Kanker? Nog maar even met een vraagteken! Ik hoop dat jullie me raad kunnen geven want ik weet het niet meer. 2 jaar geleden zat er ineens op mijn wang naast mijn linkeroor een donker vlekje ter grootte van een geplette havervlok en een kleintje er onder. Ik heb een flyer van moedervlekken en de donkerste zijn de "gevaarlijkste". Ik heb er niets aan gedaan,behalve dingen er OP in het begin,cbd olie,kokosolie met bica,zwarte kummelolie,maar van vette dingen blijft de plek zacht en geneest niet. In deze topic ver terug gelezen en in 2014 werd een advies gegeven van Graviola en iemand was "in een paar dagen" van zijn rare vlek af die huidkanker zou zijn. Ik ben een paar maanden geleden aan Graviola- poeder begonnen en 5 gram per dag genomen. Geen idee of er ook "nep" graviola bestaat,ik had het van superfoods online. Het is groen poeder en ruikt naar Matcha-poeder,spirulina,Chorella. Maar geen enkele reactie. MOET je de dosis opvoeren TOT je diarree krijgt? zoals het advies met vit.C.? Of hoeft dat niet ? Daarna losse bladeren besteld,die gaven een roodbruine thee en ruiken naar zoethout/rooibosthee,niet "groen".
Maar het plekje is groter geworden,bloedt,dan korstje,dan korstje er af,maar geneest nooit.Ik hoopte elke keer als het korstje er af viel dat er een mooi roze velletje tevoorschijn zou komen,maar nee. Ik kan ook niet meer op die kant slapen,want stempel mijn kussensloop met bloedvlekjes. Als het korstje er af valt ( nee,ik krab er niet aan!) gebeurt dat soms op een ongelegen moment van net de deur uit gaan ofzo en loopt het bloed zo langs mijn wang. Ik doe er altijd een pluk haar voor zodat het bijna niet ziet,maar mijn naaste omgeving die het WEL opvalt vragen WANNEER ik naar de dokter ga....zo ook mijn kapster die zegt dat het groter wordt. Wat ik dus niet wil en durf! Want als je A zegt kom je in de molen en moet je tot Z mee gaan.
Wij komen nooit bij onze huisarts,dus je hebt er ook geen band mee om te zeggen: wat vind jij? Die stuurt me gelijk door natuurlijk. En ik weet niet OF het huidkanker is,het is pas kanker als die diagnose gesteld is en tja.......WAT nu te doen! Kun je huidkanker hebben en er niets van merken? Stel dat je een kwaadaardige vlek op je rug hebt die je nooit ziet,WANNEER zou je dan kunnen merken dat er ergens iets mis is? Stel me voor van extreem afvallen of moe zijn ofzo. Het feit dat ik die 2 jaar nergens last van heb,nooit ziek enzo wil nog niets zeggen over de eventuele kwaadaardigheid van de vlek. De plek wordt ook wat dikker,van vlekje is het meer een "kratertje" geworden,jeukt niet en is wat gevoeliger geworden. Ik weet het niet meer maar er MOET wat gedaan......Stel dat jullie het ook niet weten en zeggen; toch maar de huisarts, en de dermatoloog wil een biopt nemen en uitslag is kwaadaardig wat kan ik dan doen,is bestralen het minst kwalijke? En dan verder hopen dat het daarna weg blijft? Chemo ga ik natuurlijk nooit doen. Mogelijk komt de raad: Ivermectine,wat ik ook veel op dit Forum tegenkom,dat het behalve bij corona ook ingezet kan worden bij kanker. Kan er zelf niet aan komen maar dan kom ik wel weer om hulp vragen want een van jullie wil me misschien wel helpen. Maar OF dat nou de beste methode is om in te zetten? Als het GEEN kanker is,wat is het dan?????? Het gaat niet meer uit zichzelf weg,hoe lang ik ook geprobeerd heb mezelf voor de gek te houden. ( man en dochter zijn hier ongerust over) Maar ik HAAT het sowieso om naar een dokter te moeten,wij zijn ook te weinig mondig om onze eigen zin te doen. Moet er niet aan denken regelmatig naar een ziekenhuis te moeten ofzo. een goede vriend van ons met kanker ziet zijn oncoloog meer dan zijn beste vriend! Hoop dat jullie me willen helpen,er lezen helaas niet zoveel mensen meer mee op dit deel van het Forum,zoveel leuke mensen die ik nooit meer tegenkom,lijkt of het alleen nog maar over corona gaat....
Babbe.