaan.

het is nog erger dan dat. in het biovlees van de AH zit doodleuk maltodextrine. In alle bewerkte varianten zitten toevoegingen en zelfs bijna altijd E621. Op de kip hoeft AH nog niets te zetten. Dus ik durf niet eens te bedenken wat daar in zit!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.548
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan