Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Deze deelde @KefirKev in de IVM topic

In NL zit een praktijk die werkt ook met magneetvelden en frequenties. Ik ben de afgelopen keer meegeweest de cabine in. Je betaald voor 1 en je mag 1 extra persoon meenemen. Ik heb de volgende dag last gehad van spoelwormen of whatever wat voor wormen dan ook, dat bewees ( nu dus dankzij de video hierboven) voor mij dat dit dus door de behandeling uit mijn lijf werd gewerkt,ik heb er meteen mebendazol achteraan geslikt. Ik kreeg ook een oogontsteking en tandvleesontsteking maar die waren na 3 dagen weer weg. 1x is te weinig denk ik, hoop dat ik nog eens mee mag..

Ik heb die site even snel doorgelezen, zeer interessant.
Is "onze" Kevir meegeweest als begelijder?
Maar er is maar 1 patient die behandeld wordt. Nog eens even goed nalezen.
Die kwakzalvers keuren alles af. alsof de reguliere methodes zo efficient zijn.

Ik heb die site even snel doorgelezen, zeer interessant.
Is "onze" Kevir meegeweest als begelijder?
Maar er is maar 1 patient die behandeld wordt. Nog eens even goed nalezen.
Die kwakzalvers keuren alles af. alsof de reguliere methodes zo efficient zijn.
Nee ik ben meegeweest in zo een cabine.
Kefirkev had het twitter filmpje gedeeld en n.a.v dat filmpje plaatste ik mijn verhaal😉

Ik zat vroeger (schooltijd) veel op het strand met leeftijdsgenootjes.
Wel verbrand geweest, we kregen een "zwarte rug" en schouders waren vaak pijnlijk.
Maar een vriendinnetje met blond haar en lichte huid is wel een hele week thuis gebleven vanwege "verbranden". Kan wel denk ik.

Kun je ook huidkanker krijgen op een plek die NOOIT in de zon is geweest? Vriendin van ons wordt morgen geopereerd aan een melanoom op haar heup,zelfs in bikini is die plek nooit in de zon geweest. Eerst had de huisarts de vlek weggehaald ( weet niet of je dat niet liever gelijk bij de dermatoloog neerlegt ( ALS je er al wat aan wil laten doen) en die heeft het opgestuurd en was niet goed. Nu plek verder weghalen,huid er omheen,poortwachtersklier ,weefsel wordt hierna opgestuurd. Vroeg me dus af of het altijd met de ZON te maken heeft.....

Nee, het heeft te maken met een hoge inname van PUFA's (poly-unsaturated fatty acids, meervoudige onverzadigde vetzuren). Dit zijn de zwaar bewerkte zaadolien.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan