Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet iemand waar ik in Breda de goeie soort Keltisch zeezout kan kopen? Ik had die van Ekoplaza voor 1,99 van Guerande van de Cooperatie en dat lijkt dus niet de beste te zijn. Ook ben ik op zoek geweest naar Aleppo zeep. Niet te vinden terwijl er zoveel Arabische winkels in Breda zijn.
Via internet is veel duurder en lastig omdat ik vaak niet thuis ben overdag.
het klopt, bij ons (praktijk nieuwe tijd) kun je het goede Keltisch zeezout kopen, wij zijn reseller van Breizh import (van Pascal Pichon dus). En www.keltischzeezout.net is een onderdeel van de praktijk (sensi-therapie en kindercoaching).
Als je wilt kun je eens kijken op onze site en anders mag je altijd contact met ons opnemen. Er zijn in Brabant nog meer aanbieders. In Breda weet ik het niet zeker of er eentje is. Bij ons kun je laten verzenden of gewoon ophalen. In bavel hebben we ook nog een afhaaladres. In het Breda zou ik het ook nog zelf willen brengen hoor.
Wil je meer weten dan hoor ik het graag. Maar kijk ook gerust bij andere aanbieders. We vinden het al fijn als mensen voor het Keltisch zeezout kiezen.