Warrior of light
Well-known member
Jammer ook de capsules zijn uitverkocht zie ik.Ik zou zelf voor het 'Tippens protocol' gaan:
Zijn regime bestaat uit het nemen van een 1-gram pakje poeder (bevat 222 mg fenbendazol) elke dag gedurende drie dagen, en dan vier dagen vrij te nemen en het proces te herhalen.
Op basis van zijn persoonlijk onderzoek is Joe ook begonnen met het innemen van nog drie andere producten, die hij zeven dagen per week gebruikt. Deze producten werden in geen van de eerder genoemde onderzoeken gebruikt:
Vitamine E-complex met tocotriënolen en tocoferolen, 400-800 mg per dag. Hij beveelt Gamma E van Life Extension of Perfect E van Vitamin Discount Center aan.
Curcumine (600 mg per dag). Hij gebruikt het product Theracurmin HP van Integrative Therapeutics.
CBD-olie (een tot twee druppels vol, het equivalent van 25 mg per dag onder de tong ingenomen)
Grappig dat de maatschepjes van Fenbendazole precies 222 mg bevatten.
Bekijk bijlage 27080
Ik zie net dat Amazon de losse poeder niet meer verkoopt, wel capsules van 444 mg.
En er is best wel haast bij, ze heeft ineens rode vlekjes overal op haar lijf.
Misschien dat ze alvast met curcumine kan beginnen en mebendazol heb ik al in huis behoorlijke voorraad destijds ingeslagen.