Wat ik lastig vind met chloordioxine t..o.v. MMS en DMSO dat aan alle drie gezondheid voordelen worden toegeschreven.
Met DMSO kan ook mond gespoeld worden tegen ontstekingen die dieper liggen. .
Weet dus nu niet of het ene beter is dan het andere.
Waar gebruik jij het voor?
Ik spoel mijn mond ermee, twee knijpjes in het pipet Cdl en één knijpje DMSO in een borrelglas, aangevuld met water, voor drie minuten spoelen tegen mond bacterien. Van de tandarts had ik
Metronidazol gekregen om
porphyromonas gingivalis te bestrijden, dat werkte( tot mijn verbazing) heel goed, zelfs tot aan/in mijn hart!. Heb veel gelezen over mond-bacteriën en besloot om met Cdl/DMSO door te gaan.
Voor verdere 'gezondheid' slik ik twee maal de week een knijp van ieder ( borrelglas) . Of dat goed werkt weet ik eigenlijk niet, heb nergens last van dus denk ik maar dat het werkt voor een goede afweer. Ben al twee jaar niet 'ziek' geweest tenslotte.
Pas een darm-onderzoek gehad: kom over 5 jaar maar weer terug; als uitslag.
Cardioloog: wat komt u eigenlijk hier doen? ( verbaasd) U bent gezond...
Homeopaat idem: Ik weet niet hoe u verder te behandelen, u bent gezond (
ook te zien aan lab. bloed afnames/uitslagen, alles is binnen de marge)
Hartfalen blijft, maar heb geen last ( ) en doe verder alles wat ik wil/moet doen. Ben wel iets eerder moe ( hoort bij hartfalen) en dus moet telkens even, kort, rust nemen.
( geheim, vertel dit niet aan cardioloog!: Gebruik ook geen medicijnen meer! Wel de bloedverdunner vervangen voor
Nattokinase 2000 fus 2 x daags.
Ik merk geen verschil in gebruik met MMS of Cdl. Cloordioxine is makkelijker, en 'lekkerder', in gebruik