Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Bedankt voor de snelle reactie Henry!

Ik ga vanavond die milde reiniging doen heb ik besloten.

Ik kan altijd aan het einde van de week/weekend de grotere doen, dan heb ik van de week nog tijd deze voor te bereiden!

De milde reiniging kun je ook 's ochtends doen.Dit heb ik deze week 4 keer gedaan.2 maal met grapefruit en 2 maal met citroen ,allebei vond ik het heel lekker.De mix met de grapefruit vond ik aan de zoete kant.Heb niets gemerkt van de kuren.Morgen krijg ik mijn bitterzout binnen :-)

Ok, cool! Ik ga morgen het bitterzout kopen hier in een winkel, ik verwacht dat ze dat daar wel hebben.

Ik ben erg benieuwd hoe het je afgaat. Ik blijf lezen :)

Mussie, misschien wat verwarrend dat dit topic is begonnen met de milde reiniging en gaandeweg vooral over de grote reiniging a la Moritz gaat. Bitterzout en appelazijn is alleen voor de grote nodig.

Over twee weken heb ik een aantal dagen vrij en zal ik de hoofdvragen samenvatten. Ik heb het de afgelopen tijd te druk gehad met leuke dingen om een samenvatting te kunnen schrijven.

Mussie, lees de laatste 10-25 pagina's eens. Daar staat meer in dan de eerste 10 pagina's denk ik. Als je toch alle tijd hebt, lees je dan gewoonweg goed in en spit het hele topic door! 1 van de belangrijkste dingen is dat je geïnformeerd en rustig aan de grote reiniging begint. En als je dan ook nog van te voren aankondigd wanneer je de grote reiniging (als je dat wilt) gaat doen, dan zullen er mensen online zijn om je een hart onder de riem te steken :)

Heel kort door de bocht:

Reiniging van Morritz doe je om de lever en galstenen eruit te werken. Je volgt het protocol, maar neemt geen appelsap een week lang maar appelazijn. En je eet niet vet- en vleesvrij, behalve op de dag van de zuivering.

Milde reiniging doe je om de lever te ondersteunen, eventueel de ontlasting wat makkelijker te laten verlopen.

zag een recept voor een schoonmaakmiddel op facebook.

citroenschillen in een pot met azijn doen maakt niet uit of het gewone of schoonmaakazijn is. Zorg dat de schillen wel onder blijven, laat het minimaal 2 weken staan. zeef het dan en je hebt een goed en heerlijk ruikend schoonmaakmiddel.

en omdat de meeste mensen de reiniging met citroenen doen plaats ik het hier.

Quote:
Milde reiniging doe je om de lever te ondersteunen, eventueel de ontlasting wat makkelijker te laten verlopen.

Heb deze reiniging deze week 4 keer toegepast,maar zit nog steeds met het probleem van harde gele ontlasting en enorme spierpijn.Volgens mij zit alles verstopt.Ben vandaag met appelazijn drinken begonnen,om vervolgens volgende week maandag te kunnen beginnen met de grote leverreinging.Drink ook al een paar dagen wortelsap en gal/lever thee.Zojuist heb ik mijn bitterzout binnen gekregen.Wil dit in de ochtend gebruiken ,om te beginnen met 1 eetlepel.

Als de boel zo verstopt zit is een eetlepel in een glas water voor een keer misschien wel nodig, maar een theelepel in de ochtend zou ook al wat moeten doen. Ook de appelazijn kan bijdragen aan verbeteren van de ontlasting.

Toen ik begon met Wapf eten had ik hier de éérste 2 weken ook last van ,het ging toen vanzelf over,bijna een jaar geen last van gehad.Heb een tijdje teveel koolhydraten genuttigd om in gewicht aan te komen.Hierdoor zit ik nu met de gebakken peren. Nu weer 100% Wapf hopen dat het snel over is.Deze fout maak ik niet meer.Kortom krijg dit in het begin met veel vet nuttiging.

Nou, ik ben maar begonnen met appelazijn in water om binnenkort een keer een grote reiniging te kunnen doen, het enige is dat het volgende week volgens mij volle maan is.. Dus dat zou niet goed uitkomen. Gek genoeg ben ik gisteravond al 7 keer naar de wc gerent omdat ik aan de dunne was. Kan dit komen door de appelazijn? Of moet ik dat toch ik een andere hoek zoeken. Ik heb de afgelopen dagen namelijk absoluut niet anders gegeten dan normaal....

Henry, je weet dus dat dit een fase is waar je "even" doorheen moet. Je hebt volgens mij nog steeds ontlasting iedere dag. Dat het niet de gewenste vorm heeft, dat zou ik de tijd gunnen. Ik zou het niet gaan "oplossen" met bitterzout, ik denk namelijk niet dat bitterzout een oplossing is om het systeem weer goed te laten werken. Geduld is een betere oplossing. En uiteraard zet je met de grote zuivering alle sluizen open :D

Kijk eens hoe het vandaag gaat met je appelazijn Mussie. Jij kent jezelf, komt het door de appelazijn?

Alexandra:

Elke dag maar een klein beetje ,na 3 of 4 dagen een te grote hoop wat moeizaam verloopt (pijn) volgende week maandag begin ik aan de grote leverreiniging .

Vandaag toch maar bitterzout ingenomen 1 eetlepel in een glas warm water onder het motto beter er uit dan er in.Heb 2 keer flink moeten sprinten naar de wc ,het was helemaal water dun ,de eerste keer met een paar harde keutels er bij.Het werkt in ieder geval goed bij mij,en voel me er goed onder.Misschien dat er binnen in mijn lijf nu iets wordt wakker geschud.Wil het morgen vroeg nog een keer doen.Ben Maandag begin ik met de grote leverreiniging.

Kan ik ook biologische appel diksap een week voor de reiniging drinken ?Heb nu een hele tijd appelazijn gedronken.Het is me teveel van het goeie geworden.Ik krijg er een zuur gezicht van. :x

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan