Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sorry maar je schrijven komt op mij over als erg precies zijn in grammen en dosering. Lijkt me toch best een opgave om dat advies exact op te volgen en continue op de klok moeten kijken. Desondanks, naar mijn gevoel kan vitamine c geen kwaad zoals sommigen wel beweren maar overdonderen lijkt me per definitie onnodig.Volgens mijn homeopaat slik je best per twee uur een dosis vitamine C. Meer kan geen kwaad maar dan pies je de meeste C gewoon uit. Daar houd ik mij al jaren aan. Niet elke dag door, maar wanneer ik mij 'niet goed' voel.
Ik maak liposomale vit.- C, vermeng dit met vruchtensap, in mijn geval Traubensaft gekocht bij een weingut in duitsland, de sap is slechts voor de smaak, en neem iedere twee uur een slok wat dan neerkomt op ongeveer, hoe sterk maak je het?, 30 gram+ per 12 uur. Meer slikken kan geen kwaad, maar na twee uur word wat niet, nog niet?, gebruikt is weer uitgewaterd , het gaat het zelfde traject als je voedsel! dat ong. twee uur verwerkingstijd nodig heeft, dus is eigenlijk zonde van het slikken, kosten.
Een verkoudheid is na 24 uur goed als over, idem met griep maar dan pas na ong. 48 uur
Mijn ervaring was niet negatief, ik had alleen ontealistische verwachtingen omdat Zelenko zei dat het preventief als een vaccin werkte. Het heeft mijn immuunsysteem afhankelijk gemaakt van het middel, waardoor ik juist geen bescherming meer had. Dat kan je echter het middel niet aanrekenen, maar mijn foute inschatting. Ieder medicijn, ook 100% natuurlijke medicijnen, zijn potentieel toxisch afhankelijk van dosering en frequentie en duur van inname.Naast een positieve werking van betere voedingopname en verdwijnende pijn in darmen wat gelinkt lijkt aan bacterie- dan wel parasietengroei, toch ook diverse vraagstukken welke opkwamen na inname IVM :
- hond plast enkele dagen bloed [maanden later idem],
- huidkanker.
Daarnaast kwam het middel als 'ongeschikt' uit een frequentietest en ervaren diverse mensen dat ze niet gaan zoals hun gezondheid moet na inname.
Niet allemaal hard bewijs dat het gelinkt kan worden, maar mede nu ook in het kader van dat er nu iemand is die ziek is en een heel jaar dit middel slikt, vind ik dat we onszelf af kunnen vragen of dit middel wel geschikt is om voor lange tijd geslikt te worden. Tevens vraag ik me altijd af, en nu dus ook weer, welke informatie door wie en waarom verstrekt is.
Je eigen ervaring was ook niet zo positief immers toen je langere tijd deze middelen slikte en erg ziek werd. [vorig jaar of het jaar daarvoor alweer?] EDIT: dit bericht --> https://www.fatsforum.nl/threads/ivermectine.4162/post-419993
Misschien het verhaal Joe Tippens er nog eens op naslaan?Nee maar dat is ook een optie idd
Iets beter lezen Mike.Mijn ervaring was niet negatief, ik had alleen ontealistische verwachtingen omdat Zelenko zei dat het preventief als een vaccin werkte. Het heeft mijn immuunsysteem afhankelijk gemaakt van het middel, waardoor ik juist geen bescherming meer had. Dat kan je echter het middel niet aanrekenen, maar mijn foute inschatting. Ieder medicijn, ook 100% natuurlijke medicijnen, zijn potentieel toxisch afhankelijk van dosering en frequentie en duur van inname.
Over frequentie gesproken, ik zet al jaren grote vraagtekens bij veel 'frequentietherapie', dat is voor mij weinig overtuigend. Verdet geef je zelf aan wel degelijk goede ervaringen te hebben gehad, maar je suggerereert je hond niet. Hoe weet je zeker dat er een causaal verband is met de IVM? Je argumentatie klinkt erg zwak allemaal.
Mike
Ik heb heel goed gelezen en ga inhoudelijk in op jouw gebrekkige argumentatie. Je hebt hiertegen geen verweer en doet nu opzettelijk vaag om gee gezichtsverlies te lijden.
Mike
Sorry maar je schrijven komt op mij over als erg precies zijn in grammen en dosering. Lijkt me toch best een opgave om dat advies exact op te volgen en continue op de klok moeten kijken. Desondanks, naar mijn gevoel kan vitamine c geen kwaad zoals sommigen wel beweren maar overdonderen lijkt me per definitie onnodig.
Ja daar kan ik zeker wat mee! Dank je, ik geef het door aan haar.@Warrior of light misschien kun je hier nog iets mee?
Stukje vertaald:
Abstract
Acute myeloïde leukemie (AML) is een van de meest voorkomende vormen van acute leukemie bij volwassenen met de laagste overlevingskans van alle leukemieën. Resistentie tegen chemotherapie op basis van cytarabine en anthracycline is een belangrijke oorzaak van het falen van de behandeling. Het vinden van nieuwe geneesmiddelen met anti-leukemie activiteiten en minimale bijwerkingen is dus dringend nodig. Door meer dan 1000 door de Food and Drug Administration (FDA) van de Verenigde Staten goedgekeurde geneesmiddelen te screenen, bleek het anthelmintische geneesmiddel mebendazol (MBZ) de groei van AML-cellijnen (THP-1, U937, NB4 en K562) en beenmergmononucleaire cellen (BM-MNC's) van AML-patiënten te remmen bij farmacologisch haalbare concentraties. Daarentegen hadden vergelijkbare concentraties MBZ weinig remmend effect op de groei van normale perifere bloedmononucleaire cellen (PBMC) of menselijke navelstreng-endotheelcellen (HUVEC). Bovendien induceerde MBZ mitotische arrestatie en mitotische catastrofe in AML-cellen op basis van nucleaire morfologie, celcyclusverdeling, mitotische markeranalyses en het aantal meerkernige cellen en apoptotische cellen. Bovendien remde MBZ-behandeling de activering van Akt en Erk in AML-leukemische cellen. Tenslotte onderdrukte MBZ de progressie van leukemische cellen in vivo en verlengde het de overleving in het AML xenograft muismodel. Al met al suggereren onze resultaten dat MBZ een potentieel nieuw therapeutisch middel zou kunnen zijn voor de behandeling van AML-patiënten.
Trefwoorden: Acute myeloïde leukemie; Apoptose; Mebendazol; Mitotische catastrofe; Xenograft muis.
Mebendazole exhibits potent anti-leukemia activity on acute myeloid leukemia - PubMed
Acute myeloid leukemia (AML) is one of the most common types of acute leukemia in adults with the lowest survival rate of all leukemia. Resistance to cytarabine and anthracycline-based chemotherapy is a major cause of treatment failure. Thus, finding new drugs with anti-leukemia activities and...pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
Zet eens een schaal zelf getrokken botten bouillon neer voor je hond. Ik lees ook op andere fora dat dieren met gezondheid problemen niet zoveel botten bouillon mogen. Bv bij nier problemen ivm de mineralen. Vind het allemaal overdone. Kat hier komt er in elk geval luid en duidelijk om zeiken dat ie bouillon wil en hij drinkt echt heel veel ervan. Hier volg ik dus gewoon de aanwijzingen van kat. Bouillon is goed voor de maag. Succes ermeeIets beter lezen Mike.
Je leest er dingen in die ik niet zeg en dingen die ik zeg sla je over en mis je.
Een onderzoek heeft positieve en negatieve uitkomsten. De negatieve uitkomsten noem ik ook en dat zal niet leuk zijn, maar wel zo eerlijk naar diverse lezers. Er zijn teveel mensen die klakkeloos achter raadgevers, goeroes en al meer aan rennen terwijl ze niet invoelen wat een middel of dieet of wat dan ook met ze doet. Soms met zeer verstrekkende gevolgen. Laten we daar voor waken.
Verder heeft een goed verstaander een half woord nodig en dus komt wat ik zeg vast nog wel terecht bij diegene die er wel iets mee kan.
Romagi,Maarten ik doe al heel lang alles op de gok.
Extra Ivermectine heb ik nooit iets van gemerkt.
Soms krijg ik een zogenaamde ingeving. bv ik heb wel eens extra jodium genomen maar nooit echt iets van gemerkt. nu heb ik een supplement met een beetje extra jodium.
Shit, jodium. (schildklier).
Jodium besteld en vandaag ontvangen. Ik ga me wel houden aan de voorgeschreven hoeveelheid.
Ik merk wel dat mijn buik (darmen) af en toe meer gevoelig zijn van supplementen. Dan probeer ik andere combinaties.
Er is wel iets geks.
Plotseling ontstond er bovenop een kootje van mijn pink een hard stukje, een soort bolletje = binnen een uur, doet geen pijn, gaat ook niet meer weg.
Nu ook op mijn duim 2 plekjes, ik voel het opzwellen (zeer snel) is hard en is licht gevoelig. Doet me denken aan reuma dat plotseling ontstaat.
Of een verkeerde combi van supplementen.
Maar supplementen slik ik al vele jaren en waarom dan nu pas harde plekjes.
Daar ga ik dus niet achter komen. Weet ook niet hoe ik zou moeten zoeken.
Ik vraag me alleen af wat de dosis dan is in haar geval?@Warrior of light misschien kun je hier nog iets mee?
Stukje vertaald:
Abstract
Acute myeloïde leukemie (AML) is een van de meest voorkomende vormen van acute leukemie bij volwassenen met de laagste overlevingskans van alle leukemieën. Resistentie tegen chemotherapie op basis van cytarabine en anthracycline is een belangrijke oorzaak van het falen van de behandeling. Het vinden van nieuwe geneesmiddelen met anti-leukemie activiteiten en minimale bijwerkingen is dus dringend nodig. Door meer dan 1000 door de Food and Drug Administration (FDA) van de Verenigde Staten goedgekeurde geneesmiddelen te screenen, bleek het anthelmintische geneesmiddel mebendazol (MBZ) de groei van AML-cellijnen (THP-1, U937, NB4 en K562) en beenmergmononucleaire cellen (BM-MNC's) van AML-patiënten te remmen bij farmacologisch haalbare concentraties. Daarentegen hadden vergelijkbare concentraties MBZ weinig remmend effect op de groei van normale perifere bloedmononucleaire cellen (PBMC) of menselijke navelstreng-endotheelcellen (HUVEC). Bovendien induceerde MBZ mitotische arrestatie en mitotische catastrofe in AML-cellen op basis van nucleaire morfologie, celcyclusverdeling, mitotische markeranalyses en het aantal meerkernige cellen en apoptotische cellen. Bovendien remde MBZ-behandeling de activering van Akt en Erk in AML-leukemische cellen. Tenslotte onderdrukte MBZ de progressie van leukemische cellen in vivo en verlengde het de overleving in het AML xenograft muismodel. Al met al suggereren onze resultaten dat MBZ een potentieel nieuw therapeutisch middel zou kunnen zijn voor de behandeling van AML-patiënten.
Trefwoorden: Acute myeloïde leukemie; Apoptose; Mebendazol; Mitotische catastrofe; Xenograft muis.
Mebendazole exhibits potent anti-leukemia activity on acute myeloid leukemia - PubMed
Acute myeloid leukemia (AML) is one of the most common types of acute leukemia in adults with the lowest survival rate of all leukemia. Resistance to cytarabine and anthracycline-based chemotherapy is a major cause of treatment failure. Thus, finding new drugs with anti-leukemia activities and...pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
Ik zou zelf voor het 'Tippens protocol' gaan:Ik vraag me alleen af wat de dosis dan is in haar geval?
Deel vd familie pusht haar richting Chemo ze zeggen: ze heeft geen keus het is al te laat om nog alternatieve dingen te proberen!