Keltisch zeezout

Dank je Tanja.
Ja, vergeten doe ik het niet. Als ik me iets voorgenomen heb, dan gebeurt dat, vandaar.....
Maar goed, het gaat me goed, ik voel me goed, dus zal wel goed zijn,

Gewoon doorgaan met je sole. Zoals Mike al aangeeft, geeft je lichaam zijn verzadiging aan en heb je geen trek in zout meer wanneer je genoeg of teveel hebt ingenomen.

Dank je, JM.
Ja, ik ga zeker door.
Wij gebruiken dat zout ook als we koken. Dus ik zal wel aan mijn mineraalstoffen komen.

Ja wij ook. En ik strooi het ruimschoots op mijn eieren en vlees. Ook mijn soep is erg zout. Heerlijk! Sole neem tot 3x per dag.

Vooral erg goedkoop in de ffiguurlijke zin! Dit is een soort 'Campina-oogst'. De ene boer heeft kwaliteitsmelk, de ander niet, maar uiteindelijk belandt het allemaal in dezelfde tank. Zo ook met het zout van de Cooperative in Guerande. Goedkoop is duurkoop!

Mike

Deze zak haalde ik ook altijd in de natuurwinkel.
In de veronderstelling dat ik goed zout had :-(
Nu neem ik het mee van de Beekhoeve.
Dat is wel goed want die komt rechtstreeks van Pascal.
Ik neem ook wel eens de molentjes mee.
Maar ik was werkelijk in de veronderstelling dat ik het goeie zout had.
Mede vanwege de grijze kleur.
Maar ik begrijp dat ik die dus niet meer moet halen.

Hier in het dorp ligt ook KZZ in de super voor 2 euro per kilo en ik adviseer mensen in mijn omgeving het zout van Pascal omdat dit echt volwaardig is. De uitleg van Mike over de Campina melk is dan wel handig om ze te overtuigen.

Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het zout van de link die ik plaatste van Pascal was.

Dat begreep ik idd. Is best verwarrend.
Ik dat echt, mooi is grijs en er staat sel de guerande op.
Nou ja, ik heb em nu iet meer. En uiteraard haal ik deze ook niet meer!!
Neem het wel mee vanaf de Beekhoeve.
Heb mezelf in deze dus laten foppen :-(

Ik krijg net een vraag van iemand die op mijn advies Sole gebruikt om het maagzuur te versterken. Dit werkt goed maar hij heeft nu pijnlijke gewrichten , wat kan het verband zijn ?

Niet direct, wel indirect: de rest van het dieet moet ook kloppen. Als de persoon weinig dierlijk vet eet dan gaat er het één en ander mis. Vet en zout dus. Dat is ook qua smaak een lekkere combinatie en dat is niet voor niets zo. Gebruikt die persoon ook nog reguliere medicijnen?

7:23 pm.
Johnny

Bijdrager
Ik krijg net een vraag van iemand die op mijn advies Sole gebruikt om het maagzuur te versterken. Dit werkt goed maar hij heeft nu pijnlijke gewrichten , wat kan het verband zijn ?

Dat betekent dat deze persoon veel moet drinken (water) zodat de gifstoffen worden verwijderd.

Keltisch zeezout versterkt ook je maagzuur. Door er aan de andere kant maagzuurremmers te nemen kan ik me voorstellen dat dit elkaar tegen werkt. Daarnaast is goeie voeding natuurlijk ook belangrijk. Het is onmogelijk om een probleem op te lossen met alleen sole en de juiste voeding achterwege te laten. Even voorop gesteld dat uit je post niet op te maken is hoe het voeding patroon eruit ziet?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan