Ik wil er juist geen pleister op want dan blijft het zacht en gaat plakken,nee,ik kan niet op die kant slapen. H2O2 heb ik uitwendig nog niet geprobeerd. Kun je ook in bloed aantonen dat je iets kwaadaardigs mankeert of zal de huisarts daar nooit in mee gaan?
Ik leef zo gezond mogelijk,heb geen ( of weinig) overgewicht,wandel graag,natuurmens. Doe I.fasting,dus om 12 de lunch, om half 6 avondeten. Goede vetten, rauwe zuurkool, avocado,stoofpotjes,genoeg groente, 's middags wat zure bessen en bio bosbessen,eitjes van eigen kippen etc.
Nooit ziek,griep,verkouden,hoofd-maag-buikpijn o.i.d. Geen griepprikken en andere vaccins! Geen medicijnen,mijn laatste paracetamolletje was vast wel een jaar geleden.
Geen slechte dingen op mijn huid,geen deo,body-lotion of wat ook. Geen BPA want niet uit plastic eten. Geen magnetron,inductie-koken.
Heb wel VEEL zon gehad in de 70er en 80er jaren ,toen wist je nog niet dat het slecht was voor je huid,zon is natuurlijk goed ,maar dat was echt BAKKEN aan het strand. En veel smeren met die slechte zonnebrand natuurlijk!
Heb veel moedervlekjes op mijn lijf,van kinds af aan al in alle kleuren en maten,wratjes in hals,nek,buik.
Zouden etherische olien nog iets kunnen doen?
ALS ze een biopt zouden nemen en het blijkt kwaadaardig dan kun je het daardoor toch verspreiden/ uitzaaien? Dat ik niet snel naar een dokter loop blijkt wel uit het feit dat ik hier al 2 jaar mee loop!
Heb ik mijn omgeving zoveel kankergevallen en missers gezien en veel mensen aan verloren,ik ben 70,dus dan maak je dit soort dingen mee. En allemaal kiezen voor chemo en never beter worden en niet willen luisteren naar raad over anders eten en leven,ik heb nu weer 3 mensen met kanker in mijn omgeving maar die namen ook allemaal hun coronavaccinatie en hun booster,grrr!