Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Begrijp ik dat goed? Nicotine niet verslavend? maar daaruit volgt dat sigaretten wel verslavend zijn door de vele toevoegingen door de tabaks-industrie?
Dus misschien maar pure tabak kopen en zelf je sigaretjes draaien?

Op een forum waar gezondheid hoog in het vaandel staat wordt geschreven dat nicotine niet verslavend is en je prima vapen of een sigaretje kunt roken. Ik kan me de reactie van Mike nog herinneren dat ik schreef af en toe weleens chips te eten. Nou dan weet ik wel wat ik liever kies. Ieder z'n ding toch? Alhoewel je met zonnebloemolie wel moet uitkijken lees: zoveel mogelijk vermijden.

Laatst bewerkt:
Ik vind het jammer dat Mike Adams dit als one-liner tweet en verder niet uitlegt waarom hij dat vindt. Is daar nog wat meer info over te vinden? En als we toch bezig zijn, waarom vapen blijkbaar niet zo schadelijk als wordt gedacht?

Mike

Vertaling van de reactie van @Iet17 in het Nederlands.

Dit wordt verkeerd weergegeven.

Voor een duidelijker zijn, nicotine is een neurotransmitter. Neurotransmitters zijn hoe uw CZS communicatiesignalen verzendt. Je lichaam MAAKT ze al.

Door een externe toevoer van een neurotransmitter te plaatsen, zullen de regulerende negatieve feedbacklussen van het lichaam zijn eigen productie vertragen en stoppen om de hoeveelheid in de bloedbaan hetzelfde te houden.

Daarom kan het nemen van deze neurotransmitters de CZS-functie verbeteren terwijl ze zich in het lichaam bevinden, maar zodra het afneemt, zijn de omstandigheden terug en wordt het eigen vermogen van het lichaam om neurotransmitters te maken verminderd. Nu is meer van deze neurotransmitter nodig om hetzelfde effect te hebben.

Dr. Ardis is een arts en weet dit over de regelgevende mechanismen van het lichaam. Dus dat hij suggereert dat dit een remedie is, is een grove verkeerde voorstelling van zaken en nalatigheid van zijn kant.

Alle genoemde ziekteprocessen zullen ofwel door het eigen lichaam worden genezen of helemaal niet. Externe chemische interventie kan niet doen wat het lichaam voor zichzelf kan doen. Het maakt niet uit hoe hard je het probeert.

Bryan Ardis. Dat was ook al die charlatan die ons wilde wijsmaken dat er slangengif in de vaccins zat. Jammer dat Mike Adams deze flauwekul herkauwt.

Mike

Vertaling van de reactie van @Iet17 in het Nederlands.

Dit wordt verkeerd weergegeven.

Voor een duidelijker zijn, nicotine is een neurotransmitter. Neurotransmitters zijn hoe uw CZS communicatiesignalen verzendt. Je lichaam MAAKT ze al.

Door een externe toevoer van een neurotransmitter te plaatsen, zullen de regulerende negatieve feedbacklussen van het lichaam zijn eigen productie vertragen en stoppen om de hoeveelheid in de bloedbaan hetzelfde te houden.

Daarom kan het nemen van deze neurotransmitters de CZS-functie verbeteren terwijl ze zich in het lichaam bevinden, maar zodra het afneemt, zijn de omstandigheden terug en wordt het eigen vermogen van het lichaam om neurotransmitters te maken verminderd. Nu is meer van deze neurotransmitter nodig om hetzelfde effect te hebben.

Dr. Ardis is een arts en weet dit over de regelgevende mechanismen van het lichaam. Dus dat hij suggereert dat dit een remedie is, is een grove verkeerde voorstelling van zaken en nalatigheid van zijn kant.

Alle genoemde ziekteprocessen zullen ofwel door het eigen lichaam worden genezen of helemaal niet. Externe chemische interventie kan niet doen wat het lichaam voor zichzelf kan doen. Het maakt niet uit hoe hard je het probeert.
To think I work so hard to quit this stuff and now I find out it’s somewhat healthy 🤷‍♂️

These plants belong to the Solanacee family, also known as nightshade

Some examples include:
-Tomatoes: Contain about 332 ng of nicotine each on average
-Potatoes: Contain about 675 ng of nicotine each on average
-Eggplants (Aubergines): Contain about 525 ng of nicotine each on average
-Peppers: Also contain trace amounts of nicotine

Heftig.
Enkele van deze gevolgen kun je ook plaatsen in het rijtje bij, gevolgen na wegsnijding tumor/gezwel! Natuurlijk word je dit van te voren niet verteld. Beter voorkomen dan genezen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan