Kankercellen uithongeren d.m.v. ketogeen dieet

He wat jammer Jolanda, dat het bij jou uiteindelijk niet meer werkte. Nam je veel druppels lugols? Bedankt voor de tip mbt kokosolie. Ik ga sowieso aan de graviola, ik heb hele goede ervaringen van Dick gelezen. Wie weet lukt dat bij ons ook, en kunnen we ondertussen werken aan de onderliggende problemen.

@Pike: goede info. Ik ga in ieder geval een tijdje trouw smeren en Lugols weer nemen, wie weet wat het doet.

@Kamama: bedankt voor je lieve bericht! Misschien kunnen Mike of Poekie onze mailadressen uitwisselen? Ik denk dat ze je bericht gemist hebben. Laten we per mail verder praten, ben erg benieuwd wat je met me wilt delen :-) Dan zal ik ook verder ingaan op je bericht. Het lijkt nu inderdaad alsof ik veel therapeuten heb, dat valt mee. De osteopaat ga ik al 5 jaar naartoe, 1 of 2 keer per jaar sowieso ivm mijn scoliose. Van de zomer heb ik biofotonentherapie gedaan, dat was eenmalig, om de vaccinaties te ontstoren. En momenteel ben ik onder behandeling bij een acupuncturist. Het lijkt dus veel, maar valt mee :-) Als ik je mailadres heb zal ik je mailen!

 
@Pike: Ik heb de link even bekeken voor het jodiumprotocol. Ik ga nog een keer aan je vragen welk seleniumsupplement je gebruikt. Ik ben gestopt met de paranoten ivm mijn tanden. Er wordt aangegeven 3000 gram vit. C te gebruiken. Ik vind ascorbinezuur nog wel lastig. Dan lees je dat het mineralen rooft, dan is het weer goed voor je. Heb jij daar nog ideeën over? Vit. B2 en B3 gebruik ik in de vorm van biergist.

In de link van Lievergezond lees ik weer iets positiefs over sporten. Sporten is toch altijd slecht?

Exercise—If you are like most people, when you think of reducing your risk of cancer, exercise doesn't immediately come to mind. However, there is some fairly compelling evidence that exercise can slash your risk of cancer.

One of the primary ways exercise lowers your risk for cancer is by reducing elevated insulin levels, which creates a low sugar environment that discourages the growth and spread of cancer cells. Additionally, exercise improves the circulation of immune cells in your blood. Your immune system is your first line of defense against everything from minor illnesses like a cold right up to devastating, life-threatening diseases like cancer.

 
Quote:
One of the primary ways exercise lowers your risk for cancer is by reducing elevated insulin levels, which creates a low sugar environment that discourages the growth and spread of cancer cells.


Dit is ONWAAR! Je kunt insuline niet verbranden, al sport je totdat je een ons weegt. Dit verklaart ook waarom mensen toch maar dat zwembandje blijven houden, ondanks het feit dat ze meerdere keren per week joggen of fitnessen. Dit is disinfo van de bovenste plank! Ik heb even opgezocht waar dit vandaan komt en jawel hoor, van een veganistische superfood en rawfood-site!

Mike

 
Ok, dat is helder. Neem aan dat algehele beweging gewoon goed blijft, zoals wandelen en fietsen. Had zo snel niet gezien dat het van een vega-site kwam.

Gek genoeg heb ik sinds de acupunctuur minder last van bloedsuikerschommelingen. Zelfs na dit rottige nieuws heb ik geen behoefte aan chocolade, dit duurt nu al ruim 2 weken.

Pike, had je mijn vraag nog gelezen?

 
Quote:
Pike, had je mijn vraag nog gelezen?



Ik zie het nu net omdat ie weer naar boven komt door Mike! :-)

Quote:
Ik ga nog een keer aan je vragen welk seleniumsupplement je gebruikt



Deze:

http://www.iherb.com/Life-Extension-Se-Methyl-L-Selenocysteine-200-mcg-100-Veggie-Caps/47817

Quote:
Ik vind ascorbinezuur nog wel lastig. Dan lees je dat het mineralen rooft, dan is het weer goed voor je. Heb jij daar nog ideeën over?



Ik heb hetzelfde als jou. Ik lees ook de ene keer dit dan weer dat. Ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Ik neem nu, als mijn huidige camu camu op is, gewoon ascorbine zuur vitamine C.

In rauwe melk of kefir zit ook vitamine C en in lever, daarnaast is het zo dat als je geen of niet zoveel suiker eet en fytinezuur je behoefte aan vitamine C ook minder is.

Voor de eventuele ontgifting t.g.v. de jodium zou ik gewoon ascorbinezuur nemen tenzij je geld genoeg hebt dan kan je voor de zekerheid een natuurlijke vitamine C nemen.

 
Quote:
One of the primary ways exercise lowers your risk for cancer is by reducing elevated insulin levels, which creates a low sugar environment that discourages the growth and spread of cancer cells.

Dit is ONWAAR! Je kunt insuline niet verbranden, al sport je totdat je een ons weegt



Ik denk dat ze hier bedoelen dat, vooral voor mensen met het metabool syndroom , enige mate van beweging de cellen gevoeliger maken voor insuline waardoor het insuline niveau minder hoeft te stijgen doordat het suiker niveau daalt cq niet meer stijgt omdat het opgenomen wordt in de cellen.

Dus het insuline niveau zakt niet door het bewegen maar omdat er een situatie is van insuline ongevoeligheid welke tot op zekere mate verholpen wordt door het bewegen.

De insuline ongevoeligheid van de cellen komt dan nog steeds door een overdaad aan suikers.

 
Thanks. Hoop wel dat het net zo goed werkt als paranoten, aangezien die dingen wel mijn Anti TPO verlaagd hebben.

Misschien koop ik er nog wel ascorbinezuur bij, heb momenteel ook Ascorbyl Palmitate staan (eenmalig denk ik) en Acerolapoeder.

Ben iig flink aan de jodium. Nu nog op de huid, morgen weer innemen.

Mike of Poekie, zouden jullie mij het mailadres van Kamama willen sturen? Zij heeft daarom gevraagd :-)

 
Quote:
In dit artikel wordt trouwens gesproken over 12 mcg jodium per dag, ook bij kanker



12 MG. Duizend keer zoveel als 12 mcg :wink:

Verder goed artikel hoor,

Ik ben inmiddels van mening dat als je genoeg selenium neemt en aanverwante supplementen je ook hoger kan gaan tot 50 mg. Ik heb in de afgelopen jaren zoveel jodium gehad, volgens de huidige 'wetenschap' zou ik volgens mij dood of bijna dood moeten zijn

 
He, ik zat verkeerd te kijken ;-) Is 1 druppel nu 12 mg of mcg? Ben het even kwijt. Anders wordt het flink druppelen om tot 12 mg te komen!

Ja er is zoveel over jodium te lezen. Gelukkig ben jij nog in leven gebleven.

 
1 druppel 5% lugol's is ongeveer 6,25 mg.

Quote:
Ja er is zoveel over jodium te lezen. Gelukkig ben jij nog in leven gebleven.



Niet alleen dat, ik heb o.a dankzij de jodium mijn leven weer terug gekregen.

Maar het is gewoon een supplement dat je niet zomaar lukraak moet gaan gebruiken.

Qua supplementen staat jodium wat mij betreft op eenzame hoogte. Maar zeker niet iets dat je zonder kennis van zaken maar lukraak een beetje kan gaan gebruiken onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet.

 
Ik heb toen dit advies gekregen uit een Amerikaans forum

The amount of thyroid medication a person is on doesn't affect iodine dosing recommendations. (Some people need less thyroid medication once they are on iodine, & some can get it off it altogether, eventually. But it is not really a factor in how to dose when you are starting out.)

I would advise this person to start low & work up gradually, just like anybody else. I would recommend that she paint her breasts with iodine as well as taking it internally. And then I would tell her to watch for signs that she can reduce her thyroid medication. (Not everybody can.)

Most of us are dosing by the seat of our pants -- experimenting till we find a dose that feels right. That applies to people with obvious & specific issues, like cysts in the breast, as much as to anybody else. The trick is to find a dose that helps you feel better, without getting so high that major detox occurs. Very sick folks with cancer often take 200-300mg, so most of us need less than that. Standard maintenance dose is in the 12-50 mg range, depending on which expert you read & when he posted the recommendation. (The recommendations have been moving toward the higher end of that range.) So she probably wants to work her way up to more than 50.

Other than that, a person just has to pay attention to how she feels.

Anne

Ik ben toen tot 8 druppels gegaan, daarna kreeg ik weer pijnlijke borsten en heb ik afgebouwd. Daarna heb ik toen de verschillende berichten over lugol en hashimoto gelezen en wist ik het ook niet meer.

 
Bedankt voor je stukje, Jolanda.

Ik heb de graviola besteld, zal een deze dagen wel binnenkomen. Zodra ik iets merk/voel laat ik het hier weten. Ook als ik niks merk na een paar weken.

Mocht ik nieuwe resultaten hebben met de jodium, post ik die ook. Over mijn ziekenhuiscontrole houd ik je ook op de hoogte. Vind ik wel fijn, om ervaringen te blijven uitwisselen hierover. Voel me er namelijk niet happy bij :-(

 
Dat kan ik me voorstellen San, je bent er toch steeds mee bezig. Blijf zeker je ervaringen met ons delen, daar zijn we hier toch voor om elkaar te steunen. Kom je zaterdag ook naar Zeist San?

Ik hoop dat je er iets aan hebt wat KaMaMa voor je heeft en ook haar lieve woorden, probeer daar steun in te vinden, denk hieraan, je bent hier niet alleen :-)

 
Hi Vanille/Jolanda,

Ik kom zaterdag niet naar Zeist, ga dan richting de osteopaat. Ik las wel iets over een familiedag in Lunteren, daar wil ik tzt wel graag heen! Ik weet dat ik niet alleen ben, dat scheelt zeker :-)

Ik heb voor jou trouwens nog een tip. Mijn acupuncturist kan cysten behandelen, waardoor het lichaam ze zelf "oplost", en ze kunnen verdwijnen. Vaak werkt dat heel goed. Hij wil mij niet op die manier behandelen, omdat er onduidelijkheid is of het bij mij zeker weten (goedaardige) cysten zijn. Maar jij weet voor nu wel zeker dat je goedaardige cysten hebt, waardoor een acupuncturist je wel kan/wil behandelen, en je een grote kans hebt dat je er vanaf kunt komen voor het ooit erger wordt.

Hopelijk kun je er iets mee :-)

 
Inmiddels ben ik naar het ziekenhuis geweest, en er blijkt niks aan de hand te zijn bij mij! Mijn borstweefsel is gewoon erg dik en hobbelig, dit is al zo sinds de borstvoedingsperiode. Een geruststelling! Nu kan de acupuncturist er aan werken om het weer normaal te krijgen :-D

 
Nou, het was zeker ook bewuste stress, pfff ;-) Wat dat betreft ben ik nu wel blij met het ziekenhuis en de chirurg, aangezien hij veel ervaring heeft met dit soort hobbels en bobbels. In dit geval heb ik het ook getroffen, het is een sympathieke man die niet dwars werd omdat ik het vaste protocol niet wilde volgen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.550
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan