De overblijfmoeder begreep het wel en weet nu dat ze maar eentje op hoeft te eten en de tweede is op "reserve.
Maar ik sta er ook wanneer blijkt dat ze 2 keer geen enkele hap heeft gedaan.
Ik betaal voor het overblijven en mag er van uit gaan dat er enige begeleiding is, zeker met 4 jarigen.
Ik begrijp wel dat het druk is hoor, maar wanneer een school goede begeleiding bied tijdens overblijf waar er al amper tijd is om een gesprekje met een kind aan te gaan, zoals je thuis wel doet................, daarvoor geld vraagt, mag je verwachtingen hebben toch.
Maakt mij niet uit wat de regel is, regels zijn om over treden te worden ;-)
Haar groepsjuf weet dat ze verzadigder eet en we hebben het al eens gehad over dat kinderen veel zoet eten als beleg en daarnaast ook nog fruitsapjes.
Het is maar goed dat er niet meer dan anderhalf-2 uur zit tussen de pauzehap en de middagpauze.
Ik zeg tegen de juf, wanneer menig ouder hun kind iets meer vetten en eiwitten gaf als ontbijt het voor haar ook stukken makkelijker zou zijn, dat was ze met me eens.
Het is meer de gewoonte die zo moeilijk om te buigen is.
Iemand moet ermee beginnen toch?
Ik heb al gezegd dat ik wel in de ouderraad wil
ben benieuwd........
afgelopen vrijdag had ze de juf van groep 2, voorheen had ze ook pakjes fruitsap mee.
Onder het mom nu heb ik gezegd dat ze altijd dunne poep heeft en we kijken of dat nu wat steviger wordt wanneer ze een tijdje geen fruitsapjes drinkt.
Zo wordt het meteen als logica opgevangen en is het prima.
Wanneer ze dan gewend zijn aan de "milkshakes" va beide kanten doet niemand er meer moeilijk over, is het gewoon.