Kopen jullie nog produkten uit Japan?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ufo
  • Startdatum Startdatum
Gezondheid.

Dat "plaatje" zag ik toen de tijd ook en voor mij is het ook echt een plaatje, de kleur lijnen zie je zo van halverwege links boven naar rechts onder "getekend" maar er zit stroming in zo'n grote bak water dus mij iets te simpel.

Niet om de situatie goed te praten hoor want het is er gewoon een kleren zooi...

De reacties op het artikel van Chris Kresser zijn een aanleiding om uit te zoeken hoe dit leeft. Chris krijgt flink de wind van voren.

Het meest recente nieuws over de gevolgen van radioactiviteit in Fukushima is te volgen via: www.enenews.com

Een recente indringende documentaire over de gevolgen van Czernobyl én Fukushima is:

Pandora's promise was a lie

We zijn nooit voorgelicht over Czernobyl. Het verhaal dat rondgaat dat er na de ramp 42 mensen aan schildklierkanker zouden zijn overleden komt uit een rapport van de WHO. WHO heeft een overeenkomst met IAEA, de organisatie die nucleaire energie reguleert maar ook promoot, waardoor WHO de IAEA nooit zal tegenspreken. Daar moeten we het dus niet van hebben.

Wat zeggen de experts ter plekke? Wetenschappers, mensen die metingen doen, mensen met kennis van effect van straling.. Er zijn inmiddels een miljoen dodelijke slachtoffers gevallen in Wit-Rusland, met name door kankers en door hartfalen, ten gevolge van de straling. Onderzoek is van 2013 en is behoorlijk tegengewerkt door lokale autoriteiten. Veel meer mensen zitten met klachten. Verder is ook gekeken naar gevolgen in de fall-out regio's in Finland en Zweden naar kinderen die in '86 geboren zijn.

Infowars is niet de meest ideale informatie-bron, maar Fukushima is een gigantisch drama. De documentaire neemt een kijkje in de ziekenhuizen in Wit-Rusland.. steeds maar weer kinderen, ook die 20 jaar na de ramp geboren worden. Ik vroeg me al af: hoe is het mogelijk dat de talloze persoonlijke drama's uit Wit-Rusland ons al die tijd niet bereikt hebben?

Berichten op enenews laten zien dat Japan precies hetzelfde te wachten staat, hetzelfde patroon. Ook daar autoriteiten die alles tegenwerken, en ook daar nu dezelfde symptomen en kinderen die plotseling sterven door hartfalen.

Het plaatje dat Gezondheid aanhaalde gaat niét over de fall-out van Fukushima. Het komt van de NOAA, de National Oceanic and Atmospheric Administration, en gaat over de tsunami.

De nucleaire fall-out is veel noordelijker: Alaska, Canada en California en niet de tropische landen in het zuiden. Er zitten nogal wat Amerikanen in de Filippijnen maar daar wordt geen effect gemeten; hetzelfde geldt voor Ecuador en Chili. Alaska daarentegen heeft er wel mee te maken. Het plaatje verschijnt nu al een half jaar op blogs, terwijl vanaf de eerste week duidelijk was dat dit ging over tsunami-golven.

Quote:
We zijn nooit voorgelicht over Czernobyl. Het verhaal dat rondgaat dat er na de ramp 42 mensen aan schildklierkanker zouden zijn overleden komt uit een rapport van de WHO. WHO heeft een overeenkomst met IAEA, de organisatie die nucleaire energie reguleert maar ook promoot, waardoor WHO de IAEA nooit zal tegenspreken. Daar moeten we het dus niet van hebben.

En van de VN ook al niet. De bronnen die Bastiaan eerder in deze thread aanhaalde zijn dus zeer dubieus. Maar dat had ik al geconstateerd:

https://www.fatsforum.nl/topic/kopen-jullie-nog-produkten-uit-japan#post-18485 (en verder)

Mike

Wat me van de week wel stoorde is dat er een horrorspreuk van Caldicott op infowars stond, en verder geen uitleg. Als je op Caldicott haar pagina kijkt is het een en al gewauwel over de klimaatopwarming. Hoe serieus kun je zo iemand dan nog nemen? Een beetje consequentie op Infowars zou ik dan wel fijn vinden.

Die doc sla ik over Thijs, het is zo godvergeten oneerlijk, ik las vandaag nog dat er nu in Japan regelmatig tieners gewoon dood in bed liggen. Het is niet voor te stellen :cry:

https://www.facebook.com/groups/1445898535626534/

Dit is de Nederlandse groep. En even zoeken naar iemand die het al handig in het Nederlands heeft weg gezet.

Uitleg in Nld over de holon:

Voor diegenen die het Holon ook wetenschappelijk willen begrijpen hierbij wat info wat meer informatie over holons.

Een holon is een "ruimte" (a space). Een holon is een "geheel" (a whole) dat echter ook een onderdeel (a part) kan zijn. Alles is een geheel dat uit onderdelen bestaat. Bv. de mens is een geheel dat uit cellen bestaat, maar de cellen zijn zelf gehelen, dus holons, die weer uit kleinere sub-holons bestaan. Dat concept kan je op alles toepasssen. Dus een steen is een holon, atomen zijn holons, molecules, cellen, planten, dieren, mensen, de aarde, de maan, sterren, etc. Een holon ontstaan uit ouderlijke holons, dus er is een hierarchisch verband (holarchy genoemd), twee ouders scheppen een kind, ...

De vraag stelt zich hoe een "ruimte" kan ontstaan. Dat was ook de fundamentele vraag die Einstein zich stelde, meer bepaald: Hoe kan energie ruimtelijke materie scheppen en licht, dit volgens zijn formule E=M.c^2 en dus ook hoe kan Matter zich terug omzetten in Energie?.

Voorafgegaan door Teilhard De Chardin stelt Stephen Hawking dat er bij het ontstaan van het heelal een Big Bang van een abstract punt (a singularity) gebeurde. Dat punt ontplofte in miljarden basis atomen die zich combineerden in de latere basisstenen van ons heelal.

Mijn stelling wijkt daarvan af. Ik stel dat die singularity een hol punt was, dus aanvankelijk een bal met een zeer dynamisch oppervlak bal.

Die bal staat voor neutrale energie. Ik noem dat een onbreekbaar membraan.

Dat membraan moet aanleiding geven tot eenheden met dualiteit (dus + en -, yin+ yang), bv. elektriciteit zoals wij vaststellen in onze wereld.

Dus het membraan - de neutrale energie - moet zich gemanifesteerd hebben in bv. elektronen (dynamische ruimtes, spaces, holons).

Deze manifestatie is slechts mogelijk op één manier, namelijk als twee verschillende delen neutrale energie van het membraan zich met elkaar koppelen tot een nieuwe ruimtelijke unie (a union, een holon).

Zulke nieuwe ruimte bevat een deel van elk van de twee koppelende delen van het membraan.

De koppeling zelf noem ik een pelastratie (dwz. de Penetratie van een Elastisch membraan-deel met een ander deel, met als gevolg een meer-lagige (Strada) eenheid.

Nu het sterke is dat de EERSTE nieuwe unie (first holons) door het membraan DRIE lagen heeft (dus de basis voor een 3D-realiteit/frame). Men kan dus stellen dat een drie-lagig holon de kosmische geometrie bezit.

Het dynamisch proces van de koppeling wordt in bijgaande geanimeerde video getoond. Het resultaat is een 3-lagige ruimte. Een basis holon kan echter ook ont-koppelen. Dan heeft het omgekeerd proces plaats. Dan "verdwijnt" en transmuteert de tijdelijke ruimtelijke unie terug naar pure energie.

En hier uitleg hoe er 1 te maken:

1. Begin met een kristal. (of het plaatje wat je uit beide groepen kan downloaden).

2. Zoek een klein glaasje of kaarsenhoudertje van glas en plaats dat eroverheen.

3. Plaats daar weer een groter glas overheen.

4. Plaats daar een stolp of glazen vaas overheen.

5. Leg een cd met mooie muziek of gewoon een lege cd voor al je intenties eroverheen.

6. Leg daar een briefje met 'Fukushima' of een foto van Fukushima op.

7. Rond het Holon kun je veren of andere symbolische dingen leggen die jij belangrijk vind in jouw heling (denk aan dolfijntjes, veertjes, stenen, bloemen etc..) Ik heb zelf 3 witte veertjes geplaatst om de energie in licht te dragen.

8. Sommigen leggen ook nog een plaatje van Gaia, Pachamama, onder de kristal.

9. Stuur de foto door naar Dirk Laureyssens via de FB groep Healtheplanet zodat hij ook jouw Holon (foto) kan toevoegen in de groep.

Geen enkele reden om je zorgen te maken, hoor, over een stijging van 500% stralingspercentage:

http://www.prisonplanet.com/500-rad...tion-levels-in-ca-from-fukushima-fallout.html

Go back to bed, America, your government is in control. (Bill Hicks)

Tot nu kocht ik geen wilde zalm meer uit de Stille Oceaan (Pacific), maar nu blijkt ook de westkust van Alaska niet meer veilig te zijn:

http://www.washingtonsblog.com/2014/01/fukushima-radiation-may-making-alaska-seals-sick.html

http://www.washingtonsblog.com/2014...-america-one-measuring-therefore-alarmed.html

Het gaat dus inmiddels om de complete Amerikaanse westkust.

Mike

absurd.

Grote visliefhebber hier, voor mij dus ook geen zalm meer uit dat gebied, volgens mij komen de meeste vissoorten uit die gebieden.

Welke alternatieven blijven erover?

En hoelang duurt het voordat dat besmet is? Ik mag hopen dat er mensen zijn die hier ook meten. Ik vertrouw het niets niet.

Ik eet nog gewoon vis uit de Noordzee.

Als dat niet meer oke is dan kan je de levertraan ook wel in de prullenbak gooien,

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan