Kankercellen uithongeren d.m.v. ketogeen dieet

1 is genoeg voor mij. Mijn pot was leeg en nu heb ik adrenorm genomen en dat ging nu ook, een teken voor mij dat het goed werk gedaan had en ik van die adrenaline geen last meer heb. Deze pot is nu ook leeg en ik dacht er mee te stoppen maar ik kan toch wel merken dat ik er baat bij had, slapen is een stuk minder nu.

 
San, ik heb wat filmpjes voor je op gezocht om mee te beginnen naast de adrenal cortex. Want als jij in je hoofd blijft houden dat er nu eenmaal nu niks aan te doen is dan blijft dat ook zo. Dan wordt er ergens gedacht oow, jij wilt dit, dit en dit nou dan krijg je dat toch.

Eerst een voorbeeld van hoe goed het werkt.



Dit is het in het kort uitgelegd.



Nog twee filmpjes met uitleg.





Ga nu eerst zo'n lijst maken zoals in het filmpje hieronder. En zet daar in jullie huis dat je niet kan verkopen omdat de huizenmarkt nu slecht is, er nog maar een iemand in een jaartijd is wezen kijken, enz, je vriend die de levertraan voor zichzelf vergeet, de exceem en darmklachten van je dochter, de sociale contacten die je mist (en waarom dat je weet dat je die mist), de chocola waar je niet van af kan blijven, die borsten van jou die op spelen, de energie die het kost om het huis schoon te maken, enz, enz.



Als je al die dingen heb opgelost Zet je daarvoor in de plaats de gedachte van iemand die jullie huis voor de vraagprijs koopt, een leuk sociaal leven, een leuke vrije tijdsbesteding voor jouzelf, een geweldige school voor je dochter voor over een paar jaar. Zoals je in de eerdere filmpjes ook al ziet en wordt uitgelegd. Niet dat deze dingen alleen daardoor komen maar het draagt er zeker aan bij.

En dan krijg je dit resultaat.





Ik heb hier nog twee filmpjes:





En er staan er nog veel meer op youtube

 
Dat is lief van je! Ga ze zsm bekijken, thanks! Haha, mooie samenvatting van mijn stressfactoren ;-) Zou er zo een plaatje van een verlepte huisvrouw bij kunnen plakken.

Snap deels wel dat dat zo werkt. Aan de andere kant begrijp ik het weer niet zo: ik kwam hier wonen met allerlei ideeën en plannen, goede intenties, en mogelijkheden. Had de beslissing weloverwogen genomen (voor zover dat kon in mijn situatie toen). Icm het gevoel van het hier zeker wel te gaan redden. Ook positieve gedachten over het verkopen van de woning. Er kwam tegelijk met mij een kennis hier in de buurt wonen, leek me erg gezellig als vriendin. Bleek helaas niet te klikken. Het is nu lastig om uit deze modus te komen. Je hebt zeker gelijk, dat wat je aandacht geeft groeit. Alleen vraag ik me af waarom het in de eerste instantie niet gelukt is, ondanks alle positieve gedachten en intenties.

Maar ik ga die filmpjes kijken, wellicht schijnt er dan meer licht op de zaak.

 
hoi San, wat een toestand voor je weer.

Wel fijn dat je al met de acupunctuur begonnen bent.

In elk geval wat/hoe dan ook: stel het blijkt borstkanker: ik zou als ik jou was het gezwel niet operatief laten verwijderen: een primair gezwel bij kanker houdt uitzaaiingen tegen.

Haal je die weg, is het hek van de dam.

Zwarte zalf zou idd ook kunnen helpen bij bij borstkanker

Zal nog even opzoeken waar ik daarover eerder las.

Zit jouw zwelling tegen de oppervlakte van je borst aan?

Zie ook deze rubriek https://www.fatsforum.nl/topic/tros-radar-over-zwarte-zalf op deze site hierover.

Vitamine d zou preventief werken bij borstkanker: de kans wordt de helft minder om het dan te krijgen: dan werkt het natuurlijk ook als je eenmaal borstkanker hebt.

Zie verhaal Christine Horner hierover bij Mercola: http://articles.mercola.com/sites/a...orner-interview.aspx?e_cid=20120114_DNL_art_1

Heb je wel eens je vitamine d-niveau goed laten testen bij de huisarts?

Overweeg ook een uvb-lamp (ivm grote stappen snel thuis).

De andere grote klapper die Christine Horner beschrijft is curcuma: ook 50% afname van de kans op kanker.

En die twee samen moet je niet optellen maar het werkt ook nog versterkend op elkaar in.

Dan nog dit: ik zou overwegen in geval van kanker (maar ook eerder al natuurlijk): je eigen ozontherapie thuis te organiseren.

Is wel een uitgevlooi hoe en wat: maar de ozonsauna is bijv. ook een idee: een snelle manier van jezelf vol zuurstof pompen.

 
Het punt is alleen, dat ik geen idee heb of het kwaadaardig is. In het ziekenhuis hoor ik hopelijk meer (echo en manueel onderzoek).

Vit. D neem ik al. Kan het wel laten prikken, en dan beide waardes.

Zwarte zalf brandt echt, dat is pas een laatste optie. Las ook iets over MMS….. moet me er nog in verdiepen. Cystes zitten redelijk aan de oppervlakte, maar voelen voor mij nog steeds aan als opgezette borstklieren.

 
Quote:
Cystes zitten redelijk aan de oppervlakte, maar voelen voor mij nog steeds aan als opgezette borstklieren.


Hoi San, dat is dan nog goed nieuws in elk geval als het cysten zijn.

Een naaste van mij had twee jaar geleden ook een cyste in haar borsten.

Die hebben ze in het ziekenhuis ingeprikt en toen gingen ze de cyste leegdrainen (het vocht liep er zo uit).

Niet dat ik trouwens denk dat dat veel zin heeft voor de gezondheid.

Sindsdien heb ik haar er niet meer over gehoord, dus dat zal dan nu wel goed zitten.

Zij is nog een believer trouwens.

Ze gaat ook rustig een griepprik halen omdat ze die haar hebben aangeraden.

Als een gezwel meer aan de oppervlakte zit lijkt het me makkelijker aan de slag te gaan met zwarte zalf.

 
Quote:
@Pike: ik ben iig het spoor bijster. Niet eerder gehoord van jodiumtekort en cystes. Er zijn zoveel ideeën over wat het kan zijn. Ik heb al veel theorieën gelezen



Ja dat kan ik mij heel goed indenken.

Hier is iig de link, ik denk sowieso dat er voor veel dingen niet 1 oorzaak aan te wijzen is.

Dit gaat trouwens merendeels over borstkanker maar in de daar aanwezige links hebben ze het ook over cysten als ik mij goed kan herinneren.

http://www.breastcancerchoices.org/iodineinvestigation.html

 
Ook al zijn je intenties goed en heb je er het volste vertrouwen in er, kan altijd wat mis gaan. Je moet dan alleen wel die dingen echt los laten om weer uit de modus te komen.

 
@San,

Jeetje wat balen! Maar eigenlijk zegt het toch nog niets?! Het geeft inderdaad een hoop stress en onrust. Ik heb geen advies(vindt het advies met de verwijzing naar de filmpjes van kaaskanlekkerzijn wel een hele mooie) maar wens je in ieder geval sterkte en rust toe!

 
Hoi San, een klein stukje uit het boek dat ik van Ad aan het lezen ben (erg interessant maar je wordt ook met de neus op de feiten gedrukt), ik denk dat dit op ons beiden van toepassing is.

Door bijnieruitputting vertraagt de werking van de schildklier, waardoor ook je spijsvertering vertraagt. Je darmflora raakt hierdoor uit balans, men spreekt dan over dysbiose De dysbiosen kunnen op hun beurt weer bijdragen aan de vernietiging van het weerstandsvermogen. Dit geschiedt op basis van toxines uit de darm en kan leiden tot meerdere stoornissen. OVERMATIGE OPHOPING VAN OESTROGENEN ALS GEVOLG VAN EEN SLECHTE SPIJSVERTERING. Door die dysbiose en de spijsverteringsstoornis kan het lichaam de oestrogenen niet voldoende afvoeren ( oestrogeendominantie). Teveel aan oestrogenen binden zich aan de transporteiwitten van de schildklierhormonen, die komen hierdoor niet in de cellen om daar hun taken te vervullen en dan krijg je een minder werkende schildklier. Dus weer begint het bij de spijsvertering. Ik zit de laatste tijd erg verstopt en mijn prioriteit is dan ook de lever.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt,

Gr Jolanda

 
San, ik heb een filmpje gezien tijdje geleden over zwarte zalf, dat wanneer je het smeert op de huid waar het verdachte plekje zit (ook borst) dat de huid binnen 24 uur een reactie laat zien als het inderdaad kwaadwillend zou zijn. En is het niets, dan ook geen reactie van de huid.

Nog iets anders, misschien kan je via Germaanse Geneeskunde uitzoeken waar je onrustige borstweefsel vandaan komt. Mies Kloos weet er heel veel van, zij heeft enige tijd in Nederland GVA avonden gedaan en workshops gegeven daarover.

Haar website http://www.levensbewustzijn.nl/page2.php

 
@Rotterdam: dat is het lastige, aan de ene kant kan het veel zeggen, a/d andere kant misschien niet. Voel wel dat er links inderdaad e.a veranderd is, dikkere knobbels, of wat het dan ook zijn. De rechterborst is volgens het rapport vooralsnog stabiel.

@Jolanda: klinkt allemaal heel logisch, bedankt voor je info. Dacht ook al wel dat er een verband kon zijn met de schildklier. Jij hebt gelukkig de uitslag "at low risk". Bij mij is er nu "increased risk". Ben echt nog aan het twijfelen wat te doen. Ben jij een erg gestrest type? Aangezien Mike zegt dat ik die cystes door stress heb gekregen, ben ik wel benieuwd of jij ook zo'n karakter hebt.

@Marijan: bedankt voor je tip, ik ga me verder verdiepen in die zalf en de genoemde website.

 
Ja ik vind mezelf wel een stresskip, andere mensen vinden mij altijd erg rustig overkomen.

Het is iig niet leuk om zo'n uitslag te krijgen en we zijn gewoon een risicogroep als je last hebt van cystes. Mij hebben ze ook gezegd dat als ik er niks aan doe dat het uiteindelijk onrustig kan worden. Ik zou het liefste naar een dokter gaan die zo werkt als DR. Kharrazian. (boek van Ad). Moet je maar eens googlen als je dit interessant vind. Het boek heet: in het Duits "Schilddrüsenunterfunktion und Hashimoto anders behandeln

 
Lastig zeg! Ik kan mezelf ook wel zo omschrijven, uiterlijk vaak rustig, vanbinnen stresskip. Ik ga maandag weer naar acupunctuur, hoor dan of de acupuncturist nog iets voor me kan betekenen op dit gebied. Mocht hij interessante info hebben zal ik het hier posten, wellicht dat jij er nog iets mee kunt.

Gebruik je zelf H2o2? En heb je toevallig ook aan graviola gedacht? Ik ga beginnen met een h2o2 kuur, en vanavond mijn borsten insmeren met jodium op de plekken van de cystes. Misschien een gek idee, maar wederom denk ik dan maar: wie niet waagt wie niet wint. Het is iets dat vandaag ik me opkwam.

Ik ga googelen naar het boek, ben alleen totaal niet goed in Duits.

 
Quote:
met jodium op de plekken van de cystes. Misschien een gek idee, maar wederom denk ik dan maar: wie niet waagt wie niet wint. Het is iets dat vandaag ik me opkwam



Dat wordt ook ergens beschreven in die link die ik gisteren gaf.

Of in ieder geval wordt die methode besproken door een van die dokters die met jodium werken.

Quote:
DR. Kharrazian. (boek van Ad). Moet je maar eens googlen als je dit interessant vind. Het boek heet: in het Duits "Schilddrüsenunterfunktion und Hashimoto anders behandeln



Dit boek toch?

http://www.thyroidbook.com/about-dr-kharrazian.html

 
San, ik wens je veel geluk en ontspanning toe!

Als ik het goed begrijp ben je bij verschillende therapeuten onder behandeling. Maakt al jet lezen op dit forum en in boeken dat je je druk maakt om je gezondheid en je somber stemt omdat je denkt dat het lang gaat duren om er boven op te komen? Ik lees ook dat je je druk maakt of je in de toekomst nog wel ooit aan een tweede kindje toekomt omdat het veel tijd in beslag neemt om te helen. Ben je in je hoofd alleen nog maar bezig met 'beter' worden? En zoek je het veel buiten jezelf (bij therapeuten)? Zoek je het ook bij jezelf? Heb jij vertrouwen in de geneeskracht van je eigen lijf? Je geeft je lijf volgensmij voldoende voedingsstoffen...maar geef je jezelf ook genoeg geestkracht?

Ik heb die strijd laatst ook met mezelf gestreden...mijn overweging..ik blijf hangen in het feit dat dit jaren gaat duren of ik kies er voor om er in te geloven dat mijn jonge lijf genoeg kracht en helend vermogen heeft. Ik dacht..f*ck it! Kijk waar ik nu sta. Ik ben sterk! Ik geef mijn lijf wat het nodig heeft en weet inmiddels genoeg om verder te komen!

Ik voel altijd een verbondenheid met je, vandaar dat ik dit graag met je deel. Ik hoop dat mijn ervaring je helpt.

Ik loop ook al tijden met iets in mijn hoofd wat ik graag met je wil delen. Mike, wil jij San mijn emailadres sturen zodat ze me kan benaderen als ze dat wil?

 
Oh wat een toeval Pike. En aardig dat je het boek alvast voor me hebt opgezocht :D

Ik had me nog niet verdiept in de linken, want moest eerst e.a verwerken. Voel me inmiddels weer beter, ga er morgen voor zitten. Nu heerlijk ontspannen eerst, ingesmeerd met jodium en al :-)

 
Nog ter aanvulling: ik wil je klachten op geen enkele manier uitvlakken! Ik hoop dat je een weg vindt naar goede gezondheid! :-)

 
Hier staat ook wat over jodium op de borsten smeren:
Quote:
After that the next treatment of the day arrives with iodine and the painting of the breasts with this vital mineral that all by itself has the power to conquer cancer. The iodine will also be taken orally in high dosages for a breast cancer treatment that is fundamental to breast health and recovery. This type of transdermal iodine treatment is affective for all skin cancers and anywhere internal cancers come to the surface to expose themselves. Lugol’s or Nascent iodine can be used.

Iodine sprayed on the mucous lining of a woman’s vagina will be absorbed and will soften her breasts in a matter of five minutes, while at the same time it relieves the tension and irritability of intestinal musculature.

- Dr. John Myers

Dr. Tullio Simoncini states, “Every tumour of the skin can be completely removed with iodine tincture 7%, brushed many times (10-20) once a day.[1] When the crust is formed, don’t take it away, but treat the area continuously and wait until it falls without any other intervention except the iodine tincture. When the crust falls down the third time, the patient is healed.”

Though caution is always necessary, because iodine can be very caustic on the skin sometimes, we can use transdermal iodine to directly saturate breast tissue with this strong mineral that breast tissues are usually hungry for. What Simoncini never recognized was that we also can saturate the tissues from within with the oral intake of iodine at high enough levels to beat back cancer and the common accompanying infections.


http://drsircus.com/medicine/cancer/transdermal-breast-cancer-treatments

 
Hoi San, het is het proberen waard,ik heb in 2012 ook al eens lugol voor mijn cystes genomen en heb me daar ongeveer 1 half jaar erg goed bij gevoeld. Daarna begonnen de pijnlijke borsten weer. Ook heb ik mijn borsten toen met lugol ingesmeerd, je kunt dit ook met kokosolie mengen om huidirritatie te voorkomen.

Ik heb ongeveer 1 jaar H2O2 gebruikt, voor mijn pijnlijke borsten deed dit niks maar voor jou misschien wel.

Graviola heb ik niet aan gedacht is misschien ook een idee.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.550
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan