Gerard1618242654
Well-known member
We moeten nu eerst uitzoeken of een vitamine C prik wel zo verstandig is, net als wat jij schrijft.Zelf heb ik geen ervaring met vitamine C spuiten, dus heb helaas ook geen juist antwoord voor je. Ik had alleen ooit eens die ampullen gezien bij bestellen van andere zaken bij de Duitse apothekers.
Het antwoord zal vast ergens op het net te vinden zijn. Als ik heel even zoek zie ik behoorlijk wat informatie. Helaas natuurlijk ook altijd weer tegenstrijdig.
Het lijkt me wel zaak om je goed in te lezen, want een injectie vitamine C wordt immers heel anders opgenomen dan een pil.
Ik had wel op de site van de Germaanse Geneeskunde gelezen dat de heer Hamer juist tegen vitamine C [en tegen koffie] was zodra er daadwerkelijk kanker in het lichaam zit.
Zou CBD en/of wietolie ook een optie voor jullie zijn? Wernard Bruining [Stichting Mediwiet] en de Social Club [Suver Nuver] zijn daarover goede informatieverstrekkers.
Maar goed we zijn nu bezig om goede voedingsadviezen te krijgen en wat info m.b.t. wat tegengas t.o.v. het behandelplan van het ziekenhuis.
Tevens ga ik morgen naar een THC cursus om zelf THC olie te kunnnen maken en daar zal ik zeker mijn oor te luister leggen over het gebruik van THC en CBD.
W zijn al donateur bij Suver Nuver maar die kunnen geen indica plant garanderen ( deze heeft mijn vrouw nodig) deze is rustgevend en niet stimulerend. Dus gaan we zelf aan de slag.
Hopelijk deze week ook meer info over Gemaanse geneeskunde behandeling.
We zijn van de week bij een arts geweest die werkt vanuit niet toxische tumor therapie, maar deze geven duidelijk aan dat zij geen hoofdbehandelaar mogen zijn maar het ziekenhuis dienen te volgen. en alleen bij mogen behandelen, ze zijn erg bang voor het Sylvia Millekam symdroom