Quote:
In een ander topic stond: 1 liter rauwe melk bevat 33 gram eiwitten en 47 gram koolhydraten en ja 33 gram vet, totaal 610 calorieën.
Dan zou je eigenlijk geen liter(s) rauwe melk per dag moeten drinken als je echt low carb wil. Zou er ook voor kunnen zorgen dat je minder makkelijk in de vetverbranding blijft.
Nu snap ik waarom ik maar niet afval. Ik probeer keurig mijn koolhydraten onder de 100 gram te houden, hetgeen ook goed lukt. Maar ik tel de rauwe melk nauwelijks mee en daar drink ik toch zeker 1 tot 1,5 liter van per dag. Dat is bijna 75 gram koolhydraten.
Vorig jaar om deze tijd at ik precies hetzelfde (zelfs nog meer vet) en ik viel iedere week een kilo af, alleen dronk ik toen geen rauwe melk. Nu blijf ik op hetzelfde gewicht of kom zelfs af en toe weer wat aan.
Ik heb ook weleens geprobeerd om een paar dagen alleen op rauwe melk te leven, maar daar werd ik ontzettend moe van. Ik dacht dat dat kwam omdat ik te weinig koolhydraten nam, maar daar zal dan wel een andere reden voor zijn.