Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Kun je ook huidkanker krijgen op een plek die NOOIT in de zon is geweest? Vriendin van ons wordt morgen geopereerd aan een melanoom op haar heup,zelfs in bikini is die plek nooit in de zon geweest. Eerst had de huisarts de vlek weggehaald ( weet niet of je dat niet liever gelijk bij de dermatoloog neerlegt ( ALS je er al wat aan wil laten doen) en die heeft het opgestuurd en was niet goed. Nu plek verder weghalen,huid er omheen,poortwachtersklier ,weefsel wordt hierna opgestuurd. Vroeg me dus af of het altijd met de ZON te maken heeft.....
Inmiddels uitzaaiingen gevonden in poortwachtersklier in lies,nu afspraak oncoloog voor verdere behandelingen.......

Heeeeel goed nadenken of het wel nodig is allemaal. 2nd opinion raadplegen.
Verslag van de uitzaaiingen bekijken. In hoeverre is het een kanker ja of nee. Moeilijke woorden opschrijven en opzoeken.
Hoe wordt operatie gedaan? Wat zijn de consequenties van een operatie in de lies. Welke schade geeft dat.

Ik herinner er aan dat mijn dochter een knobbeltje in haar borst had. Er zijn heel veel soorten knobbeltjes. Vanzelf verdwenen terwijl het ziekenhuis wilde opereren. .

Heeeeel goed nadenken of het wel nodig is allemaal. 2nd opinion raadplegen.
Verslag van de uitzaaiingen bekijken. In hoeverre is het een kanker ja of nee. Moeilijke woorden opschrijven en opzoeken.
Hoe wordt operatie gedaan? Wat zijn de consequenties van een operatie in de lies. Welke schade geeft dat.

Ik herinner er aan dat mijn dochter een knobbeltje in haar borst had. Er zijn heel veel soorten knobbeltjes. Vanzelf verdwenen terwijl het ziekenhuis wilde opereren. .
Maar dit gaat over onze vriendin,zij zal helaas alles ondergaan wat ze haar voorstellen! Voor mij heel moeilijk omdat ik er anders over denk en net als met de vaccinaties zal ze niet naar mij willen luisteren!

Ja Babbe ik wist dat het over vriendin gaat. Moeilijk om ze op andere gedachten te brengen.
Het enige is dat je aangeeft dat iedere dokter anders behandelt. en met een beetje pech heb je een slechte operatie. en als ze zelf zoekt kan ze naar beste weten kiezen. Blind vertrouwen op alles en iedereen is niet oke.

Gisteren=avond zeer laat had ik de radio aan en kwam terecht in het midden van een gesprek met een arts van het Erasmus ziekenhuis. Het ging over kanker.
Hij zei: CHEMO HELPT NIET.
Hij zei ook: alle mensen zijn van binnen anders.
Interessante opmerking.
Ik ben zelf momenteel niet geinteresseerd in kanker, d.w.z. te weinig tijd.

Laatst bewerkt:

Ik las een artikel over chloordioxide en dat dat helemaal niet zo gevaarlijk is zoals men beweert. Dus gisteren nogmaals gezocht (drogist verkoopt het niet) en kom terecht bij MMS en DMSO.
Die DMSO (heb ik in huis) schijnt heeeeel veel goeds te doen bij inname. o.a. kanker en (voor mijzelf) tand-ontsteking.
Volgens info dringt het 2 cm diep in de weesels om ontstekingen op te lossen.

Wat ik lastig vind met chloordioxine t..o.v. MMS en DMSO dat aan alle drie gezondheids voordelen worden toegeschreven.
Met DMSO kan ook mond gespoeld worden tegen ontstekingen die dieper liggen. .
Weet dus nu niet of het ene beter is dan het andere.
Waar gebruik jij het voor?

Wat ik lastig vind met chloordioxine t..o.v. MMS en DMSO dat aan alle drie gezondheid voordelen worden toegeschreven.
Met DMSO kan ook mond gespoeld worden tegen ontstekingen die dieper liggen. .
Weet dus nu niet of het ene beter is dan het andere.
Waar gebruik jij het voor?
Ik spoel mijn mond ermee, twee knijpjes in het pipet Cdl en één knijpje DMSO in een borrelglas, aangevuld met water, voor drie minuten spoelen tegen mond bacterien. Van de tandarts had ik Metronidazol gekregen om porphyromonas gingivalis te bestrijden, dat werkte( tot mijn verbazing) heel goed, zelfs tot aan/in mijn hart!. Heb veel gelezen over mond-bacteriën en besloot om met Cdl/DMSO door te gaan.
Voor verdere 'gezondheid' slik ik twee maal de week een knijp van ieder ( borrelglas) . Of dat goed werkt weet ik eigenlijk niet, heb nergens last van dus denk ik maar dat het werkt voor een goede afweer. Ben al twee jaar niet 'ziek' geweest tenslotte.
Pas een darm-onderzoek gehad: kom over 5 jaar maar weer terug; als uitslag.
Cardioloog: wat komt u eigenlijk hier doen? ( verbaasd) U bent gezond...
Homeopaat idem: Ik weet niet hoe u verder te behandelen, u bent gezond ( ook te zien aan lab. bloed afnames/uitslagen, alles is binnen de marge)
Hartfalen blijft, maar heb geen last ( ) en doe verder alles wat ik wil/moet doen. Ben wel iets eerder moe ( hoort bij hartfalen) en dus moet telkens even, kort, rust nemen.
( geheim, vertel dit niet aan cardioloog!: Gebruik ook geen medicijnen meer! Wel de bloedverdunner vervangen voor Nattokinase 2000 fus 2 x daags.
Ik merk geen verschil in gebruik met MMS of Cdl. Cloordioxine is makkelijker, en 'lekkerder', in gebruik

Thanks. Hartstikke mooi maarten. fijn te horen.

Laatst bewerkt:
Ik hoorde zojuist een laatste stukje op de radio over Prostaatkanker.
Geen idee of er in dit artikel iets belangrijks staat.

dat is de methode van Dr. Simoncini uit Italie, die kanker behandelt met natriumbicarbonaat. Ik heb eens een boek van hem gelezen. Hij "injecteert" bica op de plaats des onheils en haalde daar veel successen mee.
nou dat lijkt mij dan beter dan alle methodes die de huisarts voorschrijft, er wordt tegenwoordig wel erg snel weggesneden vind ik, met alle gevolgen van dien. Een vroegere lerares van mij heeft chemo gehad enz enz en nu is het teruggekomen en ze kunnen niets meer voor haar doen. :(

Men (artsen) doet alsof mensen beter worden van chemo.
5 jaar later zijn ze alsnog overleden door de uitzaaiingen.
Mijn schoondochter destijds idem dito.
zogenaamd hebben ze dan door chemo een paar jaren "gewonnen".

bij mij is er iets weggesneden ik heb daarna ernstige klachten ontwikkeld, mijn kennis begrijpt hier niets van.
Ik zal misschien een andere homeopaat moeten zoeken al weet ik niet of homeopathie wel helpt.

ik heb veel discussies met een kennis. Bij mij is er iets weggesneden daarna zijn erge klachten ontstaan, de homeopaat zei dat het 'niet verontrustend' was. Het is jammer (nee ik zal hem niet als narcist bestempelen) maar ik voel mij totaal niet serieus genomen. Het ziekenhuis werkt doorgaans niet genezend. Deze vriend is zelf fan van vaccinaties en heeft ook een keer een operatie laten doen met wegsnijden waar hij heilig van overtuigd is dat dat goed is, dus ik denk niet dat hij me ooit zal snappen. En deze homeopaat heefthij zeer hoog in het vaandel staan. Ik ben al dagen aan het huilen. En dat is moeilijk. Eigenlijk, sinds operatie, veel last van rechterhand, pink is erg naar buiten gaan groeien, en ziet niet best uit.

Ik begrijp je helemaal butterfly. Soms is het beter voor je eigen gemoedsrust om het met anderen er niet over te hebben. Vooral niet als ze heilig geloven in de reguliere geneeskunst.
Ik kom dat zelf ook tegen.
Je raakt duidelijk uit balans door die kennis. Is niet goed voor je.
Haal je kracht uit dit forum.
Heeft die aandoening van jou een naam?
Zoek ...... naam natuurlijk genezen. ik denk aan acupunctuur, massages.

Als pink geen pijn geeft misschien inwikkelen in de goede stand? is maar een idee.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan