Keltisch zeezout

Mike,

Wat een mooi artikel! Erg handig ook om anderen hiermee met WAPF te introduceren.

Zou je die pdf ook naar mij willen toesturen? Ik zou hem graag doorgeven aan mijn boerderij.

geweldig!! ik heb de link doorgestuurd naar onze boer

Ik wil ook wel dit artikel ontvangen in pdf-formaat mike.....

ratel

Mike,

heel graag, dank je.

Dit artikel zorgt (hoop ik) voor een goede ingang om Keltisch zeezout ter sprake te brengen bij de boer.

Weet iemand waar ik in Breda de goeie soort Keltisch zeezout kan kopen? Ik had die van Ekoplaza voor 1,99 van Guerande van de Cooperatie en dat lijkt dus niet de beste te zijn. Ook ben ik op zoek geweest naar Aleppo zeep. Niet te vinden terwijl er zoveel Arabische winkels in Breda zijn.

Via internet is veel duurder en lastig omdat ik vaak niet thuis ben overdag.

Gr. Jacky

Mike,

Zou ik jouw artikel ook kunnen ontvangen als pdf?

Zou je een link kunnen maken op dit forum zodat iedereen het kan downloaden.

Dat zou moeten kunnen omdat jij de administrator bent.

Lijkt me makkelijker.

Alvast bedankt voor de moeite.

Hoi Jacky,

het klopt, bij ons (praktijk nieuwe tijd) kun je het goede Keltisch zeezout kopen, wij zijn reseller van Breizh import (van Pascal Pichon dus). En www.keltischzeezout.net is een onderdeel van de praktijk (sensi-therapie en kindercoaching).

Als je wilt kun je eens kijken op onze site en anders mag je altijd contact met ons opnemen. Er zijn in Brabant nog meer aanbieders. In Breda weet ik het niet zeker of er eentje is. Bij ons kun je laten verzenden of gewoon ophalen. In bavel hebben we ook nog een afhaaladres. In het Breda zou ik het ook nog zelf willen brengen hoor.

Wil je meer weten dan hoor ik het graag. Maar kijk ook gerust bij andere aanbieders. We vinden het al fijn als mensen voor het Keltisch zeezout kiezen.

Groeten

Jacques Lardenoy

Goedemorgen,

Mike, Wommes en Jacques, bedankt voor de tips.

Ik spring meteen op mijn fiets om het Keltisch zeezout te halen. Er zijn al meer mensen in mijn kring die er ook enthousiast over zijn.

Zelf ben ik meer vet en vlees gaan eten en ik voel me prima !

Groet,

Jacky

Goed werk Mike. Mij mag je het artikel ook verzenden in PDF-formaat. Ga ik die de bioboer van Eindhoven ook onder zijn neus schuiven. :-)

Wellicht is het voor varkens ook goed, maar geldt dan dezelfde dosering als bij koeien?

Tijdens mijn afgelopen lezing was toevallig dit onderwerp ook nog even ter sprake geweest omdat iemand er naar vroeg...

Mike

Kun je het ook aan mij sturen?

Dan kan ik het aan mijn vaders vriendin sturen,haar broer is boer.

Dank je wel Mike

Eerste keer trouwens dat ik een foto van jou zie! knappe man;)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan